150 man.quote:
Oceaan is oprecht een mooi nummer, zeker als je het verhaal erachter weet. De rest is gewoon.... gewoon.quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:29 schreef MTheBassman het volgende:
ik vind deze van Racoon eigenlijk gewoon prima.
Ze zijn bekend van nnnnnnooooooseeeejaaaaaaanquote:
Eigenlijk sloegwerker dusquote:Op dinsdag 28 december 2021 00:30 schreef Dagoduck het volgende:
Hij is slagwerker geweest, maar onlangs helaas gestopt.
Dat klinkt erg verdrietig.
Er zijn nog 150 wachtenden voor u.quote:
Sinds hij gestopt is met legendarisch zeggen, ben ik echt bang dat hij meeleestquote:Op dinsdag 28 december 2021 00:30 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Kappen, misschien vergeet ie het.
LEGENDARISCHE fonteinen van emotie welteverstaan!quote:
Die heeft er alleen in 1999 in gestaan. Ook wel teleurstellend.quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het origineel van When I Die is beter
Rubber.quote:
Jezus. Dacht dat nu wel't rustigs zou zijnquote:
En toch vond ik die in de Engelse versie die ze bij SR deden beter....quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:31 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ze zijn bekend van nnnnnnooooooseeeejaaaaaaan
Werkte Randy daar als filiaalmanager?quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:31 schreef Dagoduck het volgende:
Volgens mij draaiden ze dit veel in de AH waar ik werkte.
Daar zijn de meningen over verdeeld.quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die heeft er alleen in 1999 in gestaan. Ook wel teleurstellend.
Crawford?quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Werkte Randy daar als filiaalmanager?
Gister op dit tijdstip ook echt nog 180 man ofzo.quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:31 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Jezus. Dacht dat nu wel't rustigs zou zijn
Voor de uitvoerenden dan.quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld.
ik heb liever in het Engels. Ik kan niet zo goed tegen dat Nederlandse.quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:31 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Oceaan is oprecht een mooi nummer, zeker als je het verhaal erachter weet. De rest is gewoon.... gewoon.
Die is wel beter, en wat @PzKpfw zei, het verhaalquote:Op dinsdag 28 december 2021 00:31 schreef Isorden het volgende:
[..]
En toch vond ik die in de Engelse versie die ze bij SR deden beter....
Ja, dat was een leuk debuutquote:Op dinsdag 28 december 2021 00:31 schreef noodgang het volgende:
Till Monkeys Fly vond ik nog wel een leuk album, daarna ging het snel bergafwaarts
Oceaan vond ik eerst heel kut maar is wel op me gegroeid.quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:31 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Oceaan is oprecht een mooi nummer, zeker als je het verhaal erachter weet. De rest is gewoon.... gewoon.
22quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, dat was een leuk debuutInmiddels ook al 15 jaar oud, gok ik.
Bedankt, Hansquote:Op dinsdag 28 december 2021 00:32 schreef Martinello het volgende:
Racoon, dat schijnt volgens sommigen heel goed te zijn. Zal wel.
21 jaar oud alquote:Op dinsdag 28 december 2021 00:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, dat was een leuk debuutInmiddels ook al 15 jaar oud, gok ik.
edit: nee, ouder zelfs. Uit 2000. wow.
Die hebben er waarschijnlijk verstand van.quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:32 schreef Martinello het volgende:
Racoon, dat schijnt volgens sommigen heel goed te zijn. Zal wel.
Blauwe uur is echt tussen 3 en 5.quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gister op dit tijdstip ook echt nog 180 man ofzo.
Al besprokenquote:
Ik vind dat toch die van Skikquote:
Ik ga wel door tot Questionquote:Op dinsdag 28 december 2021 00:33 schreef Zorro het volgende:
Nou, ik pik mijn stemgenot van de Simple Minds nog even mee en dan is het genoeg voor vandaag.
Question wordt me te laat.
Was d'r al bang voor.... was d'r al bang voor...quote:
Skik toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |