hij heeft die zin waarin die vrouw zogenaamd spreekt soms heel aziatisch geimiteerd livequote:Op dinsdag 28 december 2021 22:48 schreef datismijnmening het volgende:
Is dit nummer wel woke genoeg?
Hoe heette ze?quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:48 schreef PzKpfw het volgende:
Bij dit nummer komen zeer, ik noem zeer, goede herinneringen naar boven.
Visions of swastika's in my headquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:48 schreef datismijnmening het volgende:
quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:48 schreef het_fokschaap het volgende:
Ik kwam hier voor plaatjes van kleine Chinese meisjes, valt tegen
AIVD ingelicht.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:48 schreef het_fokschaap het volgende:
Hij zegt toch niet 'ching chong chang, zeg spleetoog ga eens loempia's vouwen'quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:48 schreef datismijnmening het volgende:
speelde stevie ray vaughn hier ook niet of ben ik in de war met een ander nummer op lets dance?quote:
FIlm niet volgens mij, wel een deel van de televisieserie uit 99.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:47 schreef livelink het volgende:
Heeft iemand die film uberhaupt gezien?
Zhouquote:
Lekker dat vocht uit je persenquote:
Hoi Marcoquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:48 schreef het_fokschaap het volgende:
Dat kan echt niet.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:48 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
hij heeft die zin waarin die vrouw zogenaamd spreekt soms heel aziatisch geimiteerd live![]()
Verkeerde topic Marcoquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:48 schreef het_fokschaap het volgende:
Marco heeft z’n broekje al uitquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Plaatje voor Marco B dit, little China girl
Wordt je tegenwoordig voor gecanceltquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:48 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
hij heeft die zin waarin die vrouw zogenaamd spreekt soms heel aziatisch geimiteerd live![]()
EN NIET VAN MIJN KAT, GRAAG!!!quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij zegt toch niet 'ching chong chang, zeg spleetoog ga eens loempia's vouwen'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |