abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202900758
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 16:54 schreef ludovico het volgende:

[..]
Waarom zouden grondrechten ingezet moeten worden als fucking wisselgeld steeds. Probeer eerst eens met normale zaken te betalen?
Al verdrievoudig je de IC capaciteit, dan nog kun je de samenleving niet openen wapperdeflap.
pi_202900761
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 17:15 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Nou ja, als hij een gratis prikje had gehaald, was hij nu waarschijnlijk nog in leven. Je kunt dus best stellen dat hij indirect zelfmoord heeft gepleegd.
Geweldige logica weer. Echt ongelofelijk dat mensen dit denken.
Met deze logica zijn zo'n beetje alle activiteiten behalve thuis zitten in een met aluminium befoliede kamer en alleen doorgekookt voedsel eten een vorm van 'indirecte zelfmoord'.
pi_202900785
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 17:14 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Zouden diezelfde mensen ook hun kinderen vaccineren?
Geen idee, ik ken meerdere mensen die niet gevaccineerd zijn tegen covid, maar wel netjes met hun kinderen de DKTP hebben gehaald of hun baby lieten vaccineren.

Of ze hun kinderen het covidvaccin laten halen is een tweede, dat denk ik niet.
pi_202900887
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 17:15 schreef matigeuser het volgende:

[..]
Geweldige logica weer. Echt ongelofelijk dat mensen dit denken.
Met deze logica zijn zo'n beetje alle activiteiten behalve thuis zitten in een met aluminium befoliede kamer en alleen doorgekookt voedsel eten een vorm van 'indirecte zelfmoord'.
Zelfmoord is wellicht wat overdreven.

Maar deze meneer is geveld door een virus waar een vaccin voor beschikbaar was. Als hij twee uurtjes had uitgetrokken om twee prikjes te halen, was corona hem waarschijnlijk niet fataal geworden.

Het is vooral ongelooflijk stompzinnig en daarmee extra treurig voor zijn nabestaanden.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_202900891
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 17:11 schreef Sapstengel het volgende:

[..]
Het zijn geen antivaxers, die zijn namelijk tegen alle vaccins. De mensen die ik ken die geen covidvaccin hebben gehad, zijn allemaal wel als kind gevaccineerd, vaccineren hun eigen kinderen en halen een vaccin als het moet wanneer ze op vakantie gaan.

Maarja, ook bij de ongevaccineerden zijn het bijna exclusief hoogbejaarden.
Gemiddelde ziekenhuisopname leeftijd is bijna 20 jaar lager bij de ongevaccineerden. Wat deze meneer bijna de gemiddelde ongevaccineerde leeftijd in het ziekenhuis maakt. Niet waar dus.
  woensdag 29 december 2021 @ 17:21:07 #206
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_202900911
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 17:11 schreef matigeuser het volgende:

Nee, hij heeft het aan een virus te danken.
Als jij daar beter van slaapt, dat moet je dat lekker tegen jezelf blijven zeggen. :')
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_202900924
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 17:20 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Gemiddelde ziekenhuisopname leeftijd is bijna 20 jaar lager bij de ongevaccineerden. Wat deze meneer bijna de gemiddelde ongevaccineerde leeftijd in het ziekenhuis maakt. Niet waar dus.
Ziekenhuisopname staat niet gelijk aan overlijden.
pi_202900932
Vraag me af hoe hij die laatste drie weken ervaren heeft. Eerst doen van"Ach het stelt niet veel voor" tot "Tering, ik ben toch wel mokerziek en moet naar het ziekenhuis" en dan downhill gaan en opeens te horen krijgen van "Meneer, wij gaan u in slaap brengen"

Die angst moet wel echt intens geweest zijn denk ik.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 29 december 2021 @ 17:23:00 #209
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202900953
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 17:21 schreef Discombobulate het volgende:
Vraag me af hoe hij die laatste drie weken ervaren heeft. Eerst doen van"Ach het stelt niet veel voor" tot "Tering, ik ben toch wel mokerziek en moet naar het ziekenhuis" en dan downhill gaan en opeens te horen krijgen van "Meneer, wij gaan u in slaap brengen"

Die zal vast een zekere vorm van prikspijt ondervonden hebben.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 29 december 2021 @ 17:23:19 #210
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_202900958
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_202901032
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 17:21 schreef Discombobulate het volgende:

Vermoed dat iedere coronapatiënt die te horen krijgt dat hij het niet gaat redden flink bang is.

Ik denk dat deze meneer op het laatst vooral spijt van zijn eigenwijsheid en domme keuzes.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_202901129
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 17:21 schreef Sapstengel het volgende:

[..]
Ziekenhuisopname staat niet gelijk aan overlijden.
Mooi man. Toch wel een sterke correlatie tussen die twee.
pi_202901154
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 17:26 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Vermoed dat iedere coronapatiënt die te horen krijgt dat hij het niet gaat redden flink bang is.

Ik denk dat deze meneer op het laatst vooral spijt van zijn eigenwijsheid en domme keuzes.
De meesten krijgen dit volgens mij niet te horen. Ze gaan naar de IC weten ze en daarna is het slapen.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 29 december 2021 @ 17:31:52 #214
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202901168
Vind het wel mooi hoe de wappies op Twitter dit niet ontkennen, maar gewoon afdoen als een zeldzaam voorbeeld dat vooral niet als voorbeeld gebruikt hoeft te worden :')

De volgende fase is bereikt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_202901242
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 14:03 schreef Homey het volgende:

Nee, maar we moeten wel af van dit soort berichten. Het jaagt alleen maar angst aan, als je continu mensen uitlicht die overlijden aan, of met, corona. Het is ook niet leuk voor de nabestaanden. Echt nieuwswaardig is het ook niet, er overlijden zoveel mensen aan corona. Fact of life.
Angst aanjagen? Hoe dan?
pi_202901288
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 17:11 schreef Sapstengel het volgende:

[..]
Het zijn geen antivaxers, die zijn namelijk tegen alle vaccins. De mensen die ik ken die geen covidvaccin hebben gehad, zijn allemaal wel als kind gevaccineerd, vaccineren hun eigen kinderen en halen een vaccin als het moet wanneer ze op vakantie gaan.

Maarja, ook bij de ongevaccineerden zijn het bijna exclusief hoogbejaarden.
Je loopt achter, inmiddels is een antivaxxer al iemand die tegen de vaccinatieplicht is.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_202901322
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 17:15 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Nou ja, als hij een gratis prikje had gehaald, was hij nu waarschijnlijk nog in leven. Je kunt dus best stellen dat hij indirect zelfmoord heeft gepleegd.
Prima eye-opener dit!

Antivaxxers spelen Russisch roulette met hun eigen leven als inzet. Bizar spelletje.
pi_202901328
Persoonlijk vind ik dat we juist heel erg relaxed met vaccinatie-weigeraars omgaan. En we als Nederland mensen heel veel individuele ruimte geven om naar eigen inzicht te bepalen of ze een prik willen.
Uit het verhaal van Robin blijkt wel dat mensen helemaal niet zo goed zelfstandig kunnen inschatten of ze tot een risicogroep behoren.

Bedoel, de rechten van de groep met uitgestelde zorg (waar wel degelijk ook doden vallen) lijkt nauwelijks mee te wegen. De ellende van bedrijven die constant allerlei lockdowns over zich heen krijgen idem.

De individuele vrijheid om wel of niet te vaccineren, is kennelijk alles bepalend. De rest moet maar afzien. Of zo.

[ Bericht 12% gewijzigd door capricia op 29-12-2021 17:56:19 ]
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_202901348
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 17:36 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Je loopt achter, inmiddels is een antivaxxer al iemand die tegen de vaccinatieplicht is.
Op fok en de rest van het internet praten de mensen die tegen de corona vaccinatie zijn bijna allemaal zoals de antivaxers 2 jaar terug deden. Als het kwaakt als een eend en eruit ziet als een eend is het waarschijnlijk een eend.
pi_202901393
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 17:37 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Prima eye-opener dit!

Antivaxxers spelen Russisch roulette met hun eigen leven als inzet. Bizar spelletje.
:')
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_202901410
quote:
Ja, hij zat er naast met zijn ondeskundige opvattingen. Volgens mij was hij politicoloog en/of econoom, maar in elk geval geen medicus.
pi_202901455
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2021 17:15 schreef NightDancert het volgende:

[..]
Al verdrievoudig je de IC capaciteit, dan nog kun je de samenleving niet openen wapperdeflap.
Ja leuk, jouw wereldbeeld.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202901462
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 17:41 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Ja, hij zat er naast met zijn ondeskundige opvattingen. Volgens mij was hij politicoloog en/of econoom, maar in elk geval geen medicus.
:')
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202901519
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2021 17:37 schreef capricia het volgende:
Uit het verhaal van Robin blijkt wel dat mensen helemaal niet zo goed zelfstandig kunnen inschatten of ze tot een risicogroep behoren.
Want als je overlijdt ben je per definitie risicogroep?

Harstikke gezonde mensen sterven als ze een beetje pech hebben aan een flauw ongeluk.
pi_202901521

Deze nog maar eens herhalen voor de antivaxxers onder ons.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')