Vraag me echt af waar die hausse van de laatste jaren vandaan komt.quote:Op zondag 26 december 2021 13:48 schreef Chiappucci het volgende:
Van Bruce waren 10 nummers ook wel genoeg geweest. Maar deze is in elk geval nog aan te horen.
welke?quote:Op zondag 26 december 2021 13:48 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik hou alleen al van Aerosmith omdat Steven Tyler z'n dochter heeft geproduceerd![]()
Boh ja.quote:Op zondag 26 december 2021 13:48 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik hou alleen al van Aerosmith omdat Steven Tyler z'n dochter heeft geproduceerd![]()
het is een beetje van dat stokbrood wat net te lang heeft gelegen.. zonde om weg te gooien, maar niet te vreten!quote:Op zondag 26 december 2021 13:48 schreef Chiappucci het volgende:
Van Bruce waren 10 nummers ook wel genoeg geweest. Maar deze is in elk geval nog aan te horen.
Ja inderdaad, heb ook geen idee. Zijn Pinkpop-optredens dateren ook alweer van járen terug.quote:Op zondag 26 december 2021 13:48 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Vraag me echt af waar die hausse van de laatste jaren vandaan komt.
Niks mis mee, ouwe reus.quote:
Ik stel een tribunaal voor.quote:Op zondag 26 december 2021 13:48 schreef Zorro het volgende:
Het zou verboden moetn zijn om Bruce nummers van na 1985 in de lijst te zetten
En je kunt met beide iemand hoofdpijn bezorgenquote:Op zondag 26 december 2021 13:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
het is een beetje van dat stokbrood wat net te lang heeft gelegen.. zonde om weg te gooien, maar niet te vreten!
Of gewoon meer dan 1 nummer van dezelfde artiest.quote:Op zondag 26 december 2021 13:48 schreef Zorro het volgende:
yupsquote:Op zondag 26 december 2021 13:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En je kunt met beide iemand hoofdpijn bezorgen
Weertegen demonstreerde hij?quote:Op zondag 26 december 2021 13:50 schreef Isorden het volgende:
Ben Bruce toch wel echt meer gaan waarderen nadat ik hem een paar jaar geledne live zag op t Malieveld
Hoewel The Streets of Syphiladelphia nog wel iets aanstekelijks heeft.quote:Op zondag 26 december 2021 13:48 schreef Zorro het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |