Deze zin loopt niet zo heel lekker, net als de scharrels na een bezoekje bij Marcoquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:15 schreef Strani het volgende:
Ik vrees dat er als het om Borsato-grappen gaat sprake is van een treurig gebrek aan originaliteit.
Zeg niet dat ik elke avond een fles leeg zuip hèquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:17 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]moeten we ons zorgen maken ?
Iedere avond is wel wat veel hè
Marco in de appquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:17 schreef PzKpfw het volgende:
Waar gaat dit over? Het neuken van iemand zijn dochter ofzo?
We hopen ergens dat t weer grappig wordt nadat t helemaal doodgeknuppeld isquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:15 schreef Strani het volgende:
Ik vrees dat er als het om Borsato-grappen gaat sprake is van een treurig gebrek aan originaliteit.
Godverquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:17 schreef TLC het volgende:
Eros die door de lockdown niet meer hoeft op te treden
--> Eros Lamazzotti
Als jij gaat spreken over een gebrek aan originaliteit, weet je dat het ernstig is?quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:15 schreef Strani het volgende: Ik vrees dat er als het om Borsato-grappen gaat sprake is van een treurig gebrek aan originaliteit.
Ik dacht echt dat de Waarheid begon.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit had ook van Marco B kunnen zijn
Dit is veruit zijn beste nummerquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:17 schreef DecoAoreste het volgende:
En toch had hier ook Un Emozione Per Sempre kunnen staan
Staat vast op Spotifyquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Jeetje helemaal vergeten dat liedje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |