Haha, daar kwam ik vorig jaar dus ook pas in de tweede helft van de Top 2000-week achterquote:Op zondag 26 december 2021 13:38 schreef Isorden het volgende:
[..]
Wauw, ik zie gewoon nu pas dat jij Kyran bent...
Heb al 2 dagen alleen Evenstar gelezen
Haha wat? Me zelden zo opgevreten over een kandidaat.quote:Op zondag 26 december 2021 13:39 schreef Viv het volgende:
Ik vond Joshua Nolet erg leuk in Wie Is De Mol?, maar qua muziek is het niet veel soeps.
dit dusquote:Op zondag 26 december 2021 13:40 schreef MTheBassman het volgende:
Dit nummer vind ik prima van Caro, de inwisselbare rest hoeft niet.
Ik vind Chef Special niks, dus weg met die nicotine..quote:
dat waren gekke tijdenquote:
Die nicotine mag idd wel even weg gaanquote:Op zondag 26 december 2021 13:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vind Chef Special niks, dus weg met die nicotine..
tja ze is ook een beetje van de aardbodem verdwenen volgens mij.quote:
ze is wel verstaanbaar.. dat hebben ook niet alle Nederlandse artiesten.quote:Op zondag 26 december 2021 13:41 schreef Bugno3 het volgende:
Caro had wel even nog wat taallesjes kunnen pakken. Engels op niveautje AI WOET STEE.
Ik ga gelijk die fles rum weggooien!quote:Op zondag 26 december 2021 13:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat was de schuld van Bacardi
Een ruwe diamant.quote:Op zondag 26 december 2021 13:42 schreef Fred_B het volgende:
Dit leek ooit een grote ster in wording.
jij hebt haar naakt gezien?quote:Op zondag 26 december 2021 13:42 schreef Fred_B het volgende:
Mooi dat zal ze leren.quote:Op zondag 26 december 2021 13:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ga gelijk die fles rum weggooien!
In sommige landen heeft ze nog best wel veel fans.quote:Op zondag 26 december 2021 13:42 schreef Fred_B het volgende:
Niet doen!quote:Op zondag 26 december 2021 13:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ga gelijk die fles rum weggooien!
Ik vond het wel grappig, zo nonchalant over alles, hij kon zich echt niet druk maken over een Mol-boekje etc.quote:Op zondag 26 december 2021 13:40 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Haha wat? Me zelden zo opgevreten over een kandidaat.
Van die landen waar ze hopeloos achterlopen en nog in de jaren 20 leven zekerquote:Op zondag 26 december 2021 13:43 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
In sommige landen heeft ze nog best wel veel fans.
Surties denk ik.quote:Op zondag 26 december 2021 13:42 schreef Bugno3 het volgende:
Die hele fiftiesact (of was het twenties) van haar was stuitend.
Deed Brian ook May?quote:Op zondag 26 december 2021 13:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, bij het inzingen. Ik drumde mee zonder baard.
Dat hele laidback-gedoe van hem is zo'n gigantische act. Thuis depressief omdat niet de hele wereld hem godsgruwelijk briljant vindt.quote:Op zondag 26 december 2021 13:43 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig, zo nonchalant over alles, hij kon zich echt niet druk maken over een Mol-boekje etc.![]()
Dit nummer van Caro vind ik wel leuk trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |