Still D.R.E. = PLING PLING PLING PLING PLING PLING PLING PLING PLING PLING PLING PLING PLING PLING PLING PLING PLING PLING PLING PLING PLING PLING PLING PLING PLING PLING PLING PLING PLING PLING PLING PLING PLING PLING PLING PLING PLING PLING PLING PLING PLING PLINGquote:Op woensdag 29 december 2021 00:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik haal die trouwens door elkaar met Forget about Dre. Still DRE is met die piano op het begin toch?
Volbracht.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:53 schreef Evenstar het volgende:
Hij heeft wel weer zijn gitaar vastShotje #4
Ja piano dus. In mijn hoofd stond die trouwens al in de Top 2000quote:Op woensdag 29 december 2021 00:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Still D.R.E. = PLING PLING PLING PLING PLING PLING PLING PLING PLING PLING PLING PLING PLING PLING PLING PLING PLING PLING PLING PLING PLING PLING PLING PLING PLING PLING PLING PLING PLING PLING PLING PLING PLING PLING PLING PLING PLING PLING PLING PLING PLING PLING
quote:Op woensdag 29 december 2021 00:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Rechtermuisklik op de picca en dan adres van afbeelding kopiëren, krijg je de goede link.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
quote:Op woensdag 29 december 2021 00:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]Stond nooit op de keuzelijstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op woensdag 29 december 2021 00:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]Omdat ie eerst niet eens in de keuzelijst stond? Hadden we ook weer de Snob voor nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Tight Fitquote:
Meen jequote:Op woensdag 29 december 2021 00:52 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb nog nooit zo lang in deze wachtkamer gezeten. Ik ben een fotogenieke niet aanstootgevende allochtoon. Daar houdt de npo van
Ik durf te betwijfelen of dat aan de snob ligtquote:Op woensdag 29 december 2021 00:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Omdat ie eerst niet eens in de keuzelijst stond? Hadden we ook weer de Snob voor nodig.
In mijn dromen ookquote:Op woensdag 29 december 2021 00:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja piano dus. In mijn hoofd stond die trouwens al in de Top 2000
Op zich wel een van de leukste van Graceland. Lijkt wel een beetje op You Can Call Me Al vind ikquote:
Radio 2 is onnavolgbaar, dus misschien niet inderdaad.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik durf te betwijfelen of dat aan de snob ligt
Ja, ik denk het wel. Anders had ik er nooit op gestemd vorig jaar.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik durf te betwijfelen of dat aan de snob ligt
So you say there's a possibility for AOIBTW en Rebellion (Lies)?quote:Op woensdag 29 december 2021 00:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Omdat ie eerst niet eens in de keuzelijst stond? Hadden we ook weer de Snob voor nodig.
Ik heb niet het idee dat de Snob nog wordt gebruikt voor keuzes rondom het veranderen van de keuzelijst.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, ik denk het wel. Anders had ik er nooit op gestemd vorig jaar.
Keuzelijst verklaart alleen rare momenten van binnenkomenquote:Op woensdag 29 december 2021 00:56 schreef Cassa95 het volgende:
Keuzelijst is het antwoord op al uw vragen. Waarom nummers binnenkomen? Waarom alle nummers van een artiest zakken? Waarom alle ABBA-nummers zo hoog staan? Keuzelijst, keuzelijst, keuzelijst
Nee, die in mijn broek.quote:
De trend bij Arcade Fire is juist dat het eerder minder wordt dan meer.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
So you say there's a possibility for AOIBTW en Rebellion (Lies)?
Die zien we helaas denk ik niet snel in de T2000 terug, evenals Instant Street, de Snob nr 1 van dit jaar. Geef alleen AOIBTW klein kansjequote:Op woensdag 29 december 2021 00:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
So you say there's a possibility for AOIBTW en Rebellion (Lies)?
(of in uitzonderlijke gevallen vreemde omissies of waarom een nummer er dus NIET in staat)quote:Op woensdag 29 december 2021 00:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Keuzelijst verklaart alleen rare momenten van binnenkomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |