Prima interviews ook.quote:Op maandag 27 december 2021 17:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Was wel een garantie voor een incident
gewoon rond acht uur lijkt mijquote:Op maandag 27 december 2021 17:55 schreef Dagoduck het volgende:
Wanneer is nu de volgende wedstrijd?
Moffen die choken na een upset in de ronde ervoor zijn gratis punten in het voorspelspelquote:Op maandag 27 december 2021 17:58 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Ik ga diep door het stof, was al helemaal op de Duitse Hypetrain gesprongen
Ja met zon spetterende pot als de laatste is het bad leeg geklotstquote:Op maandag 27 december 2021 17:58 schreef Machielovic het volgende:
[..]
vanavond meer in dit theater maar toch een beetje minder als verwacht[ afbeelding ]
Ik ben dan ook nog nieuw, had het moeten weten. Na Clemens-Ratajski van vorig jaarquote:Op maandag 27 december 2021 17:59 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Moffen die choken na een upset in de ronde ervoor zijn gratis punten in het voorspelspel
De woensdag ook alvast wat verder ingevuld.quote:Op maandag 27 december 2021 17:54 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Maandag 27 december 13.30 uur
Ross Smith v Dirk van Duijvenbode
Michael Smith v William O'Connor
Florian Hempel v Raymond Smith
Kan uit de OP. @:zipportal
Straks Pawn Stars genotquote:Op maandag 27 december 2021 18:01 schreef BB-King het volgende:
Maar 2 partijen vanavond dus dat wordt een vroegertje.
Bean avond misschien?
Het wordt moeilijk scharen met maar 1 pot.quote:
Huybrechts gaat schroeien heb ik vernomenquote:Op maandag 27 december 2021 18:02 schreef Wertha het volgende:
Die 2 potjes van vanavond zit ik niet op te wachten. Geen genot.
Als die maar wat beter zijn dubbels gaat gooienquote:Op maandag 27 december 2021 18:04 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Huybrechts gaat schroeien heb ik vernomen
Die komt niet boven de 90 uitquote:Op maandag 27 december 2021 18:04 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Huybrechts gaat schroeien heb ik vernomen
En Dirk ook ben ik bangquote:Op maandag 27 december 2021 18:05 schreef Caland het volgende:
Maar het is dus eigenlijk slechts een kwestie van tijd voordat Van Gerwen er ook uit wordt gehaald?
quote:Op maandag 27 december 2021 18:05 schreef Caland het volgende:
Maar het is dus eigenlijk slechts een kwestie van tijd voordat Van Gerwen er ook uit wordt gehaald?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |