Ik had ‘t um zo gear gegundquote:Op woensdag 29 december 2021 12:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Bungalow er ook uit. @:de_boswachter
En ze moesten zo nodig mijn TT veranderen.
Domme Deef kan ook niet kwalijk nemen, die denkt niet verder naquote:Op woensdag 29 december 2021 12:57 schreef tja77 het volgende:
Topje van de ijsberg, volgens mij is meer dan de helft van de spelers besmet.
heb je wel kans van jaquote:Op woensdag 29 december 2021 12:57 schreef tja77 het volgende:
Topje van de ijsberg, volgens mij is meer dan de helft van de spelers besmet.
Ja daar hoor je om eoa reden helemaal niets van. Hoe is het nou met George Noble en Huw Ware?quote:Op woensdag 29 december 2021 13:01 schreef Zipportal het volgende:
Misschien komt het wel door de scheidsrechter? ER KOMEN SPORTTRIBUNALEN. @:de_boswachter
Met z’n Limboaccent en piepstemmetjequote:Op woensdag 29 december 2021 13:02 schreef Szura het volgende:
Ik steek hem zo neer! Ik sloop die camera! Ik kom je persoonlijk opzoeken!
Met de exit van van Gerwen en Chisnal had ik dit niet verwacht van Price. Z’n wereldtitel prolongeren wordt er wel makkelijker op.quote:
Wel gedevalueerd.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Met de exit van van Gerwen en Chisnal had ik dit niet verwacht van Price. Z’n wereldtitel prolongeren wordt er wel makkelijker op.
50/50 dat hij zelf ook nog wel eruit gaat met een positiefjequote:Op woensdag 29 december 2021 13:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Met de exit van van Gerwen en Chisnal had ik dit niet verwacht van Price. Z’n wereldtitel prolongeren wordt er wel makkelijker op.
Hij heeft net zelf positief gezelftest waarschijnlijkquote:Op woensdag 29 december 2021 13:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Tja het blijft wel een mannetje. WK winnen en dan een jaar van MvG moeten horen dat zijn titel niks waard is zit Price ook niet op te wachten.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Price moet klompvoet gewoon een paar stompen verkopen en lekker doorgaan met pijltjes gooien.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:07 schreef engine het volgende:
[..]
Tja het blijft wel een mannetje. WK winnen en dan een jaar van MvG moeten horen dat zijn titel niks waard is zit Price ook niet op te wachten.
Ik heb er 0 belang bij om daar desinformatie over te verspreiden. Als meerdere spelers reeds aangeven dat er van het hele COR beleid bij de PDC niets deugt, dan zal daar zeker een kern van waarheid in zitten. Overigens ben ik nog aan het kijken of ik via-via wat meer info kan achterhalen. Ook wat scheidsrechters en schrijvers zijn inmiddels CORRED trouwens, niet enkel VdV en MvG.quote:Op woensdag 29 december 2021 08:23 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:Zipportal
Leuke rubriek van de fantast Wappiez0r
Nou nou nou #Nietzo'nwarmbadquote:Op woensdag 29 december 2021 13:08 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Price moet klompvoet gewoon een paar stompen verkopen en lekker doorgaan met pijltjes gooien.
Dat zou voor hem wel een goede reden zijn om dit nu te gaan roepen ja.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:07 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Hij heeft net zelf positief gezelftest waarschijnlijk
quote:Op woensdag 29 december 2021 13:08 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Price moet klompvoet gewoon een paar stompen verkopen en lekker doorgaan met pijltjes gooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |