Werksequote:Op dinsdag 28 december 2021 00:22 schreef alopio het volgende:
morgen weer werken. Dus veel plezier nog allen
Slaap ze!quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:22 schreef alopio het volgende:
truste en werksequote:Op dinsdag 28 december 2021 00:22 schreef alopio het volgende:
Baai baaiquote:Op dinsdag 28 december 2021 00:22 schreef alopio het volgende:
Mooi tijdstip.quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:23 schreef Cassa95 het volgende:
Ik kan hier af en toe heel erg van genieten, van de stem van Cohen. Past ook perfect in zo'n week tussen kerst en nieuwjaar. Morgenochtend You Want It Darker om fijn mee wakker te worden
Is het nog druk nu op de Zoom?quote:
Laat dat maar aan Van Inkel over.quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:24 schreef Fred_B het volgende:
Is dit de enige of komt er hierna nog een Second Waltz?
Ik heb tijdens de top2000 soms erg veel gepost voor mijn gevoel. Alsof ik aan een stuk door aan het typen was.quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn record is maar 1500 op één dag.
Pas maar op anders ga ik er volgend jaar op stemmen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:23 schreef Paul het volgende:
Hoe kan dit kutnummer zo hoog staan(1093)
succes morgenquote:Op dinsdag 28 december 2021 00:22 schreef alopio het volgende:
Ben nog niet zo ver.quote:
Heb een enkele keer weleens de 300 aangetikt. Veel meer niet. 1000 kan ik me helemaal niks bij voorstellen, dan moet je gewoon zonder pauze non-stop doorspammen ofzo. En dit soort langere posts zitten er ook niet in.quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn record is maar 1500 op één dag.
Jammerlijk dit weer. Wat heb ik je misdaanquote:Op dinsdag 28 december 2021 00:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het schijnt dat hij ook geen fan was van jou.
quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Pas maar op anders ga ik er volgend jaar op stemmen.
Ik zou t fysiek nog wel kunnen maar mentaal enorm verveeld raken.quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:24 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Heb een enkele keer weleens de 300 aangetikt. Veel meer niet. 1000 kan ik me helemaal niks bij voorstellen, dan moet je gewoon zonder pauze non-stop doorspammen ofzo. En dit soort langere posts zitten er ook niet in.
nou ik heb een dag volgens mij 1300 aangestipt maar dan moet je ook wel echt emotes spammen bij elk nummer of gewoon 'ooraids' of 'genot' etc zeggenquote:Op dinsdag 28 december 2021 00:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb tijdens de top2000 soms erg veel gepost voor mijn gevoel. Alsof ik aan een stuk door aan het typen was.
En zelfs dan ben ik nooit boven de 1000 uitgekomen.
Hoe doe je het
Nee die schijnt niet veel meer te doen in Zwitserlandquote:
Zeg ik niet, ben geen verraaier.quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jammerlijk dit weer. Wat heb ik je misdaan.
Ja precies.quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik zou t fysiek nog wel kunnen maar mentaal enorm verveeld raken.
Het goede antwoord was: Nee, zangeres.quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:25 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nee die schijnt niet veel meer te doen in Zwitserland
Dat was echt maar een paar uur slapen, en verder amper van je scherm vandaan komen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb tijdens de top2000 soms erg veel gepost voor mijn gevoel. Alsof ik aan een stuk door aan het typen was.
En zelfs dan ben ik nooit boven de 1000 uitgekomen.
Hoe doe je het
Ik ging vorig jaar ook een stuk beterquote:Op dinsdag 28 december 2021 00:25 schreef Evenstar het volgende:
Mijn post aantallen sucken wel dit jaar
Victoriaquote:Op dinsdag 28 december 2021 00:26 schreef Poppejans het volgende:
Doe mij de andere Italianen maar. Lees: Maneskin
Jummm
Zal je zien dat ze in januari overlijdt.quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tis een beetje wachten op t overlijdensbericht van Tina een dezer jaren en haar Top 2000-bonus he
In MEN en ONZ enzo kan het snel gaan natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat was echt maar een paar uur slapen, en verder amper van je scherm vandaan komen.Maarja, dan heb je nog user Onlogisch die heeft met 4045 posts op één dag het record geloof ik.
December, dag nadat de stembus sluit.quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zal je zien dat ze in januari overlijdt.
Nee, hebben meer hits gehad. Naast Hello Josephine ook Ann-Louise, Greensleeves en (baby, baby) balla balla volgens mijn Hitdossier.quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is die Scorpions een eendagsvliegband?
1quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In MEN en ONZ enzo kan het snel gaan natuurlijk.
quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:26 schreef PzKpfw het volgende:
Ik zeg zometeen ook welterusten, het eerstevolgende nummer dat echt de moeite waard is is Absolute Beginners, zo lang ga ik niet wachten
Nah, vind deze wel beter.quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:26 schreef Zorro het volgende:
Dit is net als Irgendwie Irgendwo Irgendewann/Anytime Anyplace Anywhere (of zoeits)
Best leuk, maar een slap aftreksel van het origineel
Rustig Haags.quote:
Ik wil vooral inside info over de Mex 2000.quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat ik vandaag (gisteren) of donderdag mijn hoogste postaantal ga raken. Maar door alle grapjes-oneliners scoor ik zo al 150 posts. Maar goed, zonder zou dit topic incompleet zijn he?
Ik beperk me tot enkel kwaliteit postsquote:Op dinsdag 28 december 2021 00:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat ik vandaag (gisteren) of donderdag mijn hoogste postaantal ga raken. Maar door alle grapjes-oneliners scoor ik zo al 150 posts. Maar goed, zonder zou dit topic incompleet zijn he?
Damiano vind ik geen superknappe man, maar toch straalt ie sex uit ofzoquote:
Nou ja, dat zit nog wel boven het niveau van de teltopics.quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou ze anders missenquote:Op dinsdag 28 december 2021 00:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn verdeling die dag was:quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In MEN en ONZ enzo kan het snel gaan natuurlijk.
Poh.quote:
quote:
Die bugs ook altijdquote:Op dinsdag 28 december 2021 00:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn verdeling die dag was:
[ afbeelding ]
Ja, na 4 vond ik dat ik mijn punt wel gemaakt had.quote:
Dit zijn eigenlijk al drie posts in 1. Ik vind het duet tussen Bryan Adams en Tina toch wel vetter.quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:28 schreef ArnieAlberts het volgende:
IK BEN ER WEER
Het is ziek druk deze dagenIk kondig vaker aan dat ik er daadwerkelijk ben dan dat ik er daadwerkelijk ben.
Is het een schande dat ik dit duet tussen Eros en Tina niet ken?
Je moet gewoon achteraf posten wat je ergens van vindt. Dan zien mensen niet wat je wel en niet kent.quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:28 schreef ArnieAlberts het volgende:
IK BEN ER WEER
Het is ziek druk deze dagenIk kondig vaker aan dat ik er daadwerkelijk ben dan dat ik er daadwerkelijk ben.
Is het een schande dat ik dit duet tussen Eros en Tina niet ken?
Hoezo? Al haar noteringen (9) staan hoger dan 4 jaar geleden bijv. 4 nummers stijgen, 5 nummers zakken, maar niks dramatischquote:Op dinsdag 28 december 2021 00:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tis een beetje wachten op t overlijdensbericht van Tina een dezer jaren en haar Top 2000-bonus he
Ik verbaas me nog het meest over het feit dat ik 3 posts zonder onderbrekingen kon plaatsenquote:
En wat kan ze hockeyen hè die meid.quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:29 schreef MTheBassman het volgende:
ik vind deze van Racoon eigenlijk gewoon prima.
Zonder abo niet te doen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik verbaas me nog het meest over het feit dat ik 3 posts zonder onderbrekingen kon plaatsen
Wel oké. De beste van Racoon staat er niet in helaas.quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:29 schreef MTheBassman het volgende:
ik vind deze van Racoon eigenlijk gewoon prima.
Als ze het maar netjes opruimenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |