Neequote:Op woensdag 29 december 2021 13:40 schreef Poepz0r het volgende:
Als ik het goed zag dan flikkert MvG trouwens flink op de wereldranglijst, omdat hij zijn finaleplek moest verdedigen van 2 jaar geleden koekoek
Niet veel hoor ik das mooiquote:Op woensdag 29 december 2021 13:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, zie uitleg Zjak nu. Er zitten er nog een paar in die hem kunnen inhalen.
Ja, hooguit een of twee plekjes inderdaadquote:Op woensdag 29 december 2021 13:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, zie uitleg Zjak nu. Er zitten er nog een paar in die hem kunnen inhalen.
Nee, Teun heeft geen spraakgebrekquote:Op woensdag 29 december 2021 13:41 schreef BB-King het volgende:
Is Teun trouwens een neefje van Frank & Ronald?
Is het wel zeker dat Deef de uitslag goed afgelezen heeft (als hij überhaupt kan lezen)?quote:Op woensdag 29 december 2021 13:35 schreef Mani89 het volgende:
Natuurlijk totaal niet verrassend dat dommedeef corona oploopt. Waarschijn van zijn begeleider gekregen toen hij hem ze Olvarit aan het voeren was tijdens het kerstdiner.
Toch weer +4 genot.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:42 schreef Szura het volgende:
@:poepz0r fail
Weer 4 nutteloze posts erbij, houdoe en bedankt
Oh jaquote:Op woensdag 29 december 2021 13:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Beetje de middag rekken, 2 potjes maar
Daar ga ik ook vanuit jaquote:Op woensdag 29 december 2021 13:44 schreef Doevelaer het volgende:
Soutar gaat gigantisch op zn flikker krijgen
Net als jij normaal gesproken?quote:Op woensdag 29 december 2021 13:44 schreef Doevelaer het volgende:
Soutar gaat gigantisch op zn flikker krijgen
quote:Op woensdag 29 december 2021 13:46 schreef LordVoldermort het volgende:
Price heeft ook corona, 100% door die tweets
Dan krijgen we dit jaar een paper champ.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:46 schreef LordVoldermort het volgende:
Waar haal je dit weer vandaan?quote:Op woensdag 29 december 2021 13:46 schreef LordVoldermort het volgende:
Maar gaat hij dat melden vrijwillig?quote:Op woensdag 29 december 2021 13:46 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik heb werkelijk geen flauw idee, het moet sowieso vrij lang geleden zijn geweest. Sowieso niet dit jaar en ik denk ook niet vorig jaar. Kan me überhaupt niks herinneren wat het zou kunnen zijnquote:
Zullen er best een paar zijn die het geheim houden.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar gaat hij dat melden vrijwillig?
Daarom zou je iedereen gewoon een PCR-test af moeten laten nemen, dagelijks. Door de organisatie dus, niet zelf.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:48 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Zullen er best een paar zijn die het geheim houden.
Dat zei MvG dus ook maarja.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daarom zou je iedereen gewoon een PCR-test af moeten laten nemen, dagelijks. Door de organisatie dus, niet zelf.
Price en King.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:49 schreef Slobeend het volgende:
Wie zou er eventueel liegen over een positieve coronatest denken jullie? Ik zet in op Cross.
Die zou wel liegen over een positieve iq testquote:Op woensdag 29 december 2021 13:49 schreef Slobeend het volgende:
Wie zou er eventueel liegen over een positieve coronatest denken jullie? Ik zet in op Cross.
staan wel zware straffen op in Engeland dus denk niemand.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:49 schreef Slobeend het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |