Ja die zullen het ook wel te pakken hebben na het zeer onprofessionele kerstdinerquote:Op maandag 27 december 2021 18:05 schreef Caland het volgende:
Maar het is dus eigenlijk slechts een kwestie van tijd voordat Van Gerwen er ook uit wordt gehaald?
En Maijer?quote:Op maandag 27 december 2021 18:05 schreef wimderon het volgende:
Scholten en Meulenkamp.
Extreme floptafel.
Alsof MvG zich laat tegenhouden door een positieve zelftestquote:Op maandag 27 december 2021 18:05 schreef Caland het volgende:
Maar het is dus eigenlijk slechts een kwestie van tijd voordat Van Gerwen er ook uit wordt gehaald?
quote:Op maandag 27 december 2021 18:06 schreef Wertha het volgende:
Er zijn beelden uitgelekt van het moment waarop Prof. Dr. Mr. Scholten de positieve testuitslag mededeelt aan Vincent:
[ afbeelding ]
Die zal het wel weer niet melden idd. Heel de BDO straks omikronnedquote:Op maandag 27 december 2021 18:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Alsof MvG zich laat tegenhouden door een positieve zelftest
maggewoonniegebeureklaarquote:Op maandag 27 december 2021 18:07 schreef TornadoDK het volgende:
Van Gerwen zal dus ook wel corona hebben.
Dat mag.quote:Op maandag 27 december 2021 18:07 schreef TornadoDK het volgende:
Van Gerwen zal dus ook wel corona hebben.
Die ontkent het toch joh, die hoest wel vaker, valt toch niet opquote:Op maandag 27 december 2021 18:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Alsof MvG zich laat tegenhouden door een positieve zelftest
Anderhalve meter, Bean was zijn tijd ver vooruit.quote:
Worden ze niet getest door de PDC dan?quote:Op maandag 27 december 2021 18:08 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Die ontkent het toch joh, die hoest wel vaker, valt toch niet op
Ongetwijfeld, maar denk dat ze bij de PDC ook makkelijker vdVoort eruit gooien dan MvG.quote:Op maandag 27 december 2021 18:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Worden ze niet getest door de PDC dan?
Nee, zelftesten en indien positief moet je jezelf terugtrekken.quote:Op maandag 27 december 2021 18:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Worden ze niet getest door de PDC dan?
Wel naief daar hequote:Op maandag 27 december 2021 18:12 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Nee, zelftesten en indien positief moet je jezelf terugtrekken.
En dat noemt zich de Professional Darts Corporation.quote:Op maandag 27 december 2021 18:12 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven, zeg. Dit is inderdaad uitermate zwak geregeld, maar laten we niet doen alsof andere sporten wel covid-vrij zijn.quote:Op maandag 27 december 2021 18:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En dat noemt zich de Professional Darts Corporation.
Eigen schuld als je straks kutreclame krijgt voor je WK.
Lekker man, betalen miljoenen uit maar laten het testen over aan viesdikke alcoholisten zelfquote:Op maandag 27 december 2021 18:12 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
nee dit kan niet.quote:Op maandag 27 december 2021 18:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven, zeg. Dit is inderdaad uitermate zwak geregeld, maar laten we niet doen alsof andere sporten wel covid-vrij zijn.
Alles voor de knakenquote:Op maandag 27 december 2021 18:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker man, betalen miljoenen uit maar laten het testen over aan viesdikke alcoholisten zelf
Testers ondergepist?quote:Op maandag 27 december 2021 18:17 schreef Vies_dik het volgende:
Vinnie heeft gewoon een zwangerschapstest gebruikt heb ik uit betrouwbare bron
Ik heb t helemaal niet over covid-vrij. T gaat om de manier waarop je dit als bond regelt. Covid-testen voor 32 (of 94) spelers kun je toch wel centraal regelen? T geeft toch alleen maar meer gezeik en slechte reclame als straks meerdere spelers zich uit deze of latere rondes moeten terugtrekken omdat andere spelers zich niet professioneel hebben opgesteld en je dit had kunnen voorkomen door op zn minst centraal te testen? Er gaan tegenwoordig miljoenen in om. TV-zenders hebben minder wedstrijden, dus minder reclameinkomsten etc.quote:Op maandag 27 december 2021 18:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven, zeg. Dit is inderdaad uitermate zwak geregeld, maar laten we niet doen alsof andere sporten wel covid-vrij zijn.
Bedankt Hans, dat ontken ik ook niet.quote:Op maandag 27 december 2021 18:17 schreef koemleit het volgende:
[..]
nee dit kan niet.
Volgens mij is in vrijwel elke prof sport zo dat de deelnemers zeer regelmatig getest worden.
Waar denk je dat die golf bij de voetballers vandaan komt?
Ik denk zelfs dat het een van de voorwaarde is/was om de competitie door te laten gaan.
Als dit nu niet zo is, dan is dat echt belachelijk. Ik vond sowieso dat er al weinig gevallen waren, maar nu weet ik waarom...
Volgens mij zijn in Engeland zo goed als alle regels afgeschaft toch? Dus dit zal vast niet verplicht zijn voor de competitie. Anders zouden ze het wel doen lijkt mequote:Op maandag 27 december 2021 18:17 schreef koemleit het volgende:
[..]
nee dit kan niet.
Volgens mij is in vrijwel elke prof sport zo dat de deelnemers zeer regelmatig getest worden.
Waar denk je dat die golf bij de voetballers vandaan komt?
Ik denk zelfs dat het een van de voorwaarde is/was om de competitie door te laten gaan.
Als dit nu niet zo is, dan is dat echt belachelijk. Ik vond sowieso dat er al weinig gevallen waren, maar nu weet ik waarom...
Zie jij King al met een mondkapje?quote:Op maandag 27 december 2021 18:18 schreef klaasweetalles het volgende:
Je kan gewoon met mondkapjes gaan darten....hoewel die dikkertjes dan wel snel buiten adam zullen raken van een paar pijltjes gooien
maar dat ze die maatregel niet genomen hebben is belachelijk
wat is het probleem...quote:Op maandag 27 december 2021 18:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zie jij King al met een mondkapje?
Gewoon ff een dekbed scoren bij een lokale beddengoedshopquote:Op maandag 27 december 2021 18:19 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat is het probleem...
hij kan er toch 2 nemen of 1 op maat laten maken
mee eensquote:Op maandag 27 december 2021 18:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gewoon ff een dekbed scoren bij een lokale beddengoedshop
nee denk het ook niet.quote:Op maandag 27 december 2021 18:18 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Volgens mij zijn in Engeland zo goed als alle regels afgeschaft toch? Dus dit zal vast niet verplicht zijn voor de competitie. Anders zouden ze het wel doen lijkt me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |