Daar kan ik me iets bij voorstellen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het was niet mijn favoriete leraar
Wii Lang. Speltastisch.quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wij hadden op de basisschool een wat uhhh,, ouderwetse leraar. En hij had altijd verschrikkelijk gedateerde liedjes die we moesten zingen. Dit was in groep 5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ach wij hadden vroeger kinderen op de basisschool die trakteerden op manderijntjes met een paraplutje en spleetoogjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat mag tegenwoordig ook echt niet meer
-XOXO-
Ik wel...quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:52 schreef PzKpfw het volgende:
Ik heb trouwens nog geen één keer ABBA gehoord deze editie.
30 december 17-18 krijgen we er 4 in 1 uurquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:52 schreef PzKpfw het volgende:
Dat misschien niet zozeer, maar Bowie heeft zijn carrière best wel weer vlotgetrokken.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Iggy heeft heel zijn carrière te danken aan Bowie toch?
Partij voor de Vrijheid?quote:
Ja duhh!quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:53 schreef Strani het volgende:
Dus niet Beyoncé hè. Aretha is de enige echte queen.
Oh ja hoor. Broertje van een vriendin had AHDH (de klassieke vorm)quote:
Ja, doorstart bedoelde ik inderdaad.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:53 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dat misschien niet zozeer, maar Bowie heeft zijn carrière best wel weer vlotgetrokken.
quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:53 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Daar kan ik me iets bij voorstellen.
Das wel iets teveel van het goede danquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:53 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
30 december 17-18 krijgen we er 4 in 1 uur
Had wel iets beter verdeeld mogen worden.
De fanclub heeft gestemdquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:53 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
30 december 17-18 krijgen we er 4 in 1 uur
Had wel iets beter verdeeld mogen worden.
Vind ik wel kunnen. Omdat het kon.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:54 schreef Isorden het volgende:
Ach wij zongen vroeger ook
Hanky panky shanghai,
hanky panky shanghai.
Hanky panky,
hanky panky,
hanky panky shanghai.
Als verjaardagsliedje
Over 2 dagen 4x Abba in 1 uur 😜quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:52 schreef PzKpfw het volgende:
quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:54 schreef PippenScottie het volgende:
Prosecco met wokkels is een interessante combinatie
Dat uur kom ik klaarquote:
Nu ben ik dan opgegroeid in een dorpje buiten de randstad. Wij hadden 2 Surinaamse kindjes en 1 Turk op de hele school. Geen Aziatische kindjes die met deze onzin geconfronteerd werdenquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ach wij hadden vroeger kinderen op de basisschool die trakteerden op manderijntjes met een paraplutje en spleetoogjes.
Ik zou er ook geen seconde van wakkerliggen als een Griek ofzo zoiets over Nederland zou zingen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:54 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Vind ik wel kunnen. Omdat het kon.
Cowboytje en indiaantje spelen is ook not donequote:Op dinsdag 28 december 2021 22:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ach wij hadden vroeger kinderen op de basisschool die trakteerden op manderijntjes met een paraplutje en spleetoogjes.
Jammer dat dat geen uur van JW en Jeroen is....quote:
Ja precies. Ze moeten hier echt eens iets aan doen, maximaal aantal noteringen van 1 artiest op een stemlijst zou fijn zijn.quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:54 schreef PippenScottie het volgende:
Prosecco met wokkels is een interessante rare combinatie
Ohja die ken ik ookquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:54 schreef Isorden het volgende:
Ach wij zongen vroeger ook
Hanky panky shanghai,
hanky panky shanghai.
Hanky panky,
hanky panky,
hanky panky shanghai.
Als verjaardagsliedje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |