Ja, ik denk het wel. Anders had ik er nooit op gestemd vorig jaar.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik durf te betwijfelen of dat aan de snob ligt
So you say there's a possibility for AOIBTW en Rebellion (Lies)?quote:Op woensdag 29 december 2021 00:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Omdat ie eerst niet eens in de keuzelijst stond? Hadden we ook weer de Snob voor nodig.
Ik heb niet het idee dat de Snob nog wordt gebruikt voor keuzes rondom het veranderen van de keuzelijst.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, ik denk het wel. Anders had ik er nooit op gestemd vorig jaar.
Keuzelijst verklaart alleen rare momenten van binnenkomenquote:Op woensdag 29 december 2021 00:56 schreef Cassa95 het volgende:
Keuzelijst is het antwoord op al uw vragen. Waarom nummers binnenkomen? Waarom alle nummers van een artiest zakken? Waarom alle ABBA-nummers zo hoog staan? Keuzelijst, keuzelijst, keuzelijst
Nee, die in mijn broek.quote:
De trend bij Arcade Fire is juist dat het eerder minder wordt dan meer.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
So you say there's a possibility for AOIBTW en Rebellion (Lies)?
Die zien we helaas denk ik niet snel in de T2000 terug, evenals Instant Street, de Snob nr 1 van dit jaar. Geef alleen AOIBTW klein kansjequote:Op woensdag 29 december 2021 00:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
(of in uitzonderlijke gevallen vreemde omissies of waarom een nummer er dus NIET in staat)quote:Op woensdag 29 december 2021 00:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Keuzelijst verklaart alleen rare momenten van binnenkomen
Terwijl het in 2017 een dodenbonus van Eber had kunnen krijgen.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De trend bij Arcade Fire is juist dat het eerder minder wordt dan meer.
Aaah hotlinking op imgur kan dus wel nog gewoon, merci <3quote:Op woensdag 29 december 2021 00:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Rechtermuisklik op de picca en dan adres van afbeelding kopiëren, krijg je de goede link.
Rebellion vind ik zelfs op de keuzelijst geen zekerheidje. An Ocean In Between welquote:Op woensdag 29 december 2021 00:57 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Die zien we helaas denk ik niet snel in de T2000 terug, evenals Instant Street de Snob nr 1 van dit jaar. Geef alleen AOIBTW klein kansje
En Instant Street na dit jaarquote:Op woensdag 29 december 2021 00:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Naja, een aantal stemmers stemmen natuurlijk wel op de nr 1 van de snob 2000 van het jaar ervoor. Dat is ook bij Exit Music gebeurd en zo haalde die het jaar erop de keuzelijst van de Top 2000quote:Op woensdag 29 december 2021 00:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat de Snob nog wordt gebruikt voor keuzes rondom het veranderen van de keuzelijst.
En dan ook nog dat nummers als Everything Now steeds hoger komen.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De trend bij Arcade Fire is juist dat het eerder minder wordt dan meer.
Ik ken het verhaal een beetje, maar ik zal het na de Top eens opzoeken.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:57 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Youtube-docu gezien over oorsprong van dat liedje? Best ... mooi.
Dat zou zelfs een wekkerzetmoment zijn als die midden in de nacht komtquote:Op woensdag 29 december 2021 00:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En Instant Street na dit jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |