Dan vraag ik me af, hoe hoog is zijn hotel?quote:Op maandag 27 december 2021 19:57 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Tower Bridge is ook niet heel ver weg.
Meulenkamp.quote:Op maandag 27 december 2021 19:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als je moet kiezen tussen Wattimena, Kuivenhoven, Meulenkamp of Vinny, wie kies je dan?
Ik heb wel een kerstboomquote:Op maandag 27 december 2021 19:58 schreef Zipportal het volgende:
Hebben jullie ook een stamboom? #dtv
Jan Karbaat.quote:Op maandag 27 december 2021 19:58 schreef Zipportal het volgende:
Hebben jullie ook een stamboom? #dtv
Die van Smiffy tegen McDine blijft wel genot, omdat die McDine als een debiel ging lachen en raar doen na zijn 0-3 voorsprong.quote:
Alleen deze eeuw al. Niet echt heel uniek dus. En voor 4-0?quote:
Hij was ook al woedend dat hij zijn geplande vreetfestijn met Kleermaker niet mocht houden. Hij moest het doen met wat Chinees vreten.quote:Op maandag 27 december 2021 19:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Arjen stond er vanmiddag bij alsof de laatste chorizoworstjes voor zijn neus werden weggejat.
Rendac dan maar?quote:Op maandag 27 december 2021 20:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb een broer van opa die met zus van oma is getrouwd![]()
Die dacht dat de C stond voor coronaquote:Op maandag 27 december 2021 20:01 schreef Chippiegang het volgende:
Eigenlijk kon Vincent niet lezen, het was een negatieve test.
Kom jij van Urk?quote:Op maandag 27 december 2021 20:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Haha ja die kans zit er dik in,quote:Op maandag 27 december 2021 20:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die dacht dat de C stond voor corona
quote:Op maandag 27 december 2021 20:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
heh wat?quote:Op maandag 27 december 2021 20:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |