Italiaanse nummers gappen is wel zijn ding tochquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat de Waarheid begon.
Luister, geniet en vergeet nooit meerquote:
Geniet van je flessieeeee.quote:
Doe es. Is al besproken maar toch.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:18 schreef Dagoduck het volgende:
Zal ik nu een keer gaan janken over lange nummers?
Ik ga Padellen met een kratje stella!quote:
Irish goodbye heet dat. Ik ben er een meester inquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:16 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik kon uiteindelijk onopvallend uitloggen
Eros verdient wel iets meer liefde inderdaad.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:17 schreef DecoAoreste het volgende:
En toch had hier ook Un Emozione Per Sempre kunnen staan
Mes steek pijn?quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:18 schreef Dagoduck het volgende:
Zal ik nu een keer gaan janken over lange nummers?
In principe is een grotere belediging voor dit hele topic niet mogelijk, nee.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:17 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Als jij gaat spreken over een gebrek aan originaliteit, weet je dat het ernstig is?
Dat wel, maar dat is schijnbaar een van de weinige nummers die niet (direct) door Ewbank gejat is.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:18 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Italiaanse nummers gappen is wel zijn ding toch
Ik ben er inmiddels ook beter in gewordenquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:19 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Irish goodbye heet dat. Ik ben er een meester in
Nee maar het begint meestal ook klein met een glaasje of 2quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:17 schreef Isorden het volgende:
[..]
Zeg niet dat ik elke avond een fles leeg zuip hè
Hihahoquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Eros verdient wel iets meer liefde inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |