Nee, ik vind dat echt totaal kut.quote:
quote:Op woensdag 29 december 2021 00:49 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben blijkbaar de enige Imagine Dragons fan in het huis universum
Oh ja, die hadden we ook nog. Sing For The Moment zou een inwisselbare nummer 1624 volgend jaar kunnen worden.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mij lijkt Sing For The Moment de beste kanshebber samen met Still DRE. Misschien My Band of Purple Pills inderdaad nog. Of zijn gastrolletje in de clip van In Da Club.
Goeie, Koert.quote:
hier gaat iets mis.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:50 schreef ArnieAlberts het volgende:
WHAHA, iemand op zoom noemt zichzelf Jeroen:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 december 2021 00:49 schreef El-Stinho het volgende:
Denk dat ik wat anders ga doen. Vind het niet waard om nog een uur te wachten opIvm Queen en Blof en Coldplay en Springsteen staat Dylan er echt belachelijk weinig in. En ook nog es met over t algemeen niet zn beste nrsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Het beste adres voor al uw primeurs!
Ik ben ook geweest paar jaar terug in Gelredome, prima showquote:Op woensdag 29 december 2021 00:49 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben blijkbaar de enige Imagine Dragons fan in het huis
Hij zal alle zeilen moeten bijzetten om zijn imago weer wat op te krikken.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:50 schreef BillDauterive het volgende:
Ik vind dit niet erg. Al is het wel een beetje knullig dat TheVulture er als enige van geniet hier in dit topic
Misschien kom ik nog terug. Maar ik moet 's ochtends nog op pad voor mezelf en ik wil op tijd terug zijn voor de middag.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar.. maar... Exit Music.
Je hebt ook nog Mosh, maar die heeft hier in Nederland nooit enige status gehad. En Just Lose It is terecht totaal vergetenquote:Op woensdag 29 december 2021 00:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh ja, die hadden we ook nog. Sing For The Moment zou een inwisselbare nummer 1624 volgend jaar kunnen worden.
Vorig jaar ook al zoiets.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:51 schreef Evenstar het volgende:
Echt Jeroen leest hier mee, kan niet anders.
Vandaag staat geweldig niet in ons lijstje en hij heeft het serieus al 5x gezegd.
Dat is heel apart.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:50 schreef ArnieAlberts het volgende:
WHAHA, iemand op zoom noemt zichzelf Jeroen:
[ afbeelding ]
Had ook niet anders verwacht.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die beat vind ik ook niet bijzonder.
Sailing Home dan een optie?quote:Op woensdag 29 december 2021 00:51 schreef TLC het volgende:
Deze muziek doet me verlangen naar muziek van CATS
ik heb er ook geen zak verstand van, je vraagt dit aan de verkeerde persoonquote:Op woensdag 29 december 2021 00:51 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja kak. Welke host raad je me aan?
https://imgur.com/a/9ZKl6ec Stond ie al, maar ik faalde gewoon met de link. Anyway, als je dit de HELE tijd op zoom laat zienquote:Op woensdag 29 december 2021 00:52 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik heb er ook geen zak verstand van, je vraagt dit aan de verkeerde persoon![]()
imgur schijnt goed te zijn.
Calm After The Storm komt morgenochtend.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:51 schreef TLC het volgende:
hahaha ja das wel baasquote:Op woensdag 29 december 2021 00:52 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
https://imgur.com/a/9ZKl6ec Stond ie al, maar ik faalde gewoon met de link. Anyway, als je dit de HELE tijd op zoom laat zien
Als je maar niet naar kattengifjes gaat verlangenquote:Op woensdag 29 december 2021 00:51 schreef TLC het volgende:
Ik haal die trouwens door elkaar met Forget about Dre. Still DRE is met die piano op het begin toch?quote:Op woensdag 29 december 2021 00:53 schreef Dagoduck het volgende:
Denk dat een kleine actie voor Still D.R.E. al een heel eind komt. Tiktokhitje misschien?
Checkquote:Op woensdag 29 december 2021 00:53 schreef Evenstar het volgende:
Hij heeft wel weer zijn gitaar vastShotje #4
Rechtermuisklik op de picca en dan adres van afbeelding kopiëren, krijg je de goede link.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:52 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
https://imgur.com/a/9ZKl6ec Stond ie al, maar ik faalde gewoon met de link. Anyway, als je dit de HELE tijd op zoom laat zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |