Het is maar goed dat Vinnie niet naar Nederland kan komen, de Brienenoord riep alquote:Op maandag 27 december 2021 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
nu is het "even schrikken"![]()
Vanmiddag werd er gedaan of de Apocalyps zelf aangebroken was
echt hequote:Op maandag 27 december 2021 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
nu is het "even schrikken"![]()
Vanmiddag werd er gedaan of de Apocalyps zelf aangebroken was
Tower Bridge is ook niet heel ver weg.quote:Op maandag 27 december 2021 19:56 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Het is maar goed dat Vinnie niet naar Nederland kan komen, de Brienenoord riep al
Maijer even op zijn buik laten leggen, ik zeg Meulenkampf heeft het goed bekekenquote:Op maandag 27 december 2021 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
even lekker aidsmaijer aansteken. Kan geen kwaad.
Het voorstukje is al geweest. Maijergenot vandaag. Je kunt nog rennen.quote:Op maandag 27 december 2021 19:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik zie nog helemaal geen darts op rtl 7?
Nee we zijn alvast begonnen met de eerste reclamequote:Op maandag 27 december 2021 19:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik zie nog helemaal geen darts op rtl 7?
Als je moet kiezen tussen Wattimena, Kuivenhoven, Meulenkamp of Vinny, wie kies je dan?quote:Op maandag 27 december 2021 19:56 schreef WAvanBuren het volgende:
VdV boeit niemand behalve Maijer, zelfs MvG niet.
Dan vraag ik me af, hoe hoog is zijn hotel?quote:Op maandag 27 december 2021 19:57 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Tower Bridge is ook niet heel ver weg.
Meulenkamp.quote:Op maandag 27 december 2021 19:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als je moet kiezen tussen Wattimena, Kuivenhoven, Meulenkamp of Vinny, wie kies je dan?
Ik heb wel een kerstboomquote:Op maandag 27 december 2021 19:58 schreef Zipportal het volgende:
Hebben jullie ook een stamboom? #dtv
Jan Karbaat.quote:Op maandag 27 december 2021 19:58 schreef Zipportal het volgende:
Hebben jullie ook een stamboom? #dtv
Die van Smiffy tegen McDine blijft wel genot, omdat die McDine als een debiel ging lachen en raar doen na zijn 0-3 voorsprong.quote:
Alleen deze eeuw al. Niet echt heel uniek dus. En voor 4-0?quote:
Hij was ook al woedend dat hij zijn geplande vreetfestijn met Kleermaker niet mocht houden. Hij moest het doen met wat Chinees vreten.quote:Op maandag 27 december 2021 19:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Arjen stond er vanmiddag bij alsof de laatste chorizoworstjes voor zijn neus werden weggejat.
Rendac dan maar?quote:Op maandag 27 december 2021 20:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb een broer van opa die met zus van oma is getrouwd![]()
Die dacht dat de C stond voor coronaquote:Op maandag 27 december 2021 20:01 schreef Chippiegang het volgende:
Eigenlijk kon Vincent niet lezen, het was een negatieve test.
Kom jij van Urk?quote:Op maandag 27 december 2021 20:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Haha ja die kans zit er dik in,quote:Op maandag 27 december 2021 20:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die dacht dat de C stond voor corona
quote:Op maandag 27 december 2021 20:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
heh wat?quote:Op maandag 27 december 2021 20:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 december 2021 20:04 schreef Tagliano het volgende:
Kijk, viroloog Ron Meulenkamp neemt het woord
Hele zaal daar is straks geinfecteerd.quote:Op maandag 27 december 2021 20:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
George Noble dus ook positief getest
Finale zonder spelers genotquote:Op maandag 27 december 2021 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Benieuwd hoe dit nou verder gaat. Nog steeds hele zalen vol publiek. Wat kan er nou helemaal mis gaan
Hey capuquote:Op maandag 27 december 2021 20:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Huybrechts geen schijn van kans tegen Price denk ik
Dus vrees dat er geen Belgen in de laatste 16 zullen zitten
Zometeen gaan de Virologen het WK darten duiden. gevaarlijke gewaarwordingquote:Op maandag 27 december 2021 20:04 schreef Kopiko het volgende:
Dartsanalisten analyseren nu de pandemie.
Ab bij Maijer in de studio lijkt me ook wel genot.quote:Op maandag 27 december 2021 20:05 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Zometeen gaan de Virologen het WK darten duiden. gevaarlijke gewaarwording
Enkel bij 123Easytoys.quote:Op maandag 27 december 2021 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben jullie al ooit iets gekocht bij 123LENS?
Wat koop je bij 123LENS?quote:Op maandag 27 december 2021 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik volg het wel een beetje, maar vergeet altijd dat er op FOK! een forum voor isquote:Op maandag 27 december 2021 20:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hey capu
Dat is even geleden in DRT
DRT Insidequote:Op maandag 27 december 2021 20:04 schreef Kopiko het volgende:
Dartsanalisten analyseren nu de pandemie.
Seropositiefquote:Op maandag 27 december 2021 20:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zijn alle danseressen nog wel negatief?
Ik gok lenzenquote:
Wat vroeg ie?quote:Op maandag 27 december 2021 20:06 schreef Tagliano het volgende:
Hahahaha
Eerste goede vraag van Maijer ooit
Zat Vincent ook niet met de andere Nederlanders kerst te vieren?quote:Op maandag 27 december 2021 20:03 schreef Pino112 het volgende:
Oh nu ook al scheidsrechters en officials
Het is een grote teringzooi daar. OMICRONNED
Die blonde met tattoo neemt hem alleen anaal denk ikquote:
quote:Op maandag 27 december 2021 20:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zijn alle danseressen nog wel negatief?
Wat is het eigenlijk? Een Camerawinkel? Of iets met ooglenzen?quote:Op maandag 27 december 2021 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou zomaar kunnenquote:
Enige holte wat nog straks is wschquote:Op maandag 27 december 2021 20:07 schreef Szura het volgende:
[..]
Die blonde met tattoo neemt hem alleen anaal denk ik
Ah, dus we moeten 123lens kennen van het darten!quote:
Hij verwees even naar het interview vooraf waarin Ron zei dat Smiss wel bang voor hem zou zijn kort door de bocht (ik weet dat user @maxi-mus de vraag van Marcel ook heel erg leuk zou vinden RIP)quote:
Vind ze allemaal maar matig tbhquote:Op maandag 27 december 2021 20:08 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Welke van de 4 zouden jullie het liefste raken?
Nummertje 2 blondine is mijn favoriet.quote:
Maakt niet uit, ze slapen ook altijd samen.quote:Op maandag 27 december 2021 20:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Geen afstand en mondmaskers.
RIP
Al besproken.quote:Op maandag 27 december 2021 20:08 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
tweede van linksquote:Op maandag 27 december 2021 20:08 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Nee die ligt er al uitquote:Op maandag 27 december 2021 20:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
is diene dikke met z'n bril nog in het toernooi?
Burting of hoe noemt die ook weer
Ongelofelijk dat Co op die beelden 37 jaar is en Roland 34quote:
Tussen de tetten van Sammiquote:Op maandag 27 december 2021 20:11 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Wadegod verstopt zich het hele WK
Neen, die is er al uitquote:Op maandag 27 december 2021 20:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nee, 2e ronde exit tegen Ross Smithquote:Op maandag 27 december 2021 20:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als zelfs hij een vrouw heeft is er ook nog hoop voor ons FOK!kers.quote:Op maandag 27 december 2021 20:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Huybrechts wordt ook met de dag lelijker.
Kim zat tijdens de loting bij een andere darter in de auto dus hou jij je gore smoel maar dicht Belgje.quote:Op maandag 27 december 2021 20:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Niet echt verstandig van de Nederlanderse darters om samen kerst te vieren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |