quote:Op woensdag 29 december 2021 13:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Trek in een kebabje nu.NIET IN EEN LAHMACUN?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag ook, ik vreet alles wat los en vast zit.quote:
Of slimme marketing juist.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Eens. Stukje onzekerheid met die outfits.
Stukje labiel alles.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:34 schreef Szura het volgende:
Als Kleetun of Smiss positief test, ga ik pas echt met spullen smijten
Wat Price zegt dat het toernooi zo eigenlijk niet meer het WK is. De toppers waaronder MvG horen er gewoon bij. Inderdaad straks Smiss ofzo nogquote:Op woensdag 29 december 2021 13:34 schreef Szura het volgende:
Zo ongeveer alle Spaanse clubs zitten onder de corona, maar de tiklaven maken alleen weer een artikel over Barça. Vermoeiende rubriek.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:34 schreef Szura het volgende:
Volgens mij was George Noble de eerste met COR en die loopt natuurlijk wel wat rond achter de schermen genot.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:35 schreef Mani89 het volgende:
Natuurlijk totaal niet verrassend dat dommedeef corona oploopt. Waarschijn van zijn begeleider gekregen toen hij hem ze Olvarit aan het voeren was tijdens het kerstdiner.
Barcelona moet doodquote:Op woensdag 29 december 2021 13:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zo ongeveer alle Spaanse clubs zitten onder de corona, maar de tiklaven maken alleen weer een artikel over Barça. Vermoeiende rubriek.
Noble heeft het hele veld getongdquote:Op woensdag 29 december 2021 13:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Volgens mij was George Noble de eerste met COR en die loopt natuurlijk wel wat rond achter de schermen genot.
Rayo kan maar met 8 spelers trainen, staan 4 plekken hoger dan die kutclub. Geen artikel, prachtig.quote:
Corona kan niet tegen schmink en haarverfquote:Op woensdag 29 december 2021 13:37 schreef Drekkoning het volgende:
Waarom krijgt iedereen en zijn moeder corona maar kan wright gewoon doorpijlen? Niet eerlijk
quote:Op woensdag 29 december 2021 13:37 schreef Wereldgozer het volgende:
De altijd sympathieke SJOSSE GOD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |