Nee, hebben meer hits gehad. Naast Hello Josephine ook Ann-Louise, Greensleeves en (baby, baby) balla balla volgens mijn Hitdossier.quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is die Scorpions een eendagsvliegband?
1quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In MEN en ONZ enzo kan het snel gaan natuurlijk.
quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:26 schreef PzKpfw het volgende:
Ik zeg zometeen ook welterusten, het eerstevolgende nummer dat echt de moeite waard is is Absolute Beginners, zo lang ga ik niet wachten
Nah, vind deze wel beter.quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:26 schreef Zorro het volgende:
Dit is net als Irgendwie Irgendwo Irgendewann/Anytime Anyplace Anywhere (of zoeits)
Best leuk, maar een slap aftreksel van het origineel
Rustig Haags.quote:
Ik wil vooral inside info over de Mex 2000.quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat ik vandaag (gisteren) of donderdag mijn hoogste postaantal ga raken. Maar door alle grapjes-oneliners scoor ik zo al 150 posts. Maar goed, zonder zou dit topic incompleet zijn he?
Ik beperk me tot enkel kwaliteit postsquote:Op dinsdag 28 december 2021 00:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat ik vandaag (gisteren) of donderdag mijn hoogste postaantal ga raken. Maar door alle grapjes-oneliners scoor ik zo al 150 posts. Maar goed, zonder zou dit topic incompleet zijn he?
Damiano vind ik geen superknappe man, maar toch straalt ie sex uit ofzoquote:
Nou ja, dat zit nog wel boven het niveau van de teltopics.quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou ze anders missenquote:Op dinsdag 28 december 2021 00:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn verdeling die dag was:quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In MEN en ONZ enzo kan het snel gaan natuurlijk.
Poh.quote:
quote:
Die bugs ook altijdquote:Op dinsdag 28 december 2021 00:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn verdeling die dag was:
[ afbeelding ]
Ja, na 4 vond ik dat ik mijn punt wel gemaakt had.quote:
Dit zijn eigenlijk al drie posts in 1. Ik vind het duet tussen Bryan Adams en Tina toch wel vetter.quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:28 schreef ArnieAlberts het volgende:
IK BEN ER WEER
Het is ziek druk deze dagenIk kondig vaker aan dat ik er daadwerkelijk ben dan dat ik er daadwerkelijk ben.
Is het een schande dat ik dit duet tussen Eros en Tina niet ken?
Je moet gewoon achteraf posten wat je ergens van vindt. Dan zien mensen niet wat je wel en niet kent.quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:28 schreef ArnieAlberts het volgende:
IK BEN ER WEER
Het is ziek druk deze dagenIk kondig vaker aan dat ik er daadwerkelijk ben dan dat ik er daadwerkelijk ben.
Is het een schande dat ik dit duet tussen Eros en Tina niet ken?
Hoezo? Al haar noteringen (9) staan hoger dan 4 jaar geleden bijv. 4 nummers stijgen, 5 nummers zakken, maar niks dramatischquote:Op dinsdag 28 december 2021 00:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tis een beetje wachten op t overlijdensbericht van Tina een dezer jaren en haar Top 2000-bonus he
Ik verbaas me nog het meest over het feit dat ik 3 posts zonder onderbrekingen kon plaatsenquote:
En wat kan ze hockeyen hè die meid.quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:29 schreef MTheBassman het volgende:
ik vind deze van Racoon eigenlijk gewoon prima.
Zonder abo niet te doen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik verbaas me nog het meest over het feit dat ik 3 posts zonder onderbrekingen kon plaatsen
Wel oké. De beste van Racoon staat er niet in helaas.quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:29 schreef MTheBassman het volgende:
ik vind deze van Racoon eigenlijk gewoon prima.
Als ze het maar netjes opruimenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |