150 man.quote:
Oceaan is oprecht een mooi nummer, zeker als je het verhaal erachter weet. De rest is gewoon.... gewoon.quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:29 schreef MTheBassman het volgende:
ik vind deze van Racoon eigenlijk gewoon prima.
Ze zijn bekend van nnnnnnooooooseeeejaaaaaaanquote:
Eigenlijk sloegwerker dusquote:Op dinsdag 28 december 2021 00:30 schreef Dagoduck het volgende:
Hij is slagwerker geweest, maar onlangs helaas gestopt.
Dat klinkt erg verdrietig.
Er zijn nog 150 wachtenden voor u.quote:
Sinds hij gestopt is met legendarisch zeggen, ben ik echt bang dat hij meeleestquote:Op dinsdag 28 december 2021 00:30 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Kappen, misschien vergeet ie het.
LEGENDARISCHE fonteinen van emotie welteverstaan!quote:
Die heeft er alleen in 1999 in gestaan. Ook wel teleurstellend.quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het origineel van When I Die is beter
Rubber.quote:
Jezus. Dacht dat nu wel't rustigs zou zijnquote:
En toch vond ik die in de Engelse versie die ze bij SR deden beter....quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:31 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ze zijn bekend van nnnnnnooooooseeeejaaaaaaan
Werkte Randy daar als filiaalmanager?quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:31 schreef Dagoduck het volgende:
Volgens mij draaiden ze dit veel in de AH waar ik werkte.
Daar zijn de meningen over verdeeld.quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die heeft er alleen in 1999 in gestaan. Ook wel teleurstellend.
Crawford?quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Werkte Randy daar als filiaalmanager?
Gister op dit tijdstip ook echt nog 180 man ofzo.quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:31 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Jezus. Dacht dat nu wel't rustigs zou zijn
Voor de uitvoerenden dan.quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld.
ik heb liever in het Engels. Ik kan niet zo goed tegen dat Nederlandse.quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:31 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Oceaan is oprecht een mooi nummer, zeker als je het verhaal erachter weet. De rest is gewoon.... gewoon.
Die is wel beter, en wat @PzKpfw zei, het verhaalquote:Op dinsdag 28 december 2021 00:31 schreef Isorden het volgende:
[..]
En toch vond ik die in de Engelse versie die ze bij SR deden beter....
Ja, dat was een leuk debuutquote:Op dinsdag 28 december 2021 00:31 schreef noodgang het volgende:
Till Monkeys Fly vond ik nog wel een leuk album, daarna ging het snel bergafwaarts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |