Nee, hebben meer hits gehad. Naast Hello Josephine ook Ann-Louise, Greensleeves en (baby, baby) balla balla volgens mijn Hitdossier.quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is die Scorpions een eendagsvliegband?
1quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In MEN en ONZ enzo kan het snel gaan natuurlijk.
quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:26 schreef PzKpfw het volgende:
Ik zeg zometeen ook welterusten, het eerstevolgende nummer dat echt de moeite waard is is Absolute Beginners, zo lang ga ik niet wachten
Nah, vind deze wel beter.quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:26 schreef Zorro het volgende:
Dit is net als Irgendwie Irgendwo Irgendewann/Anytime Anyplace Anywhere (of zoeits)
Best leuk, maar een slap aftreksel van het origineel
Rustig Haags.quote:
Ik wil vooral inside info over de Mex 2000.quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat ik vandaag (gisteren) of donderdag mijn hoogste postaantal ga raken. Maar door alle grapjes-oneliners scoor ik zo al 150 posts. Maar goed, zonder zou dit topic incompleet zijn he?
Ik beperk me tot enkel kwaliteit postsquote:Op dinsdag 28 december 2021 00:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat ik vandaag (gisteren) of donderdag mijn hoogste postaantal ga raken. Maar door alle grapjes-oneliners scoor ik zo al 150 posts. Maar goed, zonder zou dit topic incompleet zijn he?
Damiano vind ik geen superknappe man, maar toch straalt ie sex uit ofzoquote:
Nou ja, dat zit nog wel boven het niveau van de teltopics.quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou ze anders missenquote:Op dinsdag 28 december 2021 00:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn verdeling die dag was:quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In MEN en ONZ enzo kan het snel gaan natuurlijk.
Poh.quote:
quote:
Die bugs ook altijdquote:Op dinsdag 28 december 2021 00:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn verdeling die dag was:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |