Oh, dat zou best kunnenquote:Op zondag 26 december 2021 13:44 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dat hele laidback-gedoe van hem is zo'n gigantische act. Thuis depressief omdat niet de hele wereld hem godsgruwelijk briljant vindt.
quote:Op zondag 26 december 2021 13:45 schreef Bugno3 het volgende:
Aerosmith heb ik echt drie keer niks mee. Matig clubje.
Tuurlijk kwam zij pas later dan dit nummer in beeld. Maar ik maak met Aerosmith eigenlijk meteen de connectie met haar...quote:
Jammer dat je maar 1 x kan likenquote:
Vraag me echt af waar die hausse van de laatste jaren vandaan komt.quote:Op zondag 26 december 2021 13:48 schreef Chiappucci het volgende:
Van Bruce waren 10 nummers ook wel genoeg geweest. Maar deze is in elk geval nog aan te horen.
welke?quote:Op zondag 26 december 2021 13:48 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik hou alleen al van Aerosmith omdat Steven Tyler z'n dochter heeft geproduceerd![]()
Boh ja.quote:Op zondag 26 december 2021 13:48 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik hou alleen al van Aerosmith omdat Steven Tyler z'n dochter heeft geproduceerd![]()
het is een beetje van dat stokbrood wat net te lang heeft gelegen.. zonde om weg te gooien, maar niet te vreten!quote:Op zondag 26 december 2021 13:48 schreef Chiappucci het volgende:
Van Bruce waren 10 nummers ook wel genoeg geweest. Maar deze is in elk geval nog aan te horen.
Ja inderdaad, heb ook geen idee. Zijn Pinkpop-optredens dateren ook alweer van járen terug.quote:Op zondag 26 december 2021 13:48 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Vraag me echt af waar die hausse van de laatste jaren vandaan komt.
Niks mis mee, ouwe reus.quote:
Ik stel een tribunaal voor.quote:Op zondag 26 december 2021 13:48 schreef Zorro het volgende:
Het zou verboden moetn zijn om Bruce nummers van na 1985 in de lijst te zetten
En je kunt met beide iemand hoofdpijn bezorgenquote:Op zondag 26 december 2021 13:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
het is een beetje van dat stokbrood wat net te lang heeft gelegen.. zonde om weg te gooien, maar niet te vreten!
Of gewoon meer dan 1 nummer van dezelfde artiest.quote:Op zondag 26 december 2021 13:48 schreef Zorro het volgende:
yupsquote:Op zondag 26 december 2021 13:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En je kunt met beide iemand hoofdpijn bezorgen
Weertegen demonstreerde hij?quote:Op zondag 26 december 2021 13:50 schreef Isorden het volgende:
Ben Bruce toch wel echt meer gaan waarderen nadat ik hem een paar jaar geledne live zag op t Malieveld
Hoewel The Streets of Syphiladelphia nog wel iets aanstekelijks heeft.quote:Op zondag 26 december 2021 13:48 schreef Zorro het volgende:
quote:Op zondag 26 december 2021 09:51 schreef Isorden het volgende:
[..]
Geloof ergens tussen 6 en half 7 ja.
8 uur geloof ik.quote:
je hebt langer geslapen dan ik...quote:
Ook goed... was zelf nog niet helemaal wakker.... niet goed op de klok gekeken denk ikquote:
Gareth Gatesquote:Op zondag 26 december 2021 13:52 schreef Chiappucci het volgende:
Ik prefereer toch het origineel van Jamai.
die van Kensington zal wel weer eens veel te hoog staan ben ik bang.quote:
Ik heb vandaag nog echt heel weinig goede muziek gehoord.quote:Op zondag 26 december 2021 13:53 schreef Fred_B het volgende:
Het uur hierna daar wordt Sinterklaas niet vrolijk van.
Ik ookquote:Op zondag 26 december 2021 13:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik mis toch Simon Webbe op dit nummer
Wel een van mijn favoriete Beatles nummersquote:Op zondag 26 december 2021 13:53 schreef Fred_B het volgende:
Het uur hierna daar wordt Sinterklaas niet vrolijk van.
Anyone of Us zou het niveau van de lijst der lijsten wel een stukje opkrikkenquote:
Die zou zelfs op 2001 nog te hoog staan.quote:Op zondag 26 december 2021 13:53 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
die van Kensington zal wel weer eens veel te hoog staan ben ik bang.
volgens mij ken ik geen nummer met sorry in de titel wat ik echt helemaal te gek vind.quote:Op zondag 26 december 2021 13:53 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
die van Kensington zal wel weer eens veel te hoog staan ben ik bang.
Ik vind die van Kyteman wel echtquote:Op zondag 26 december 2021 13:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
volgens mij ken ik geen nummer met sorry in de titel wat ik echt helemaal te gek vind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze en Hard To Say I'm Sorry van Chicago doen het toch heel aardig.quote:Op zondag 26 december 2021 13:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
volgens mij ken ik geen nummer met sorry in de titel wat ik echt helemaal te gek vind.
Dat is wel een mooie nostalgische guilty pleasure inderdaad.quote:Op zondag 26 december 2021 13:54 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Anyone of Us zou het niveau van de lijst der lijsten wel een stukje opkrikken
Matige soundcheckquote:
dat mag. ik niet. Sorry.quote:
Hoef je je niet voor te verontschuldigen.quote:Op zondag 26 december 2021 13:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
I'm Sorry Miss Jackson misschien?quote:Op zondag 26 december 2021 13:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Mee eens, veel ‘wel leuk’ maar weinig echt tofs.quote:Op zondag 26 december 2021 13:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog echt heel weinig goede muziek gehoord.
Sorry van An Pierle (dat ken niemand) vind ik wel tof.quote:
Die heet gewoon Ms Jackson, dus daar zit Sorry uberhaupt niet in de titel.quote:
When I woke up this morningquote:
Het zou ze sieren als ze wel sorry hadden gezegd voor dat gedrocht.quote:Op zondag 26 december 2021 13:56 schreef Isorden het volgende:
[..]
Die heet gewoon Ms Jackson, dus daar zit Sorry uberhaupt niet in de titel.
Afternoonquote:Op zondag 26 december 2021 13:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
When I woke up this morning
Was too late for my song
Tuesday Sunday Afternoon gemist.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |