Nee, Hanca, dit gaat niet om feiten maar om hoe iets overkomt wat zo ongeveer het tegenovergestelde is van een feit in de praktijk.quote:Op donderdag 30 december 2021 19:44 schreef Hanca het volgende:
[..]
Nee, dit gaat om feiten. Dat jij hier zonder enige context loopt te beweren dat ze te zwak over kwam voor haar werk omdat ze ziek werd, terwijl het om een auto-immuunziekte gaat, dat is gewoon echt heel erg naar. Iedereen die ook maar 2 seconden gebruikt om er in te duiken weet ook dat dat frame niet klopt, dat zal dus geen probleem zijn. Hooguit bij wat FvD volk dat toch al een hekel aan haar heeft.
Iemand die fucking Rietveld doet, ook nog even cum laude afstudeerde in Natuurkunde onder een Nobelprijswinnaar, en tevens enorm goed met de media kan omgaan,geef me aub 20 van dit soort ministersquote:Op donderdag 30 december 2021 19:37 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Sowieso, Ivy League, alsof dat wat zegt. MIT, Stanford en Caltech zijn geen Ivy League, Brown en Rutgers wel. Het is vooral een 'League' voor tweederangs sportteams en brallende bedrijfskundestudentjes.
Daarom bestaat de NATO ook en daar rollen bepaalde (financiele) afspraken en verplichtingen uit.quote:Op donderdag 30 december 2021 19:41 schreef Tijger_m het volgende:
Dat is evidente onzin, Nederland is te klein voor een relevante krijgsmacht, zeker gezien het bedrag wat wij bereid zijn daaraan uit te geven.
Blij met je nieuwe baas Ollongren?quote:Op donderdag 30 december 2021 19:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
Daarom bestaat de NATO ook en daar rollen bepaalde (financiele) afspraken en verplichtingen uit.
Maar nee, we willen weer een tandje goedkoper dus willen we "toegroeien naar het EU gemiddelde"... Wat een farce.
Jij stelt dat het misschien terecht is dat ze zwak over komt door haar ziekte. En dat is gewoon een naar frame. Lees je eigen post maar terug.quote:Op donderdag 30 december 2021 19:46 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, Hanca, dit gaat niet om feiten maar om hoe iets overkomt wat zo ongeveer het tegenovergestelde is van een feit in de praktijk.
quote:Op donderdag 30 december 2021 19:58 schreef -XOR- het volgende:
Ben trouwens wel benieuwd naar de verrichtingen van Rob Jetten, ik geloof wel dat hij een uitstekend minister kan worden.
Gezien haar trackrecord hang ik de vlag nog niet uit, zeker niet aangezien er eoa onbekende VVD'er als SC aangesteld is...quote:Op donderdag 30 december 2021 19:55 schreef DarkwingDuck het volgende:
Blij met je nieuwe baas Ollongren?
quote:
Jaja...quote:Op donderdag 30 december 2021 20:01 schreef superniger het volgende:
@:AchJa
Ollongren is je nieuwe baas. 😂🤣
Als onderhandelaar heeft hij het in ieder geval prima gedaan.quote:
Van Wyenberg is nog niet genoemd voor een post. Kan die überhaupt terugkeren als kamerlid?quote:Op donderdag 30 december 2021 20:07 schreef Hanca het volgende:
Wie wordt nu D66 fractievoorzitter? Paternotte?
Ja, staat op de lijst en Kaag en Jetten vallen weg dus er komen plekken open. Dan gaan ze gewoon van bovenaf de lijst afwerken.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:09 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Van Wyenberg is nog niet genoemd voor een post. Kan die überhaupt terugkeren als kamerlid?
De eerste en laatste D66 mindef tot nu toe was Hans van Mierlo in 1981... Volgens mij stortte dat kabinet (van Agt II) ook binnen een jaar inelkaar...quote:Op donderdag 30 december 2021 20:03 schreef Jojoke het volgende:
Eerdere ministers van Defensie waren:
Joris Voorhoeve
Frank de Grave
Henk Kamp
Eimert van Middelkoop
Hans Hillen
Jeanine Hennis-Plasschaert
Ank Bijleveld
Misschien is Kajsa Ollongren dan wel een opluchting. Ik hoop dat ze een beetje Zweedse insteek naar het departement meeneemt. Zweden zijn enorme softies, maar volgens mij hebben ze hun defensie wel beter op orde dan wij.
Marineschepen.nlquote:Gisteravond heeft het Zweedse parlement het plan om 40% meer te investeren in de krijgsmacht, goedgekeurd. De grootste investering in de Zweedse Defensie sinds het begin van de Koude Oorlog heeft alles te maken met de toenemende dreiging vanuit Rusland, maar is ook een gigantische investering in de Zweedse economie.
Maar inderdaad Paternotte en anders denk ik van Weyenberg of Belhaj Vz. van de fractie.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:10 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ja, staat op de lijst en Kaag en Jetten vallen weg dus er komen plekken open. Dan gaan ze gewoon van bovenaf de lijst afwerken.
Ik ook. Wel iemand die de media kent in ieder geval. Zal wel geen college meer komen met Dijkgraafquote:Op donderdag 30 december 2021 20:20 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Ik ben oprecht benieuwd. En ben bepaald geen D66-er.
Van Weyenberg lijkt me de meest solide van die drie.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:12 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Maar inderdaad Paternotte en anders denk ik van Weyenberg of Belhaj Vz. van de fractie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |