Neequote:Op woensdag 29 december 2021 13:40 schreef Poepz0r het volgende:
Als ik het goed zag dan flikkert MvG trouwens flink op de wereldranglijst, omdat hij zijn finaleplek moest verdedigen van 2 jaar geleden koekoek
Niet veel hoor ik das mooiquote:Op woensdag 29 december 2021 13:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, zie uitleg Zjak nu. Er zitten er nog een paar in die hem kunnen inhalen.
Ja, hooguit een of twee plekjes inderdaadquote:Op woensdag 29 december 2021 13:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, zie uitleg Zjak nu. Er zitten er nog een paar in die hem kunnen inhalen.
Nee, Teun heeft geen spraakgebrekquote:Op woensdag 29 december 2021 13:41 schreef BB-King het volgende:
Is Teun trouwens een neefje van Frank & Ronald?
Is het wel zeker dat Deef de uitslag goed afgelezen heeft (als hij überhaupt kan lezen)?quote:Op woensdag 29 december 2021 13:35 schreef Mani89 het volgende:
Natuurlijk totaal niet verrassend dat dommedeef corona oploopt. Waarschijn van zijn begeleider gekregen toen hij hem ze Olvarit aan het voeren was tijdens het kerstdiner.
Toch weer +4 genot.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:42 schreef Szura het volgende:
@:poepz0r fail
Weer 4 nutteloze posts erbij, houdoe en bedankt
Oh jaquote:Op woensdag 29 december 2021 13:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Beetje de middag rekken, 2 potjes maar
Daar ga ik ook vanuit jaquote:Op woensdag 29 december 2021 13:44 schreef Doevelaer het volgende:
Soutar gaat gigantisch op zn flikker krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |