SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score (Original)
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
[ Bericht 1% gewijzigd door Zipportal op 27-12-2021 18:05:12 ]
Al gedaan plus FatStront.quote:Op maandag 27 december 2021 17:54 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Maandag 27 december 13.30 uur
Ross Smith v Dirk van Duijvenbode
Michael Smith v William O'Connor
Florian Hempel v Raymond Smith
Kan uit de OP. @:zipportal
Maxi-mus zien vrij te krijgen. @Caland @GGMMquote:Op maandag 27 december 2021 17:55 schreef Dagoduck het volgende:
Wanneer is nu de volgende wedstrijd?
Pas nou toch opquote:Op maandag 27 december 2021 17:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Maxi-mus zien vrij te krijgen. @:Caland @:GGMM
Nog 1x winnen en we zijn van Hopp af. Dat kan prima tegen dikke King.quote:Op maandag 27 december 2021 17:56 schreef El-Stinho het volgende:
Leuk voor Remond Smit.
Dat gevoel overheerst hier bij mij gelukkig meer dan #altijdtegendimitri
Doe eens normaalquote:Op maandag 27 december 2021 17:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Maxi-mus zien vrij te krijgen. @:Caland @:GGMM
Was wel een garantie voor een incidentquote:Op maandag 27 december 2021 17:57 schreef Wertha het volgende:
Geen VdV vanavond is wel anti-climax. Valt er niks te zeuren ook. Geen errors in zijn hoofd. Mehh..
Hier baal ik van.quote:Op maandag 27 december 2021 17:57 schreef Wertha het volgende:
Geen VdV vanavond is wel anti-climax. Valt er niks te zeuren ook. Geen errors in zijn hoofd. Mehh..
Prima interviews ook.quote:Op maandag 27 december 2021 17:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Was wel een garantie voor een incident
gewoon rond acht uur lijkt mijquote:Op maandag 27 december 2021 17:55 schreef Dagoduck het volgende:
Wanneer is nu de volgende wedstrijd?
Moffen die choken na een upset in de ronde ervoor zijn gratis punten in het voorspelspelquote:Op maandag 27 december 2021 17:58 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Ik ga diep door het stof, was al helemaal op de Duitse Hypetrain gesprongen
Ja met zon spetterende pot als de laatste is het bad leeg geklotstquote:Op maandag 27 december 2021 17:58 schreef Machielovic het volgende:
[..]
vanavond meer in dit theater maar toch een beetje minder als verwacht[ afbeelding ]
Ik ben dan ook nog nieuw, had het moeten weten. Na Clemens-Ratajski van vorig jaarquote:Op maandag 27 december 2021 17:59 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Moffen die choken na een upset in de ronde ervoor zijn gratis punten in het voorspelspel
De woensdag ook alvast wat verder ingevuld.quote:Op maandag 27 december 2021 17:54 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Maandag 27 december 13.30 uur
Ross Smith v Dirk van Duijvenbode
Michael Smith v William O'Connor
Florian Hempel v Raymond Smith
Kan uit de OP. @:zipportal
Straks Pawn Stars genotquote:Op maandag 27 december 2021 18:01 schreef BB-King het volgende:
Maar 2 partijen vanavond dus dat wordt een vroegertje.
Bean avond misschien?
Het wordt moeilijk scharen met maar 1 pot.quote:
Huybrechts gaat schroeien heb ik vernomenquote:Op maandag 27 december 2021 18:02 schreef Wertha het volgende:
Die 2 potjes van vanavond zit ik niet op te wachten. Geen genot.
Als die maar wat beter zijn dubbels gaat gooienquote:Op maandag 27 december 2021 18:04 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Huybrechts gaat schroeien heb ik vernomen
Die komt niet boven de 90 uitquote:Op maandag 27 december 2021 18:04 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Huybrechts gaat schroeien heb ik vernomen
En Dirk ook ben ik bangquote:Op maandag 27 december 2021 18:05 schreef Caland het volgende:
Maar het is dus eigenlijk slechts een kwestie van tijd voordat Van Gerwen er ook uit wordt gehaald?
quote:Op maandag 27 december 2021 18:05 schreef Caland het volgende:
Maar het is dus eigenlijk slechts een kwestie van tijd voordat Van Gerwen er ook uit wordt gehaald?
Jammer, houden we alleen die kutfries over omdat niemand hem mag.quote:
Ja die zullen het ook wel te pakken hebben na het zeer onprofessionele kerstdinerquote:Op maandag 27 december 2021 18:05 schreef Caland het volgende:
En Maijer?quote:Op maandag 27 december 2021 18:05 schreef wimderon het volgende:
Scholten en Meulenkamp.
Extreme floptafel.
Alsof MvG zich laat tegenhouden door een positieve zelftestquote:Op maandag 27 december 2021 18:05 schreef Caland het volgende:
quote:Op maandag 27 december 2021 18:06 schreef Wertha het volgende:
Er zijn beelden uitgelekt van het moment waarop Prof. Dr. Mr. Scholten de positieve testuitslag mededeelt aan Vincent:
[ afbeelding ]
Die zal het wel weer niet melden idd. Heel de BDO straks omikronnedquote:Op maandag 27 december 2021 18:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Alsof MvG zich laat tegenhouden door een positieve zelftest
maggewoonniegebeureklaarquote:Op maandag 27 december 2021 18:07 schreef TornadoDK het volgende:
Van Gerwen zal dus ook wel corona hebben.
Dat mag.quote:Op maandag 27 december 2021 18:07 schreef TornadoDK het volgende:
Van Gerwen zal dus ook wel corona hebben.
Die ontkent het toch joh, die hoest wel vaker, valt toch niet opquote:Op maandag 27 december 2021 18:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Alsof MvG zich laat tegenhouden door een positieve zelftest
Anderhalve meter, Bean was zijn tijd ver vooruit.quote:
Worden ze niet getest door de PDC dan?quote:Op maandag 27 december 2021 18:08 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Die ontkent het toch joh, die hoest wel vaker, valt toch niet op
Ongetwijfeld, maar denk dat ze bij de PDC ook makkelijker vdVoort eruit gooien dan MvG.quote:Op maandag 27 december 2021 18:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Worden ze niet getest door de PDC dan?
Nee, zelftesten en indien positief moet je jezelf terugtrekken.quote:Op maandag 27 december 2021 18:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Worden ze niet getest door de PDC dan?
Wel naief daar hequote:Op maandag 27 december 2021 18:12 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Nee, zelftesten en indien positief moet je jezelf terugtrekken.
En dat noemt zich de Professional Darts Corporation.quote:Op maandag 27 december 2021 18:12 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven, zeg. Dit is inderdaad uitermate zwak geregeld, maar laten we niet doen alsof andere sporten wel covid-vrij zijn.quote:Op maandag 27 december 2021 18:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En dat noemt zich de Professional Darts Corporation.
Eigen schuld als je straks kutreclame krijgt voor je WK.
Lekker man, betalen miljoenen uit maar laten het testen over aan viesdikke alcoholisten zelfquote:Op maandag 27 december 2021 18:12 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
nee dit kan niet.quote:Op maandag 27 december 2021 18:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven, zeg. Dit is inderdaad uitermate zwak geregeld, maar laten we niet doen alsof andere sporten wel covid-vrij zijn.
Alles voor de knakenquote:Op maandag 27 december 2021 18:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker man, betalen miljoenen uit maar laten het testen over aan viesdikke alcoholisten zelf
Testers ondergepist?quote:Op maandag 27 december 2021 18:17 schreef Vies_dik het volgende:
Vinnie heeft gewoon een zwangerschapstest gebruikt heb ik uit betrouwbare bron
Ik heb t helemaal niet over covid-vrij. T gaat om de manier waarop je dit als bond regelt. Covid-testen voor 32 (of 94) spelers kun je toch wel centraal regelen? T geeft toch alleen maar meer gezeik en slechte reclame als straks meerdere spelers zich uit deze of latere rondes moeten terugtrekken omdat andere spelers zich niet professioneel hebben opgesteld en je dit had kunnen voorkomen door op zn minst centraal te testen? Er gaan tegenwoordig miljoenen in om. TV-zenders hebben minder wedstrijden, dus minder reclameinkomsten etc.quote:Op maandag 27 december 2021 18:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven, zeg. Dit is inderdaad uitermate zwak geregeld, maar laten we niet doen alsof andere sporten wel covid-vrij zijn.
Bedankt Hans, dat ontken ik ook niet.quote:Op maandag 27 december 2021 18:17 schreef koemleit het volgende:
[..]
nee dit kan niet.
Volgens mij is in vrijwel elke prof sport zo dat de deelnemers zeer regelmatig getest worden.
Waar denk je dat die golf bij de voetballers vandaan komt?
Ik denk zelfs dat het een van de voorwaarde is/was om de competitie door te laten gaan.
Als dit nu niet zo is, dan is dat echt belachelijk. Ik vond sowieso dat er al weinig gevallen waren, maar nu weet ik waarom...
Volgens mij zijn in Engeland zo goed als alle regels afgeschaft toch? Dus dit zal vast niet verplicht zijn voor de competitie. Anders zouden ze het wel doen lijkt mequote:Op maandag 27 december 2021 18:17 schreef koemleit het volgende:
[..]
nee dit kan niet.
Volgens mij is in vrijwel elke prof sport zo dat de deelnemers zeer regelmatig getest worden.
Waar denk je dat die golf bij de voetballers vandaan komt?
Ik denk zelfs dat het een van de voorwaarde is/was om de competitie door te laten gaan.
Als dit nu niet zo is, dan is dat echt belachelijk. Ik vond sowieso dat er al weinig gevallen waren, maar nu weet ik waarom...
Zie jij King al met een mondkapje?quote:Op maandag 27 december 2021 18:18 schreef klaasweetalles het volgende:
Je kan gewoon met mondkapjes gaan darten....hoewel die dikkertjes dan wel snel buiten adam zullen raken van een paar pijltjes gooien
maar dat ze die maatregel niet genomen hebben is belachelijk
wat is het probleem...quote:Op maandag 27 december 2021 18:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zie jij King al met een mondkapje?
Gewoon ff een dekbed scoren bij een lokale beddengoedshopquote:Op maandag 27 december 2021 18:19 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat is het probleem...
hij kan er toch 2 nemen of 1 op maat laten maken
mee eensquote:Op maandag 27 december 2021 18:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gewoon ff een dekbed scoren bij een lokale beddengoedshop
nee denk het ook niet.quote:Op maandag 27 december 2021 18:18 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Volgens mij zijn in Engeland zo goed als alle regels afgeschaft toch? Dus dit zal vast niet verplicht zijn voor de competitie. Anders zouden ze het wel doen lijkt me
Met mondkapjes dragen voorkom je wel veel besmettingen gelukkig!quote:Op maandag 27 december 2021 18:18 schreef klaasweetalles het volgende:
Je kan gewoon met mondkapjes gaan darten....hoewel die dikkertjes dan wel snel buiten adam zullen raken van een paar pijltjes gooien
maar dat ze die maatregel niet genomen hebben is belachelijk
ik weet het wel zekerquote:Op maandag 27 december 2021 18:24 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Met mondkapjes dragen voorkom je wel veel besmettingen gelukkig!
Wat heb je besteld?quote:Op maandag 27 december 2021 18:28 schreef Wereldgozer het volgende:
Eten is onderweg
Goedemorgen! @:Zipportal
met wiequote:Op maandag 27 december 2021 18:29 schreef de_boswachter het volgende:
Op tijd naar bed vanavond. Heel mooi.
We moeten als DRT even kijken of we dit soort gedrag van zo'n labbekakkenzender tolereren of niet.quote:
Maar deze keer wel gebroken beentjequote:
ja dat mag ook minstens welquote:Op maandag 27 december 2021 19:03 schreef engine het volgende:
[..]
Maar deze keer wel gebroken beentje
De heren is gevraagd van de zevende sets elfleggers te makenquote:Op maandag 27 december 2021 19:28 schreef fetX het volgende:
Hoe gaat het programma vanavond in z’n werk? Beginnen we gewoon op dezelfde tijd en stoppen we eerder?
20:15 Prijs - Hamsterquote:Op maandag 27 december 2021 19:28 schreef fetX het volgende:
Hoe gaat het programma vanavond in z’n werk? Beginnen we gewoon op dezelfde tijd en stoppen we eerder?
Nou dat zal nog wel meevallen met 90 gemiddeld.quote:Op maandag 27 december 2021 19:41 schreef fetX het volgende:
#teamPrice
Gewoon omdat Dirk v Price genot gaat zijn.
Ik heb ‘t vooral over de kreten richting het publiek.quote:Op maandag 27 december 2021 19:42 schreef engine het volgende:
[..]
Nou dat zal nog wel meevallen met 90 gemiddeld.
Dit.quote:Op maandag 27 december 2021 19:41 schreef fetX het volgende:
#teamPrice
Dat is wel een goed argument jaquote:Op maandag 27 december 2021 19:41 schreef fetX het volgende:
#teamPrice
Dan moet er wel iets om te schreeuwen zijn. Dat is er op het moment niet bij Dirk.quote:Op maandag 27 december 2021 19:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb ‘t vooral over de kreten richting het publiek.
dirk vs Price gaat totaal niet om gemiddeldes of finishpercentages.quote:Op maandag 27 december 2021 19:42 schreef engine het volgende:
[..]
Nou dat zal nog wel meevallen met 90 gemiddeld.
In dat soort potjes trek je je meestal wel op aan het niveau.quote:Op maandag 27 december 2021 19:45 schreef engine het volgende:
[..]
Dan moet er wel iets om te schreeuwen zijn. Dat is er op het moment niet bij Dirk.
En vooral dit jaquote:Op maandag 27 december 2021 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dirk vs Price gaat totaal niet om gemiddeldes of finishpercentages.
Price die Dirk even vernederd. Mwa weinig zin in.quote:Op maandag 27 december 2021 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dirk vs Price gaat totaal niet om gemiddeldes of finishpercentages.
Laten we het hopenquote:Op maandag 27 december 2021 19:46 schreef fetX het volgende:
[..]
In dat soort potjes trek je je meestal wel op aan het niveau.
heb de hamster nog één setje gegunt ben benieuwdquote:Op maandag 27 december 2021 18:56 schreef de_boswachter het volgende:
Makkelijke keuzes vanavond:
Prijs 4-0
Stucgod 4-0
Nu.quote:Op maandag 27 december 2021 19:52 schreef Chippiegang het volgende:
Zijn we weer! HOelaat beginnen we nu VdVoort CORRED is?
Arjen stond er vanmiddag bij alsof de laatste chorizoworstjes voor zijn neus werden weggejat.quote:Op maandag 27 december 2021 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
nu is het "even schrikken"![]()
Vanmiddag werd er gedaan of de Apocalyps zelf aangebroken was
even lekker aidsmaijer aansteken. Kan geen kwaad.quote:Op maandag 27 december 2021 19:55 schreef Pino112 het volgende:
Moet jij niet voor de zekerheid in kwarranteine Meulenkampie?
Het is maar goed dat Vinnie niet naar Nederland kan komen, de Brienenoord riep alquote:Op maandag 27 december 2021 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
echt hequote:Op maandag 27 december 2021 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Tower Bridge is ook niet heel ver weg.quote:Op maandag 27 december 2021 19:56 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Het is maar goed dat Vinnie niet naar Nederland kan komen, de Brienenoord riep al
Maijer even op zijn buik laten leggen, ik zeg Meulenkampf heeft het goed bekekenquote:Op maandag 27 december 2021 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
even lekker aidsmaijer aansteken. Kan geen kwaad.
Het voorstukje is al geweest. Maijergenot vandaag. Je kunt nog rennen.quote:Op maandag 27 december 2021 19:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik zie nog helemaal geen darts op rtl 7?
Nee we zijn alvast begonnen met de eerste reclamequote:Op maandag 27 december 2021 19:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik zie nog helemaal geen darts op rtl 7?
Als je moet kiezen tussen Wattimena, Kuivenhoven, Meulenkamp of Vinny, wie kies je dan?quote:Op maandag 27 december 2021 19:56 schreef WAvanBuren het volgende:
VdV boeit niemand behalve Maijer, zelfs MvG niet.
Dan vraag ik me af, hoe hoog is zijn hotel?quote:Op maandag 27 december 2021 19:57 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Tower Bridge is ook niet heel ver weg.
Meulenkamp.quote:Op maandag 27 december 2021 19:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als je moet kiezen tussen Wattimena, Kuivenhoven, Meulenkamp of Vinny, wie kies je dan?
Ik heb wel een kerstboomquote:Op maandag 27 december 2021 19:58 schreef Zipportal het volgende:
Hebben jullie ook een stamboom? #dtv
Jan Karbaat.quote:Op maandag 27 december 2021 19:58 schreef Zipportal het volgende:
Hebben jullie ook een stamboom? #dtv
Die van Smiffy tegen McDine blijft wel genot, omdat die McDine als een debiel ging lachen en raar doen na zijn 0-3 voorsprong.quote:
Alleen deze eeuw al. Niet echt heel uniek dus. En voor 4-0?quote:
Hij was ook al woedend dat hij zijn geplande vreetfestijn met Kleermaker niet mocht houden. Hij moest het doen met wat Chinees vreten.quote:Op maandag 27 december 2021 19:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Arjen stond er vanmiddag bij alsof de laatste chorizoworstjes voor zijn neus werden weggejat.
Rendac dan maar?quote:Op maandag 27 december 2021 20:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb een broer van opa die met zus van oma is getrouwd![]()
Die dacht dat de C stond voor coronaquote:Op maandag 27 december 2021 20:01 schreef Chippiegang het volgende:
Eigenlijk kon Vincent niet lezen, het was een negatieve test.
Kom jij van Urk?quote:Op maandag 27 december 2021 20:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Haha ja die kans zit er dik in,quote:Op maandag 27 december 2021 20:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die dacht dat de C stond voor corona
quote:Op maandag 27 december 2021 20:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
heh wat?quote:Op maandag 27 december 2021 20:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 december 2021 20:04 schreef Tagliano het volgende:
Kijk, viroloog Ron Meulenkamp neemt het woord
Hele zaal daar is straks geinfecteerd.quote:Op maandag 27 december 2021 20:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
George Noble dus ook positief getest
Finale zonder spelers genotquote:Op maandag 27 december 2021 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Benieuwd hoe dit nou verder gaat. Nog steeds hele zalen vol publiek. Wat kan er nou helemaal mis gaan
Hey capuquote:Op maandag 27 december 2021 20:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Huybrechts geen schijn van kans tegen Price denk ik
Dus vrees dat er geen Belgen in de laatste 16 zullen zitten
Zometeen gaan de Virologen het WK darten duiden. gevaarlijke gewaarwordingquote:Op maandag 27 december 2021 20:04 schreef Kopiko het volgende:
Dartsanalisten analyseren nu de pandemie.
Ab bij Maijer in de studio lijkt me ook wel genot.quote:Op maandag 27 december 2021 20:05 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Zometeen gaan de Virologen het WK darten duiden. gevaarlijke gewaarwording
Enkel bij 123Easytoys.quote:Op maandag 27 december 2021 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben jullie al ooit iets gekocht bij 123LENS?
Wat koop je bij 123LENS?quote:Op maandag 27 december 2021 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik volg het wel een beetje, maar vergeet altijd dat er op FOK! een forum voor isquote:Op maandag 27 december 2021 20:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hey capu
Dat is even geleden in DRT
DRT Insidequote:Op maandag 27 december 2021 20:04 schreef Kopiko het volgende:
Dartsanalisten analyseren nu de pandemie.
Seropositiefquote:Op maandag 27 december 2021 20:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zijn alle danseressen nog wel negatief?
Ik gok lenzenquote:
Wat vroeg ie?quote:Op maandag 27 december 2021 20:06 schreef Tagliano het volgende:
Hahahaha
Eerste goede vraag van Maijer ooit
Zat Vincent ook niet met de andere Nederlanders kerst te vieren?quote:Op maandag 27 december 2021 20:03 schreef Pino112 het volgende:
Oh nu ook al scheidsrechters en officials
Het is een grote teringzooi daar. OMICRONNED
Die blonde met tattoo neemt hem alleen anaal denk ikquote:
quote:Op maandag 27 december 2021 20:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zijn alle danseressen nog wel negatief?
Wat is het eigenlijk? Een Camerawinkel? Of iets met ooglenzen?quote:Op maandag 27 december 2021 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou zomaar kunnenquote:
Enige holte wat nog straks is wschquote:Op maandag 27 december 2021 20:07 schreef Szura het volgende:
[..]
Die blonde met tattoo neemt hem alleen anaal denk ik
Ah, dus we moeten 123lens kennen van het darten!quote:
Hij verwees even naar het interview vooraf waarin Ron zei dat Smiss wel bang voor hem zou zijn kort door de bocht (ik weet dat user @maxi-mus de vraag van Marcel ook heel erg leuk zou vinden RIP)quote:
Vind ze allemaal maar matig tbhquote:Op maandag 27 december 2021 20:08 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Welke van de 4 zouden jullie het liefste raken?
Nummertje 2 blondine is mijn favoriet.quote:
Maakt niet uit, ze slapen ook altijd samen.quote:Op maandag 27 december 2021 20:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Geen afstand en mondmaskers.
RIP
Al besproken.quote:Op maandag 27 december 2021 20:08 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
tweede van linksquote:Op maandag 27 december 2021 20:08 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Nee die ligt er al uitquote:Op maandag 27 december 2021 20:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
is diene dikke met z'n bril nog in het toernooi?
Burting of hoe noemt die ook weer
Ongelofelijk dat Co op die beelden 37 jaar is en Roland 34quote:
Tussen de tetten van Sammiquote:Op maandag 27 december 2021 20:11 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Wadegod verstopt zich het hele WK
Neen, die is er al uitquote:Op maandag 27 december 2021 20:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nee, 2e ronde exit tegen Ross Smithquote:Op maandag 27 december 2021 20:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als zelfs hij een vrouw heeft is er ook nog hoop voor ons FOK!kers.quote:Op maandag 27 december 2021 20:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Huybrechts wordt ook met de dag lelijker.
Kim zat tijdens de loting bij een andere darter in de auto dus hou jij je gore smoel maar dicht Belgje.quote:Op maandag 27 december 2021 20:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Niet echt verstandig van de Nederlanderse darters om samen kerst te vieren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |