SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score (Original)
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
[ Bericht 1% gewijzigd door Zipportal op 29-12-2021 12:56:58 ]
misschien in verhouding met de avondsessie wel een beetjequote:Op woensdag 29 december 2021 11:37 schreef Slobeend het volgende:
Afgezien van de eerste pot helemaal geen matige middagsessie @:zipportal
Dat levert niks op. Of je moet heel veel hebben ingezetquote:Op woensdag 29 december 2021 11:35 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Zojuist betje gezet op de Sousa, extra spanning alles.
Ik ook!quote:Op woensdag 29 december 2021 11:40 schreef El-Stinho het volgende:
Ik heb bij Chisnall v Humphries mijn highest losing avg neergezet.
Chisnall v Humphries en Aspinall v Rydz worden gewoon twee heerlijke duels. Tempo, geen gezeik en overacting. Een strontlazerus publiek.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:40 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
misschien in verhouding met de avondsessie wel een beetje
zeker eenschquote:Op woensdag 29 december 2021 11:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Chisnall v Humphries en Aspinall v Rydz worden gewoon twee heerlijke duels. Tempo, geen gezeik en overacting.
TE LANG VOOR TTquote:Op woensdag 29 december 2021 11:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
Allemaal top-potjes met darters die aan elkaar gewaagd zijnEn ook op de goede volgorde. Asp tegen Rydz wordt een kraker.
Asp is toch geblesseerd? Dus eerst maar afwachten.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
Allemaal top-potjes met darters die aan elkaar gewaagd zijnEn ook op de goede volgorde. Asp tegen Rydz wordt een kraker.
Klopt.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:40 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dat levert niks op. Of je moet heel veel hebben ingezet
Hij heeft het een week kunnen laten rusten. Prima zat.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:42 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Asp is toch geblesseerd? Dus eerst maar afwachten.
mm uit ervaring kan ik spreken als ik zeg dat een week rust voor een peesontsteking niet echt genoeg is. Ligt natuurlijk wel aan de ernstquote:Op woensdag 29 december 2021 11:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij heeft het een week kunnen laten rusten. Prima zat.
Klopt, das waar. Ando voor 1.50 is wel een lekkere odd.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:43 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Klopt.
Maar soms is een zekerheidje ook wel prettig.
Kenny is woestquote:
Meister Flash heeft gesproken.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kenny is woestOver een setje pijlen dat iemand anders moest aangeven
![]()
Nou de kans dat je van die 2 seconden contact Corona opgelopen hebt is 0,00002 % Kenny. Je kunt beter gewoon zelf aan je scores en je finishes werken voordat je overal een grote muil hebt. Of op Fok! gaan zitten zoals wij, dat kan ook
Dat is overdreven maar het is nu een beetje zoals de eredivisie vorig jaar.quote:
Ik bedoel maarquote:Op woensdag 29 december 2021 12:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Meister Flash heeft gesproken.
Koekoek.
Ik vermaak me uitstekend, eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 29 december 2021 12:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat is overdreven maar het is nu een beetje zoals de eredivisie vorig jaar.
Klinkt vooral erg zieligquote:Op woensdag 29 december 2021 12:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
[ twitter ]
Wel erg kriptisch allemaal
Of Dirk heeft een valse zelftest geregeldquote:Op woensdag 29 december 2021 12:19 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
Dirkie nog negatief kennelijk
Ah lief dat hij straks een deel van zijn winstpremie aan de gesneuvelden gaat doneren.quote:
aaaaaaah wat lief, Beetje jammer dat ie dit zegt voor de buhne en er waarschijnlijk niets van meent, die zal ongetwijfeld liever R. Smith dan MvG tegen zich hebbenquote:
Ik had ‘t um zo gear gegundquote:Op woensdag 29 december 2021 12:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Bungalow er ook uit. @:de_boswachter
En ze moesten zo nodig mijn TT veranderen.
Domme Deef kan ook niet kwalijk nemen, die denkt niet verder naquote:Op woensdag 29 december 2021 12:57 schreef tja77 het volgende:
Topje van de ijsberg, volgens mij is meer dan de helft van de spelers besmet.
heb je wel kans van jaquote:Op woensdag 29 december 2021 12:57 schreef tja77 het volgende:
Topje van de ijsberg, volgens mij is meer dan de helft van de spelers besmet.
Ja daar hoor je om eoa reden helemaal niets van. Hoe is het nou met George Noble en Huw Ware?quote:Op woensdag 29 december 2021 13:01 schreef Zipportal het volgende:
Misschien komt het wel door de scheidsrechter? ER KOMEN SPORTTRIBUNALEN. @:de_boswachter
Met z’n Limboaccent en piepstemmetjequote:Op woensdag 29 december 2021 13:02 schreef Szura het volgende:
Ik steek hem zo neer! Ik sloop die camera! Ik kom je persoonlijk opzoeken!
Met de exit van van Gerwen en Chisnal had ik dit niet verwacht van Price. Z’n wereldtitel prolongeren wordt er wel makkelijker op.quote:
Wel gedevalueerd.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Met de exit van van Gerwen en Chisnal had ik dit niet verwacht van Price. Z’n wereldtitel prolongeren wordt er wel makkelijker op.
50/50 dat hij zelf ook nog wel eruit gaat met een positiefjequote:Op woensdag 29 december 2021 13:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Met de exit van van Gerwen en Chisnal had ik dit niet verwacht van Price. Z’n wereldtitel prolongeren wordt er wel makkelijker op.
Hij heeft net zelf positief gezelftest waarschijnlijkquote:Op woensdag 29 december 2021 13:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Tja het blijft wel een mannetje. WK winnen en dan een jaar van MvG moeten horen dat zijn titel niks waard is zit Price ook niet op te wachten.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Price moet klompvoet gewoon een paar stompen verkopen en lekker doorgaan met pijltjes gooien.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:07 schreef engine het volgende:
[..]
Tja het blijft wel een mannetje. WK winnen en dan een jaar van MvG moeten horen dat zijn titel niks waard is zit Price ook niet op te wachten.
Ik heb er 0 belang bij om daar desinformatie over te verspreiden. Als meerdere spelers reeds aangeven dat er van het hele COR beleid bij de PDC niets deugt, dan zal daar zeker een kern van waarheid in zitten. Overigens ben ik nog aan het kijken of ik via-via wat meer info kan achterhalen. Ook wat scheidsrechters en schrijvers zijn inmiddels CORRED trouwens, niet enkel VdV en MvG.quote:Op woensdag 29 december 2021 08:23 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:Zipportal
Leuke rubriek van de fantast Wappiez0r
Nou nou nou #Nietzo'nwarmbadquote:Op woensdag 29 december 2021 13:08 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Price moet klompvoet gewoon een paar stompen verkopen en lekker doorgaan met pijltjes gooien.
Dat zou voor hem wel een goede reden zijn om dit nu te gaan roepen ja.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:07 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Hij heeft net zelf positief gezelftest waarschijnlijk
quote:Op woensdag 29 december 2021 13:08 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Price moet klompvoet gewoon een paar stompen verkopen en lekker doorgaan met pijltjes gooien.
Hahahahaha ik was ook aan het kijken. Wat zou er van die man terecht zijn gekomen, nu 20 jaar later.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:02 schreef Szura het volgende:
Ik steek hem zo neer! Ik sloop die camera! Ik kom je persoonlijk opzoeken!
Jij kijkt geen 1000 lb sisters op TLC? MOKERDIKquote:Op woensdag 29 december 2021 13:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hahahahaha ik was ook aan het kijken. Wat zou er van die man terecht zijn gekomen, nu 20 jaar later.
En die wout liet dat ook maar allemaal.
Ook 30 minuten vooraanvang het melden.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Bizar wel dat er elke dag precies één positief testAlsof het strootje trekken is
Ze hadden het WK gewoon moeten postponen wat Price nu ook zegt. Dit gaat helemaal nergens over.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ook 30 minuten vooraanvang het melden.
KAARTJES MOETEN VERKOCHT WORDEN.
Gaat enkel om de poen.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ook 30 minuten vooraanvang het melden.
KAARTJES MOETEN VERKOCHT WORDEN.
Ik zit niet onder de plak, Cuckz0r.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jij kijkt geen 1000 lb sisters op TLC? MOKERDIK
Ik kijk zelf zonder Ma Flodder. Genieten van die wijven die 3 pizza's naar binnen werken en een cola light voor de #fitchallengequote:Op woensdag 29 december 2021 13:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik zit niet onder de plak, Cuckz0r.
BAAS OVER EIGEN AFSTANDSBEDIENING
ja er waren al drie uitvallers. Maar ja, Losper, Wen en Rodriguez#5 ligt niemand van wakker. Als dat Price, Wright en MvG waren geweest had de wereld helemaal van hoerenreviews aan elkaar gehangen nu.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ze hadden het WK gewoon moeten postponen wat Price nu ook zegt. Dit gaat helemaal nergens over.
The show must go on. Met nieuwjaar geen darts op televee kan echt niet.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ze hadden het WK gewoon moeten postponen wat Price nu ook zegt. Dit gaat helemaal nergens over.
Jullie twee zijn eigenlijk dikke vrienden hequote:Op woensdag 29 december 2021 13:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik zit niet onder de plak, Cuckz0r.
BAAS OVER EIGEN AFSTANDSBEDIENING
Op naar Viaplay dan.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Net wat Price zegt het WK wil je winnen op een normale manier en niet met allerlei bye's etc.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja er waren al drie uitvallers. Maar ja, Losper, Wen en Rodriguez#5 ligt niemand van wakker. Als dat Price, Wright en MvG waren geweest had de wereld helemaal van hoerenreviews aan elkaar gehangen nu.
@de_boswachter is mijn favoriete UWVer. Kijken samen regelmatig Rijschool 69.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jullie twee zijn eigenlijk dikke vrienden he
Moet je niet naar bed, Dr. Fleshlightquote:Op woensdag 29 december 2021 13:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jullie twee zijn eigenlijk dikke vrienden he
Nee ik vind dat we recht hebben op een extra gratis WK!quote:
Stukje semi-agressie gespot.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Moet je niet naar bed, Dr. Fleshlight
Iets gevoeligs geraakt?quote:Op woensdag 29 december 2021 13:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Moet je niet naar bed, Dr. Fleshlight
In April WDF WK genot. Die waren wel zo slim om het uit te stellen.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik vind dat we recht hebben op een extra gratis WK!
ook Viaplay zeker?quote:Op woensdag 29 december 2021 13:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
In April WDF WK genot. Die waren wel zo slim om het uit te stellen.
stukje herhalingquote:Op woensdag 29 december 2021 13:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
The show must go on. Met nieuwjaar geen darts op televee kan echt niet.
Waar is die naartoe?quote:Op woensdag 29 december 2021 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel jammer dat Frank Kramer weg is.
Die hadden amper kaarten verkocht.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
In April WDF WK genot. Die waren wel zo slim om het uit te stellen.
In de trein naar Antwerpen.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
De vraag is waar zou @:maxi-mus nu zijn?
Niet langs start en in de gevangenis toch?quote:Op woensdag 29 december 2021 13:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
De vraag is waar zou @:maxi-mus nu zijn?
Koekoek genot.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:21 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Niet langs start en in de gevangenis toch?
Er zijn al 6 of 7 gevallen en dan nog een buts referees koekoek.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:24 schreef Momo het volgende:
Ik vermoed heel erg dat er wel meer darters besmet zijn met Omicron maar daar gewoon niet voor willen testen/informatie delen met de organisatie omdat dit wel is waar ze het hele jaar voor hebben getrained.
Kijk dm Jos.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:25 schreef Zipportal het volgende:
Die heeft de ogen ook scheef staan.
Ik ook, RIPquote:Op woensdag 29 december 2021 11:40 schreef El-Stinho het volgende:
Ik heb bij Chisnall v Humphries mijn highest losing avg neergezet.
Dat hadden ze vooraf moeten bedenken. Voor de finale GEEN test is ook raar natuurlijk. Snap het wel iets met belangen etc, maar niet echt eerlijk ten opzichte van de spelers die wel moesten testen in de vorige rondes en eruit zijn gehaald.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:26 schreef L_auteur het volgende:
Waarom geen verplichte PCR test vanaf nu? Het is toch niet meer verantwoord om de darters op hun blauwe ogen te geloven met zo'n zelftest?
Whitlock had nog wat whiskey over na alleen 1 rondequote:Op woensdag 29 december 2021 11:46 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Die dacht laat ik eens zo lazarus Whitlock gaan spelen?
Gister ook al een sneer uitgedeeld koekoekquote:
Vraag mij af wat ze doen als 1 van de 2 finalisten positief test vlak voor de finale? Gewoon geen finale en die ander is direct winnaar?quote:Op woensdag 29 december 2021 13:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat hadden ze vooraf moeten bedenken. Voor de finale GEEN test is ook raar natuurlijk. Snap het wel iets met belangen etc, maar niet echt eerlijk ten opzichte van de spelers die wel moesten testen in de vorige rondes en eruit zijn gehaald.
Dat zeg ik net dan spelen ze de finale en melden ze de test NIET. Belachelijk maarja.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Vraag mij af wat ze doen als 1 van de 2 finalisten positief test vlak voor de finale? Gewoon geen finale en die ander is direct winnaar?
Stukje inclusiviteit.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:31 schreef BB-King het volgende:
Bas Muijs mag niet meer komen. Onbekende Turk zit er weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
quote:Op woensdag 29 december 2021 13:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Trek in een kebabje nu.NIET IN EEN LAHMACUN?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag ook, ik vreet alles wat los en vast zit.quote:
Of slimme marketing juist.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Eens. Stukje onzekerheid met die outfits.
Stukje labiel alles.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:34 schreef Szura het volgende:
Als Kleetun of Smiss positief test, ga ik pas echt met spullen smijten
Wat Price zegt dat het toernooi zo eigenlijk niet meer het WK is. De toppers waaronder MvG horen er gewoon bij. Inderdaad straks Smiss ofzo nogquote:Op woensdag 29 december 2021 13:34 schreef Szura het volgende:
Zo ongeveer alle Spaanse clubs zitten onder de corona, maar de tiklaven maken alleen weer een artikel over Barça. Vermoeiende rubriek.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:34 schreef Szura het volgende:
Volgens mij was George Noble de eerste met COR en die loopt natuurlijk wel wat rond achter de schermen genot.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:35 schreef Mani89 het volgende:
Natuurlijk totaal niet verrassend dat dommedeef corona oploopt. Waarschijn van zijn begeleider gekregen toen hij hem ze Olvarit aan het voeren was tijdens het kerstdiner.
Barcelona moet doodquote:Op woensdag 29 december 2021 13:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zo ongeveer alle Spaanse clubs zitten onder de corona, maar de tiklaven maken alleen weer een artikel over Barça. Vermoeiende rubriek.
Noble heeft het hele veld getongdquote:Op woensdag 29 december 2021 13:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Volgens mij was George Noble de eerste met COR en die loopt natuurlijk wel wat rond achter de schermen genot.
Rayo kan maar met 8 spelers trainen, staan 4 plekken hoger dan die kutclub. Geen artikel, prachtig.quote:
Corona kan niet tegen schmink en haarverfquote:Op woensdag 29 december 2021 13:37 schreef Drekkoning het volgende:
Waarom krijgt iedereen en zijn moeder corona maar kan wright gewoon doorpijlen? Niet eerlijk
quote:Op woensdag 29 december 2021 13:37 schreef Wereldgozer het volgende:
De altijd sympathieke SJOSSE GOD
Veel te hard gelachen hieromquote:Op woensdag 29 december 2021 13:35 schreef Mani89 het volgende:
Natuurlijk totaal niet verrassend dat dommedeef corona oploopt. Waarschijn van zijn begeleider gekregen toen hij hem ze Olvarit aan het voeren was tijdens het kerstdiner.
Inderdaad, gelukkig was het interview niet in De Goffertquote:Op woensdag 29 december 2021 13:38 schreef BB-King het volgende:
Respect voor de bouwers van dat stenen muurtje.
Wordt zwaar op de proef gesteld met Feather en Sossa erop.
Weer eens wat anders dan lijken uit brandende huizen dragenquote:Op woensdag 29 december 2021 13:40 schreef BB-King het volgende:
144 uitgooien highlight van Soutar zijn leven.
Eenzaam bestaan moet hij hebben.
Neequote:Op woensdag 29 december 2021 13:40 schreef Poepz0r het volgende:
Als ik het goed zag dan flikkert MvG trouwens flink op de wereldranglijst, omdat hij zijn finaleplek moest verdedigen van 2 jaar geleden koekoek
Niet veel hoor ik das mooiquote:Op woensdag 29 december 2021 13:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, zie uitleg Zjak nu. Er zitten er nog een paar in die hem kunnen inhalen.
Ja, hooguit een of twee plekjes inderdaadquote:Op woensdag 29 december 2021 13:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, zie uitleg Zjak nu. Er zitten er nog een paar in die hem kunnen inhalen.
Nee, Teun heeft geen spraakgebrekquote:Op woensdag 29 december 2021 13:41 schreef BB-King het volgende:
Is Teun trouwens een neefje van Frank & Ronald?
Is het wel zeker dat Deef de uitslag goed afgelezen heeft (als hij überhaupt kan lezen)?quote:Op woensdag 29 december 2021 13:35 schreef Mani89 het volgende:
Toch weer +4 genot.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:42 schreef Szura het volgende:
@:poepz0r fail
Weer 4 nutteloze posts erbij, houdoe en bedankt
Oh jaquote:Op woensdag 29 december 2021 13:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Beetje de middag rekken, 2 potjes maar
Daar ga ik ook vanuit jaquote:Op woensdag 29 december 2021 13:44 schreef Doevelaer het volgende:
Soutar gaat gigantisch op zn flikker krijgen
Net als jij normaal gesproken?quote:Op woensdag 29 december 2021 13:44 schreef Doevelaer het volgende:
Soutar gaat gigantisch op zn flikker krijgen
quote:Op woensdag 29 december 2021 13:46 schreef LordVoldermort het volgende:
Price heeft ook corona, 100% door die tweets
Dan krijgen we dit jaar een paper champ.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:46 schreef LordVoldermort het volgende:
Waar haal je dit weer vandaan?quote:Op woensdag 29 december 2021 13:46 schreef LordVoldermort het volgende:
Maar gaat hij dat melden vrijwillig?quote:Op woensdag 29 december 2021 13:46 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik heb werkelijk geen flauw idee, het moet sowieso vrij lang geleden zijn geweest. Sowieso niet dit jaar en ik denk ook niet vorig jaar. Kan me überhaupt niks herinneren wat het zou kunnen zijnquote:
Zullen er best een paar zijn die het geheim houden.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar gaat hij dat melden vrijwillig?
Daarom zou je iedereen gewoon een PCR-test af moeten laten nemen, dagelijks. Door de organisatie dus, niet zelf.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:48 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Zullen er best een paar zijn die het geheim houden.
Dat zei MvG dus ook maarja.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daarom zou je iedereen gewoon een PCR-test af moeten laten nemen, dagelijks. Door de organisatie dus, niet zelf.
Price en King.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:49 schreef Slobeend het volgende:
Wie zou er eventueel liegen over een positieve coronatest denken jullie? Ik zet in op Cross.
Die zou wel liegen over een positieve iq testquote:Op woensdag 29 december 2021 13:49 schreef Slobeend het volgende:
Wie zou er eventueel liegen over een positieve coronatest denken jullie? Ik zet in op Cross.
staan wel zware straffen op in Engeland dus denk niemand.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:49 schreef Slobeend het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |