Hahahahaha ik was ook aan het kijken. Wat zou er van die man terecht zijn gekomen, nu 20 jaar later.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:02 schreef Szura het volgende:
Ik steek hem zo neer! Ik sloop die camera! Ik kom je persoonlijk opzoeken!
Jij kijkt geen 1000 lb sisters op TLC? MOKERDIKquote:Op woensdag 29 december 2021 13:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hahahahaha ik was ook aan het kijken. Wat zou er van die man terecht zijn gekomen, nu 20 jaar later.
En die wout liet dat ook maar allemaal.
Ook 30 minuten vooraanvang het melden.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Bizar wel dat er elke dag precies één positief testAlsof het strootje trekken is
Ze hadden het WK gewoon moeten postponen wat Price nu ook zegt. Dit gaat helemaal nergens over.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ook 30 minuten vooraanvang het melden.
KAARTJES MOETEN VERKOCHT WORDEN.
Gaat enkel om de poen.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ook 30 minuten vooraanvang het melden.
KAARTJES MOETEN VERKOCHT WORDEN.
Ik zit niet onder de plak, Cuckz0r.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jij kijkt geen 1000 lb sisters op TLC? MOKERDIK
Ik kijk zelf zonder Ma Flodder. Genieten van die wijven die 3 pizza's naar binnen werken en een cola light voor de #fitchallengequote:Op woensdag 29 december 2021 13:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik zit niet onder de plak, Cuckz0r.
BAAS OVER EIGEN AFSTANDSBEDIENING
ja er waren al drie uitvallers. Maar ja, Losper, Wen en Rodriguez#5 ligt niemand van wakker. Als dat Price, Wright en MvG waren geweest had de wereld helemaal van hoerenreviews aan elkaar gehangen nu.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ze hadden het WK gewoon moeten postponen wat Price nu ook zegt. Dit gaat helemaal nergens over.
The show must go on. Met nieuwjaar geen darts op televee kan echt niet.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ze hadden het WK gewoon moeten postponen wat Price nu ook zegt. Dit gaat helemaal nergens over.
Jullie twee zijn eigenlijk dikke vrienden hequote:Op woensdag 29 december 2021 13:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik zit niet onder de plak, Cuckz0r.
BAAS OVER EIGEN AFSTANDSBEDIENING
Op naar Viaplay dan.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Net wat Price zegt het WK wil je winnen op een normale manier en niet met allerlei bye's etc.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja er waren al drie uitvallers. Maar ja, Losper, Wen en Rodriguez#5 ligt niemand van wakker. Als dat Price, Wright en MvG waren geweest had de wereld helemaal van hoerenreviews aan elkaar gehangen nu.
@de_boswachter is mijn favoriete UWVer. Kijken samen regelmatig Rijschool 69.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jullie twee zijn eigenlijk dikke vrienden he
Moet je niet naar bed, Dr. Fleshlightquote:Op woensdag 29 december 2021 13:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jullie twee zijn eigenlijk dikke vrienden he
Nee ik vind dat we recht hebben op een extra gratis WK!quote:
Stukje semi-agressie gespot.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Moet je niet naar bed, Dr. Fleshlight
Iets gevoeligs geraakt?quote:Op woensdag 29 december 2021 13:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Moet je niet naar bed, Dr. Fleshlight
In April WDF WK genot. Die waren wel zo slim om het uit te stellen.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik vind dat we recht hebben op een extra gratis WK!
ook Viaplay zeker?quote:Op woensdag 29 december 2021 13:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
In April WDF WK genot. Die waren wel zo slim om het uit te stellen.
stukje herhalingquote:Op woensdag 29 december 2021 13:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
The show must go on. Met nieuwjaar geen darts op televee kan echt niet.
Waar is die naartoe?quote:Op woensdag 29 december 2021 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel jammer dat Frank Kramer weg is.
Die hadden amper kaarten verkocht.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
In April WDF WK genot. Die waren wel zo slim om het uit te stellen.
In de trein naar Antwerpen.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
De vraag is waar zou @:maxi-mus nu zijn?
Niet langs start en in de gevangenis toch?quote:Op woensdag 29 december 2021 13:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
De vraag is waar zou @:maxi-mus nu zijn?
Koekoek genot.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:21 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Niet langs start en in de gevangenis toch?
Er zijn al 6 of 7 gevallen en dan nog een buts referees koekoek.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:24 schreef Momo het volgende:
Ik vermoed heel erg dat er wel meer darters besmet zijn met Omicron maar daar gewoon niet voor willen testen/informatie delen met de organisatie omdat dit wel is waar ze het hele jaar voor hebben getrained.
Kijk dm Jos.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:25 schreef Zipportal het volgende:
Die heeft de ogen ook scheef staan.
Ik ook, RIPquote:Op woensdag 29 december 2021 11:40 schreef El-Stinho het volgende:
Ik heb bij Chisnall v Humphries mijn highest losing avg neergezet.
Dat hadden ze vooraf moeten bedenken. Voor de finale GEEN test is ook raar natuurlijk. Snap het wel iets met belangen etc, maar niet echt eerlijk ten opzichte van de spelers die wel moesten testen in de vorige rondes en eruit zijn gehaald.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:26 schreef L_auteur het volgende:
Waarom geen verplichte PCR test vanaf nu? Het is toch niet meer verantwoord om de darters op hun blauwe ogen te geloven met zo'n zelftest?
Whitlock had nog wat whiskey over na alleen 1 rondequote:Op woensdag 29 december 2021 11:46 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Die dacht laat ik eens zo lazarus Whitlock gaan spelen?
Gister ook al een sneer uitgedeeld koekoekquote:
Vraag mij af wat ze doen als 1 van de 2 finalisten positief test vlak voor de finale? Gewoon geen finale en die ander is direct winnaar?quote:Op woensdag 29 december 2021 13:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat hadden ze vooraf moeten bedenken. Voor de finale GEEN test is ook raar natuurlijk. Snap het wel iets met belangen etc, maar niet echt eerlijk ten opzichte van de spelers die wel moesten testen in de vorige rondes en eruit zijn gehaald.
Dat zeg ik net dan spelen ze de finale en melden ze de test NIET. Belachelijk maarja.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Vraag mij af wat ze doen als 1 van de 2 finalisten positief test vlak voor de finale? Gewoon geen finale en die ander is direct winnaar?
Stukje inclusiviteit.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:31 schreef BB-King het volgende:
Bas Muijs mag niet meer komen. Onbekende Turk zit er weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |