In de trein naar Antwerpen.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
De vraag is waar zou @:maxi-mus nu zijn?
Niet langs start en in de gevangenis toch?quote:Op woensdag 29 december 2021 13:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
De vraag is waar zou @:maxi-mus nu zijn?
Koekoek genot.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:21 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Niet langs start en in de gevangenis toch?
Er zijn al 6 of 7 gevallen en dan nog een buts referees koekoek.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:24 schreef Momo het volgende:
Ik vermoed heel erg dat er wel meer darters besmet zijn met Omicron maar daar gewoon niet voor willen testen/informatie delen met de organisatie omdat dit wel is waar ze het hele jaar voor hebben getrained.
Kijk dm Jos.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:25 schreef Zipportal het volgende:
Die heeft de ogen ook scheef staan.
Ik ook, RIPquote:Op woensdag 29 december 2021 11:40 schreef El-Stinho het volgende:
Ik heb bij Chisnall v Humphries mijn highest losing avg neergezet.
Dat hadden ze vooraf moeten bedenken. Voor de finale GEEN test is ook raar natuurlijk. Snap het wel iets met belangen etc, maar niet echt eerlijk ten opzichte van de spelers die wel moesten testen in de vorige rondes en eruit zijn gehaald.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:26 schreef L_auteur het volgende:
Waarom geen verplichte PCR test vanaf nu? Het is toch niet meer verantwoord om de darters op hun blauwe ogen te geloven met zo'n zelftest?
Whitlock had nog wat whiskey over na alleen 1 rondequote:Op woensdag 29 december 2021 11:46 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Die dacht laat ik eens zo lazarus Whitlock gaan spelen?
Gister ook al een sneer uitgedeeld koekoekquote:
Vraag mij af wat ze doen als 1 van de 2 finalisten positief test vlak voor de finale? Gewoon geen finale en die ander is direct winnaar?quote:Op woensdag 29 december 2021 13:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat hadden ze vooraf moeten bedenken. Voor de finale GEEN test is ook raar natuurlijk. Snap het wel iets met belangen etc, maar niet echt eerlijk ten opzichte van de spelers die wel moesten testen in de vorige rondes en eruit zijn gehaald.
Dat zeg ik net dan spelen ze de finale en melden ze de test NIET. Belachelijk maarja.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Vraag mij af wat ze doen als 1 van de 2 finalisten positief test vlak voor de finale? Gewoon geen finale en die ander is direct winnaar?
Stukje inclusiviteit.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:31 schreef BB-King het volgende:
Bas Muijs mag niet meer komen. Onbekende Turk zit er weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
quote:Op woensdag 29 december 2021 13:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Trek in een kebabje nu.NIET IN EEN LAHMACUN?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag ook, ik vreet alles wat los en vast zit.quote:
Of slimme marketing juist.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Eens. Stukje onzekerheid met die outfits.
Stukje labiel alles.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:34 schreef Szura het volgende:
Als Kleetun of Smiss positief test, ga ik pas echt met spullen smijten
Wat Price zegt dat het toernooi zo eigenlijk niet meer het WK is. De toppers waaronder MvG horen er gewoon bij. Inderdaad straks Smiss ofzo nogquote:Op woensdag 29 december 2021 13:34 schreef Szura het volgende:
Zo ongeveer alle Spaanse clubs zitten onder de corona, maar de tiklaven maken alleen weer een artikel over Barça. Vermoeiende rubriek.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:34 schreef Szura het volgende:
Volgens mij was George Noble de eerste met COR en die loopt natuurlijk wel wat rond achter de schermen genot.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:35 schreef Mani89 het volgende:
Natuurlijk totaal niet verrassend dat dommedeef corona oploopt. Waarschijn van zijn begeleider gekregen toen hij hem ze Olvarit aan het voeren was tijdens het kerstdiner.
Barcelona moet doodquote:Op woensdag 29 december 2021 13:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zo ongeveer alle Spaanse clubs zitten onder de corona, maar de tiklaven maken alleen weer een artikel over Barça. Vermoeiende rubriek.
Noble heeft het hele veld getongdquote:Op woensdag 29 december 2021 13:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Volgens mij was George Noble de eerste met COR en die loopt natuurlijk wel wat rond achter de schermen genot.
Rayo kan maar met 8 spelers trainen, staan 4 plekken hoger dan die kutclub. Geen artikel, prachtig.quote:
Corona kan niet tegen schmink en haarverfquote:Op woensdag 29 december 2021 13:37 schreef Drekkoning het volgende:
Waarom krijgt iedereen en zijn moeder corona maar kan wright gewoon doorpijlen? Niet eerlijk
quote:Op woensdag 29 december 2021 13:37 schreef Wereldgozer het volgende:
De altijd sympathieke SJOSSE GOD
Veel te hard gelachen hieromquote:Op woensdag 29 december 2021 13:35 schreef Mani89 het volgende:
Natuurlijk totaal niet verrassend dat dommedeef corona oploopt. Waarschijn van zijn begeleider gekregen toen hij hem ze Olvarit aan het voeren was tijdens het kerstdiner.
Inderdaad, gelukkig was het interview niet in De Goffertquote:Op woensdag 29 december 2021 13:38 schreef BB-King het volgende:
Respect voor de bouwers van dat stenen muurtje.
Wordt zwaar op de proef gesteld met Feather en Sossa erop.
Weer eens wat anders dan lijken uit brandende huizen dragenquote:Op woensdag 29 december 2021 13:40 schreef BB-King het volgende:
144 uitgooien highlight van Soutar zijn leven.
Eenzaam bestaan moet hij hebben.
Neequote:Op woensdag 29 december 2021 13:40 schreef Poepz0r het volgende:
Als ik het goed zag dan flikkert MvG trouwens flink op de wereldranglijst, omdat hij zijn finaleplek moest verdedigen van 2 jaar geleden koekoek
Niet veel hoor ik das mooiquote:Op woensdag 29 december 2021 13:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, zie uitleg Zjak nu. Er zitten er nog een paar in die hem kunnen inhalen.
Ja, hooguit een of twee plekjes inderdaadquote:Op woensdag 29 december 2021 13:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, zie uitleg Zjak nu. Er zitten er nog een paar in die hem kunnen inhalen.
Nee, Teun heeft geen spraakgebrekquote:Op woensdag 29 december 2021 13:41 schreef BB-King het volgende:
Is Teun trouwens een neefje van Frank & Ronald?
Is het wel zeker dat Deef de uitslag goed afgelezen heeft (als hij überhaupt kan lezen)?quote:Op woensdag 29 december 2021 13:35 schreef Mani89 het volgende:
Toch weer +4 genot.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:42 schreef Szura het volgende:
@:poepz0r fail
Weer 4 nutteloze posts erbij, houdoe en bedankt
Oh jaquote:Op woensdag 29 december 2021 13:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Beetje de middag rekken, 2 potjes maar
Daar ga ik ook vanuit jaquote:Op woensdag 29 december 2021 13:44 schreef Doevelaer het volgende:
Soutar gaat gigantisch op zn flikker krijgen
Net als jij normaal gesproken?quote:Op woensdag 29 december 2021 13:44 schreef Doevelaer het volgende:
Soutar gaat gigantisch op zn flikker krijgen
quote:Op woensdag 29 december 2021 13:46 schreef LordVoldermort het volgende:
Price heeft ook corona, 100% door die tweets
Dan krijgen we dit jaar een paper champ.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:46 schreef LordVoldermort het volgende:
Waar haal je dit weer vandaan?quote:Op woensdag 29 december 2021 13:46 schreef LordVoldermort het volgende:
Maar gaat hij dat melden vrijwillig?quote:Op woensdag 29 december 2021 13:46 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik heb werkelijk geen flauw idee, het moet sowieso vrij lang geleden zijn geweest. Sowieso niet dit jaar en ik denk ook niet vorig jaar. Kan me überhaupt niks herinneren wat het zou kunnen zijnquote:
Zullen er best een paar zijn die het geheim houden.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar gaat hij dat melden vrijwillig?
Daarom zou je iedereen gewoon een PCR-test af moeten laten nemen, dagelijks. Door de organisatie dus, niet zelf.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:48 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Zullen er best een paar zijn die het geheim houden.
Dat zei MvG dus ook maarja.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daarom zou je iedereen gewoon een PCR-test af moeten laten nemen, dagelijks. Door de organisatie dus, niet zelf.
Price en King.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:49 schreef Slobeend het volgende:
Wie zou er eventueel liegen over een positieve coronatest denken jullie? Ik zet in op Cross.
Die zou wel liegen over een positieve iq testquote:Op woensdag 29 december 2021 13:49 schreef Slobeend het volgende:
Wie zou er eventueel liegen over een positieve coronatest denken jullie? Ik zet in op Cross.
staan wel zware straffen op in Engeland dus denk niemand.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:49 schreef Slobeend het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |