nouja 1527 + 600 is sowieso buiten de lijstquote:Op zondag 26 december 2021 13:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Doe dan meteen 800. Dan komt het in de nacht en heeft niemand er last van
Ik was dit jaar met de Pippies een dagje cultureel doen. We waren in het Rijksmuseum en het Van Gogh museum. Nou kan je overal een speurtocht doen, is leuk voor kinderen. In het Van Gogh museum krijg je dan een boekje en een potlood en dan moet je allemaal schilderijen opzoeken en er vragen over beantwoorden. Hartstikke leuk.quote:Op zondag 26 december 2021 13:30 schreef peaceman het volgende: @:Pippenscottie heb je nog een mooi verhaal waar we om kunnen lachen?
quote:Op zondag 26 december 2021 13:35 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Is het erg dat ik gelijk met zo'n leeftijdsverschil aan golddigger denk?
Lijkt mij een canard.quote:Op zondag 26 december 2021 13:32 schreef peaceman het volgende:
Fun fact:
Op Gran Canaria is het een uur vroeger, dus als jullie Kween horen, is het bij ons nog geen 2022.
Eerste album was een dikke prima, toen scoorden ze een grote hit en gingen ze inwisselbare meuk maken..jammer.quote:
quote:Op zondag 26 december 2021 13:37 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
The Business is echt pure ooraids en hoort gewoon niet in de top. Punt.
Hij of zijquote:Op zondag 26 december 2021 13:35 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Is het erg dat ik gelijk met zo'n leeftijdsverschil aan golddigger denk?
Ja maar nu krijgen we spraakverwarring over hoger/lager merk ikquote:Op zondag 26 december 2021 13:37 schreef Isorden het volgende:
[..]
nouja 1527 + 600 is sowieso buiten de lijst
Wauw, ik zie gewoon nu pas dat jij Kyran bent...quote:
quote:Op zondag 26 december 2021 13:37 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik was dit jaar met de Pippies een dagje cultureel doen. We waren in het Rijksmuseum en het Van Gogh museum. Nou kan je overal een speurtocht doen, is leuk voor kinderen. In het Van Gogh museum krijg je dan een boekje en een potlood en dan moet je allemaal schilderijen opzoeken en er vragen over beantwoorden. Hartstikke leuk.
Bij de zonnebloemen was de opdracht dat je zelf een vaas met bloemen moest tekenen. Zij dus heel ijverig bezig, maar ik wil ze graag ook iets leren. Dus ik zei: “als je goed kijkt, kan je zien dat Vincent altijd zijn naam op een schilderij schreef”.
Mijn jongste stond op, keek eens goed en wees toen met de punt van het potlood naar de vaas waar Vincent op stond. Die punt bleef op een paar milimeter van het doek steken. Ik kreeg een hartverzakking jongen. We zijn snel weer doorgelopen en ik heb het potlood maar afgepakt.
En dat is het verhaal hoe mijn jongste Pippie bijna wereldnieuws werd en ik bijna failliet ging.
Godsammequote:Op zondag 26 december 2021 13:38 schreef Fred_B het volgende:
Ik geloof niet dat Nicotine krijgt als beoordeling hier.
quote:Op zondag 26 december 2021 13:38 schreef Isorden het volgende:
[..]
Wauw, ik zie gewoon nu pas dat jij Kyran bent...
Heb al 2 dagen alleen Evenstar gelezen
Hahaha mooi man. Suppoost ook boos of?quote:Op zondag 26 december 2021 13:37 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik was dit jaar met de Pippies een dagje cultureel doen. We waren in het Rijksmuseum en het Van Gogh museum. Nou kan je overal een speurtocht doen, is leuk voor kinderen. In het Van Gogh museum krijg je dan een boekje en een potlood en dan moet je allemaal schilderijen opzoeken en er vragen over beantwoorden. Hartstikke leuk.
Bij de zonnebloemen was de opdracht dat je zelf een vaas met bloemen moest tekenen. Zij dus heel ijverig bezig, maar ik wil ze graag ook iets leren. Dus ik zei: “als je goed kijkt, kan je zien dat Vincent altijd zijn naam op een schilderij schreef”.
Mijn jongste stond op, keek eens goed en wees toen met de punt van het potlood naar de vaas waar Vincent op stond. Die punt bleef op een paar milimeter van het doek steken. Ik kreeg een hartverzakking jongen. We zijn snel weer doorgelopen en ik heb het potlood maar afgepakt.
En dat is het verhaal hoe mijn jongste Pippie bijna wereldnieuws werd en ik bijna failliet ging.
Die antwoord ga ik niet bevragenquote:Op zondag 26 december 2021 13:38 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik kan deze vraag helaas niet beantwoorden
Eerder een soort dagschotel dus.quote:Op zondag 26 december 2021 13:38 schreef Gretzl het volgende:
Waarom lijken alle liedjes van Chef'Special op elkaar?
impressedquote:Op zondag 26 december 2021 13:38 schreef Fred_B het volgende:
Ik geloof niet dat Nicotine krijgt als beoordeling hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |