hij heeft die zin waarin die vrouw zogenaamd spreekt soms heel aziatisch geimiteerd livequote:Op dinsdag 28 december 2021 22:48 schreef datismijnmening het volgende:
Is dit nummer wel woke genoeg?
Hoe heette ze?quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:48 schreef PzKpfw het volgende:
Bij dit nummer komen zeer, ik noem zeer, goede herinneringen naar boven.
Visions of swastika's in my headquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:48 schreef datismijnmening het volgende:
quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:48 schreef het_fokschaap het volgende:
Ik kwam hier voor plaatjes van kleine Chinese meisjes, valt tegen
AIVD ingelicht.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:48 schreef het_fokschaap het volgende:
Hij zegt toch niet 'ching chong chang, zeg spleetoog ga eens loempia's vouwen'quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:48 schreef datismijnmening het volgende:
speelde stevie ray vaughn hier ook niet of ben ik in de war met een ander nummer op lets dance?quote:
FIlm niet volgens mij, wel een deel van de televisieserie uit 99.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:47 schreef livelink het volgende:
Heeft iemand die film uberhaupt gezien?
Zhouquote:
Lekker dat vocht uit je persenquote:
Hoi Marcoquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:48 schreef het_fokschaap het volgende:
Dat kan echt niet.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:48 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
hij heeft die zin waarin die vrouw zogenaamd spreekt soms heel aziatisch geimiteerd live![]()
Verkeerde topic Marcoquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:48 schreef het_fokschaap het volgende:
Marco heeft z’n broekje al uitquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Plaatje voor Marco B dit, little China girl
Wordt je tegenwoordig voor gecanceltquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:48 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
hij heeft die zin waarin die vrouw zogenaamd spreekt soms heel aziatisch geimiteerd live![]()
EN NIET VAN MIJN KAT, GRAAG!!!quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij zegt toch niet 'ching chong chang, zeg spleetoog ga eens loempia's vouwen'
Die is nu man geworden en gaat in de Formule 1 rijden komend seizoenquote:
quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Lekker dat vocht uit je persen
Wij hadden op de basisschool een wat uhhh,, ouderwetse leraar. En hij had altijd verschrikkelijk gedateerde liedjes die we moesten zingen. Dit was in groep 5quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij zegt toch niet 'ching chong chang, zeg spleetoog ga eens loempia's vouwen'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Die is nu in een loempia verwerktquote:
Beetje doordrinken jij jaquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:51 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn laatste HJ GP gaat niet zo snel.
quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wij hadden op de basisschool een wat uhhh,, ouderwetse leraar. En hij had altijd verschrikkelijk gedateerde liedjes die we moesten zingen. Dit was in groep 5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die dacht dat hij aan groep 2 lesgaf of zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
Vanaf 0 uur weer een dag.quote:
Hu Lang.quote:
Het was niet mijn favoriete leraarquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:51 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Die dacht dat hij aan groep 2 lesgaf of zo?
Nee, zit in een speciaal trainingskamp, geloof ik...quote:
[..]
Wij hadden op de basisschool een wat uhhh,, ouderwetse leraar. En hij had altijd verschrikkelijk gedateerde liedjes die we moesten zingen. Dit was in groep 5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer heeft-ie niet uitgevreten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iggy heeft heel zijn carričre te danken aan Bowie toch?quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:50 schreef MTheBassman het volgende:
ik vind die versie van iggy pop wel iets beter denk ik.
de jongere broer van Noa?quote:
Daar kan ik me iets bij voorstellen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het was niet mijn favoriete leraar
Wii Lang. Speltastisch.quote:
[..]
Wij hadden op de basisschool een wat uhhh,, ouderwetse leraar. En hij had altijd verschrikkelijk gedateerde liedjes die we moesten zingen. Dit was in groep 5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ach wij hadden vroeger kinderen op de basisschool die trakteerden op manderijntjes met een paraplutje en spleetoogjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat mag tegenwoordig ook echt niet meer
-XOXO-
Ik wel...quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:52 schreef PzKpfw het volgende:
Ik heb trouwens nog geen één keer ABBA gehoord deze editie.
30 december 17-18 krijgen we er 4 in 1 uurquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:52 schreef PzKpfw het volgende:
Dat misschien niet zozeer, maar Bowie heeft zijn carričre best wel weer vlotgetrokken.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Iggy heeft heel zijn carričre te danken aan Bowie toch?
Partij voor de Vrijheid?quote:
Ja duhh!quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:53 schreef Strani het volgende:
Dus niet Beyoncé hč. Aretha is de enige echte queen.
Oh ja hoor. Broertje van een vriendin had AHDH (de klassieke vorm)quote:
Ja, doorstart bedoelde ik inderdaad.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:53 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dat misschien niet zozeer, maar Bowie heeft zijn carričre best wel weer vlotgetrokken.
quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:53 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Daar kan ik me iets bij voorstellen.
Das wel iets teveel van het goede danquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:53 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
30 december 17-18 krijgen we er 4 in 1 uur
Had wel iets beter verdeeld mogen worden.
De fanclub heeft gestemdquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:53 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
30 december 17-18 krijgen we er 4 in 1 uur
Had wel iets beter verdeeld mogen worden.
Vind ik wel kunnen. Omdat het kon.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:54 schreef Isorden het volgende:
Ach wij zongen vroeger ook
Hanky panky shanghai,
hanky panky shanghai.
Hanky panky,
hanky panky,
hanky panky shanghai.
Als verjaardagsliedje
Over 2 dagen 4x Abba in 1 uur 😜quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:52 schreef PzKpfw het volgende:
quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:54 schreef PippenScottie het volgende:
Prosecco met wokkels is een interessante combinatie
Dat uur kom ik klaarquote:
Nu ben ik dan opgegroeid in een dorpje buiten de randstad. Wij hadden 2 Surinaamse kindjes en 1 Turk op de hele school. Geen Aziatische kindjes die met deze onzin geconfronteerd werdenquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ach wij hadden vroeger kinderen op de basisschool die trakteerden op manderijntjes met een paraplutje en spleetoogjes.
Ik zou er ook geen seconde van wakkerliggen als een Griek ofzo zoiets over Nederland zou zingen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:54 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Vind ik wel kunnen. Omdat het kon.
Cowboytje en indiaantje spelen is ook not donequote:Op dinsdag 28 december 2021 22:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ach wij hadden vroeger kinderen op de basisschool die trakteerden op manderijntjes met een paraplutje en spleetoogjes.
Jammer dat dat geen uur van JW en Jeroen is....quote:
Ja precies. Ze moeten hier echt eens iets aan doen, maximaal aantal noteringen van 1 artiest op een stemlijst zou fijn zijn.quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:54 schreef PippenScottie het volgende:
Prosecco met wokkels is een interessante rare combinatie
Ohja die ken ik ookquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:54 schreef Isorden het volgende:
Ach wij zongen vroeger ook
Hanky panky shanghai,
hanky panky shanghai.
Hanky panky,
hanky panky,
hanky panky shanghai.
Als verjaardagsliedje
Dat zeker.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, doorstart bedoelde ik inderdaad.
Kom pak je lasso maar, zo vangen cowboys indianenquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Cowboytje en indiaantje spelen is ook not done
Cancel cancel culturequote:Op dinsdag 28 december 2021 22:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Eenden hebben een wokkelpenis.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:54 schreef PippenScottie het volgende:
Prosecco met wokkels is een interessante combinatie
Dus morgen is The day before you came?quote:
Wij hadden 1 donkere jongen die was geadopteerd, en vanaf group 4 of 5 ofzo 1 marokkaanse jongen. dat was etquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nu ben ik dan opgegroeid in een dorpje buiten de randstad. Wij hadden 2 Surinaamse kindjes en 1 Turk op de hele school. Geen Aziatische kindjes die met deze onzin geconfronteerd werden
We speelden vroeger ook oorlogjequote:Op dinsdag 28 december 2021 22:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Geleidelijk en natuurlijk is het prima, nu gaat alles zo geforceerdquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:55 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben blij dat tijden en culturele mores wel kunnen veranderen.
Snap ik wel. Dat soort genocideverheerlijking hoort niet plaats in een kinderhoofdje.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
KOM PAK JE LASSO MAAAR......quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja, deze krijgt nog steeds iets meer airplay dan leuk is.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:56 schreef DecoAoreste het volgende:
Deze ben ik wel stevig beu geluisterd eigenlijk.
Lol. En het uur van te voren Hold on I'm coming van Sam en Dave draaien?quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dus morgen is The day before you came?
Welnee, dit is gewoon nog een leuk liedjequote:Op dinsdag 28 december 2021 22:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit is vrij matig oud geworden.
quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Matig was het destijds ook al.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Were you gonna sleep tonightquote:
Ja Amy Winhouse is niet zo goed opgedroogdquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:56 schreef Gretzl het volgende:
JAAAAA DE MOOOISTE AMY![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De vraag stellen is hem beantwoorden.quote:
Ik denk dat dago's pennis wel wokkelkleur heeft met al dat trekken na t eten van paprikachipsquote:
Ja die eerste plaat was echt saai. daarna op die tweede plaat wel wat kneiters maar die flopte toch knoerthardquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:56 schreef TheVulture het volgende:
Amy McDonald, die dit nummer volgens mij 10 keer in een soortgelijke versie op haar album heeft gezet, beetje de Kensington-aanpak
Reeds besprokenquote:
Vind het nog wel grappig, maar plek 1298 was ook prima geweest.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
En daarna Wet wet wet met Love is all aroundquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Lol. En het uur van te voren Hold on I'm coming van Sam en Dave draaien?
Ik eet zelden chips.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik denk dat dago's pennis wel wokkelkleur heeft met al dat trekken na t eten van paprikachips
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |