Al verdrievoudig je de IC capaciteit, dan nog kun je de samenleving niet openen wapperdeflap.quote:Op woensdag 29 december 2021 16:54 schreef ludovico het volgende:
[..]
Waarom zouden grondrechten ingezet moeten worden als fucking wisselgeld steeds. Probeer eerst eens met normale zaken te betalen?
Geweldige logica weer. Echt ongelofelijk dat mensen dit denken.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nou ja, als hij een gratis prikje had gehaald, was hij nu waarschijnlijk nog in leven. Je kunt dus best stellen dat hij indirect zelfmoord heeft gepleegd.
Geen idee, ik ken meerdere mensen die niet gevaccineerd zijn tegen covid, maar wel netjes met hun kinderen de DKTP hebben gehaald of hun baby lieten vaccineren.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zouden diezelfde mensen ook hun kinderen vaccineren?
Zelfmoord is wellicht wat overdreven.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:15 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Geweldige logica weer. Echt ongelofelijk dat mensen dit denken.
Met deze logica zijn zo'n beetje alle activiteiten behalve thuis zitten in een met aluminium befoliede kamer en alleen doorgekookt voedsel eten een vorm van 'indirecte zelfmoord'.
Gemiddelde ziekenhuisopname leeftijd is bijna 20 jaar lager bij de ongevaccineerden. Wat deze meneer bijna de gemiddelde ongevaccineerde leeftijd in het ziekenhuis maakt. Niet waar dus.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Het zijn geen antivaxers, die zijn namelijk tegen alle vaccins. De mensen die ik ken die geen covidvaccin hebben gehad, zijn allemaal wel als kind gevaccineerd, vaccineren hun eigen kinderen en halen een vaccin als het moet wanneer ze op vakantie gaan.
Maarja, ook bij de ongevaccineerden zijn het bijna exclusief hoogbejaarden.
Als jij daar beter van slaapt, dat moet je dat lekker tegen jezelf blijven zeggen.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:11 schreef matigeuser het volgende:
Nee, hij heeft het aan een virus te danken.
Ziekenhuisopname staat niet gelijk aan overlijden.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:20 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Gemiddelde ziekenhuisopname leeftijd is bijna 20 jaar lager bij de ongevaccineerden. Wat deze meneer bijna de gemiddelde ongevaccineerde leeftijd in het ziekenhuis maakt. Niet waar dus.
Die zal vast een zekere vorm van prikspijt ondervonden hebben.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:21 schreef Discombobulate het volgende:
Vraag me af hoe hij die laatste drie weken ervaren heeft. Eerst doen van"Ach het stelt niet veel voor" tot "Tering, ik ben toch wel mokerziek en moet naar het ziekenhuis" en dan downhill gaan en opeens te horen krijgen van "Meneer, wij gaan u in slaap brengen"
Die angst moet wel echt intens geweest zijn denk ik.
Vermoed dat iedere coronapatiënt die te horen krijgt dat hij het niet gaat redden flink bang is.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:21 schreef Discombobulate het volgende:
Vraag me af hoe hij die laatste drie weken ervaren heeft. Eerst doen van"Ach het stelt niet veel voor" tot "Tering, ik ben toch wel mokerziek en moet naar het ziekenhuis" en dan downhill gaan en opeens te horen krijgen van "Meneer, wij gaan u in slaap brengen"
Die angst moet wel echt intens geweest zijn denk ik.
Mooi man. Toch wel een sterke correlatie tussen die twee.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:21 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ziekenhuisopname staat niet gelijk aan overlijden.
De meesten krijgen dit volgens mij niet te horen. Ze gaan naar de IC weten ze en daarna is het slapen.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vermoed dat iedere coronapatiënt die te horen krijgt dat hij het niet gaat redden flink bang is.
Ik denk dat deze meneer op het laatst vooral spijt van zijn eigenwijsheid en domme keuzes.
Angst aanjagen? Hoe dan?quote:Op woensdag 29 december 2021 14:03 schreef Homey het volgende:
Nee, maar we moeten wel af van dit soort berichten. Het jaagt alleen maar angst aan, als je continu mensen uitlicht die overlijden aan, of met, corona. Het is ook niet leuk voor de nabestaanden. Echt nieuwswaardig is het ook niet, er overlijden zoveel mensen aan corona. Fact of life.
Je loopt achter, inmiddels is een antivaxxer al iemand die tegen de vaccinatieplicht is.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Het zijn geen antivaxers, die zijn namelijk tegen alle vaccins. De mensen die ik ken die geen covidvaccin hebben gehad, zijn allemaal wel als kind gevaccineerd, vaccineren hun eigen kinderen en halen een vaccin als het moet wanneer ze op vakantie gaan.
Maarja, ook bij de ongevaccineerden zijn het bijna exclusief hoogbejaarden.
Prima eye-opener dit!quote:Op woensdag 29 december 2021 17:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nou ja, als hij een gratis prikje had gehaald, was hij nu waarschijnlijk nog in leven. Je kunt dus best stellen dat hij indirect zelfmoord heeft gepleegd.
Op fok en de rest van het internet praten de mensen die tegen de corona vaccinatie zijn bijna allemaal zoals de antivaxers 2 jaar terug deden. Als het kwaakt als een eend en eruit ziet als een eend is het waarschijnlijk een eend.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:36 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Je loopt achter, inmiddels is een antivaxxer al iemand die tegen de vaccinatieplicht is.
quote:Op woensdag 29 december 2021 17:37 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Prima eye-opener dit!
Antivaxxers spelen Russisch roulette met hun eigen leven als inzet. Bizar spelletje.
Ja, hij zat er naast met zijn ondeskundige opvattingen. Volgens mij was hij politicoloog en/of econoom, maar in elk geval geen medicus.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:23 schreef monkyyy het volgende:
Oktober vorig jaar zat hij nog in Op1
Ja leuk, jouw wereldbeeld.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:15 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Al verdrievoudig je de IC capaciteit, dan nog kun je de samenleving niet openen wapperdeflap.
quote:Op woensdag 29 december 2021 17:41 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Ja, hij zat er naast met zijn ondeskundige opvattingen. Volgens mij was hij politicoloog en/of econoom, maar in elk geval geen medicus.
Want als je overlijdt ben je per definitie risicogroep?quote:Op woensdag 29 december 2021 17:37 schreef capricia het volgende:
Uit het verhaal van Robin blijkt wel dat mensen helemaal niet zo goed zelfstandig kunnen inschatten of ze tot een risicogroep behoren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |