Italiaanse nummers gappen is wel zijn ding tochquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat de Waarheid begon.
Luister, geniet en vergeet nooit meerquote:
Geniet van je flessieeeee.quote:
Doe es. Is al besproken maar toch.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:18 schreef Dagoduck het volgende:
Zal ik nu een keer gaan janken over lange nummers?
Ik ga Padellen met een kratje stella!quote:
Irish goodbye heet dat. Ik ben er een meester inquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:16 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik kon uiteindelijk onopvallend uitloggen
Eros verdient wel iets meer liefde inderdaad.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:17 schreef DecoAoreste het volgende:
En toch had hier ook Un Emozione Per Sempre kunnen staan
Mes steek pijn?quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:18 schreef Dagoduck het volgende:
In principe is een grotere belediging voor dit hele topic niet mogelijk, nee.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:17 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Als jij gaat spreken over een gebrek aan originaliteit, weet je dat het ernstig is?
Dat wel, maar dat is schijnbaar een van de weinige nummers die niet (direct) door Ewbank gejat is.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:18 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Italiaanse nummers gappen is wel zijn ding toch
Ik ben er inmiddels ook beter in gewordenquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:19 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Irish goodbye heet dat. Ik ben er een meester in
Nee maar het begint meestal ook klein met een glaasje of 2quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:17 schreef Isorden het volgende:
[..]
Zeg niet dat ik elke avond een fles leeg zuip hč
Hihahoquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Eros verdient wel iets meer liefde inderdaad.
Had gehoopt dat deze snel voorbij was, dan kan ik na Supertramp tenminste naar bedquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:18 schreef Dagoduck het volgende:
Ach…elk land heeft wel kanslozenquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont vraagt zich soms wel af hoe ze uit andere landen naar die Nederlandse gekheid van top2000 beelden kijken
Daar ga ik niet voor wakker blijven. Of wel.quote:
Dat laatste kan natuurlijk nog steeds.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had gehoopt dat deze snel voorbij was, dan kan ik na Supertramp tenminste naar bed
Zoiets alsquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont vraagt zich soms wel af hoe ze uit andere landen naar die Nederlandse gekheid van top2000 beelden kijken
Niet. Die kennen dit niet joh.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ja maar tijdens de top2000 lijken het er zo ontzettend veelquote:
En ik mijn versierplannen vroeger elke keer maar weer in de ijskast stoppen als ik op zaterdagavond één puistje had.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:16 schreef Kopiko het volgende:
Puistige NPO-stagiair hosselt Zoom-chickie ...
(of andersom)
Is wel een topic klassieker natuurlijk. Hoe laat komt diequote:Op dinsdag 28 december 2021 23:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daar ga ik niet voor wakker blijven. Of wel.
quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ja klopt, maar dat is dan wat later dan verwachtquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:20 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Dat laatste kan natuurlijk nog steeds.
Lijken?!?!quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja maar tijdens de top2000 lijken het er zo ontzettend veel
Zet even darten op. Dan zie je de kans parels uit Engelandquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja maar tijdens de top2000 lijken het er zo ontzettend veel
Iemand zou eigenlijk de grootste debielo's achter elkaar moeten zetten en er een compilatie van moeten maken met de titel 'Deze wappies weigeren het vaccin', ofzo. Dan heb je een redelijk idee hoe er in andere landen naar gekeken wordt.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ervaringsdeskundige?quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:19 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nee maar het begint meestal ook klein met een glaasje of 2
Echt he, en al behoorlijk lopen Inkelen vanavond, maar tis dan ook m'n verjaardagquote:
What ain't no country I've ever heard ofquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |