SPOILER: Helpen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
bitches get stitches!quote:Op zondag 26 december 2021 10:19 schreef zoost het volgende:
[..]
Klikken en verraden zit sommige meelopers in het bloed.![]()
waarom denk je dat we weggaan, alleen al om de zon/temperatuur....quote:Op zondag 26 december 2021 11:12 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
In vrijwel elk land is het momenteel beter dan hier. Koud en alles dicht, en dan moet januari, de maandagochtend onder de maanden, nog beginnen.
er is daar ook niet heel veel te doen maar wel 23-25 graden elke dag en 10 uur zon.
we hadden de kans en de tijd, 2 maanden lang vlucht en verblijf voor rond de 1000 euro voor beiden.
dat kutweer t/m mei zoals vorig jaar trekken we ook echt niet meerwoensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen![]()
Hoop dat het allemaal gaat lukkenquote:Op zondag 26 december 2021 11:25 schreef Predator40 het volgende:
[..]
waarom denk je dat we weggaan, alleen al om de zon/temperatuur....
er is daar ook niet heel veel te doen maar wel 23-25 graden elke dag en 10 uur zon.
we hadden de kans en de tijd, 2 maanden lang vlucht en verblijf voor rond de 1000 euro voor beiden.
dat kutweer t/m mei zoals vorig jaar trekken we ook echt niet meer![]()
![]()
![]()
Waar zit je dan?quote:Op zondag 26 december 2021 11:25 schreef Predator40 het volgende:
[..]
dat kutweer t/m mei zoals vorig jaar trekken we ook echt niet meerJe hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste![]()
Als wij geen kinderen hadden gehad waren we ook al weg geweest. Groot gelijk.quote:Op zondag 26 december 2021 11:25 schreef Predator40 het volgende:
[..]
dat kutweer t/m mei zoals vorig jaar trekken we ook echt niet meer
Niet dat het ergens anders een covid-vrijstaat is maar ik heb het afgelopen jaar diverse trips gemaakt en nergens word je zo met covid om de oren geslagen als hier.![]()
Kaapverdiequote:woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Ik vlieg zaterdag naar Tenerife, heb het ook wel gehad.
[ Bericht 6% gewijzigd door GurneyIsBestOke op 26-12-2021 12:34:07 ]Makkelijk eerste![]()
Als je op het resort blijft is het prima.quote:Op zondag 26 december 2021 11:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
nooit geweest, behalve ooit een keer met een tussenlanding, is dat leuk?When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?![]()
ligt eraan wat je leuk noemt......het eiland waar wij heengaan is niet zo heel veel te doen.quote:Op zondag 26 december 2021 11:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
nooit geweest, behalve ooit een keer met een tussenlanding, is dat leuk?
beetje vissen, 25 graden, strand, amper toeristen
onze beste vriend woont/werkt daarwoensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
ja voor een lang verblijf lijkt het me dus moeilijkquote:Op zondag 26 december 2021 11:46 schreef nostra het volgende:
[..]
Als je op het resort blijft is het prima.![]()
op het eiland waar wij zitten zijn geen resorts lolquote:Op zondag 26 december 2021 11:46 schreef nostra het volgende:
[..]
Als je op het resort blijft is het prima.woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
het weer maakt veel goedquote:Op zondag 26 december 2021 11:46 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ligt eraan wat je leuk noemt......het eiland waar wij heengaan is niet zo heel veel te doen.
beetje vissen, 25 graden, strand, amper toeristen
onze beste vriend woont/werkt daar![]()
![]()
Ah oké, dan moet je er niet heen om de toerist uit te hangen.quote:Op zondag 26 december 2021 11:48 schreef Predator40 het volgende:
[..]
op het eiland waar wij zitten zijn geen resorts lolMaar als je tevreden bent met lekker vissen en zonnen en tranquillo, dan is het dikke prima natuurlijk.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Veel plezierquote:Op zondag 26 december 2021 11:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vlieg maandag naar Tenerife, heb het ook wel gehad.Lekker snel al.
![]()
geen problemen mee, ook niet qua veiligheid.quote:Op zondag 26 december 2021 11:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja voor een lang verblijf lijkt het me dus moeilijk
nostra roeptoetert maar wat
ligt eraan ook welk eiland
Santiago/Praia is niet echt heel veilig, de rest welwoensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
alles beter dan in nederland op dit momentquote:Op zondag 26 december 2021 11:49 schreef nostra het volgende:
[..]
Ah oké, dan moet je er niet heen om de toerist uit te hangen.Maar als je tevreden bent met lekker vissen en zonnen en tranquillo, dan is het dikke prima natuurlijk.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Zeker, je hebt groot gelijk. Have fun.quote:Op zondag 26 december 2021 11:50 schreef Predator40 het volgende:
alles beter dan in nederland op dit moment
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Ach, ik kan de ironie wel waarderen.´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Meer dat het eilandjes zijn, heb in Brasil gewoond dus qua veiligheid maak ik me niet zo snel druk, meer om te kijken waar ik zelf heen zou gaan of volgend jaar heen ga als het weer een zelfde kant uitgaat qua corona, een zoon van me zit in Miami en dat is goed uit te houden, zelf neig ik naar Brazilië maar dat komt ook omdat ik daar de weg weet. M'n vrouw moet in de buurt blijven voor haar werk ondanks dat ze thuis werkt anders hadden we dit jaar ook al iets gedaan.quote:Op zondag 26 december 2021 11:50 schreef Predator40 het volgende:
[..]
geen problemen mee, ook niet qua veiligheid.
nostra roeptoetert maar wat
ligt eraan ook welk eiland
Santiago/Praia is niet echt heel veilig, de rest wel![]()
Zou per begin januari ook wel NL voor een tijd willen ontvluchten, maar dan naar koudere oorden.
De financiën zijn er zeker, maar helaas een werklocatie alwaar ik meerdere keren per week dien te zijn, dus geen gelegenheid tot 'thuiswerken' in het buitenland.![]()
waar wij heengaan zijn zelfs geen directe vluchten naartoe.quote:Op zondag 26 december 2021 11:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Meer dat het eilandjes zijn, heb in Brasil gewoond dus qua veiligheid maak ik me niet zo snel druk, meer om te kijken waar ik zelf heen zou gaan of volgend jaar heen ga als het weer een zelfde kant uitgaat qua corona, een zoon van me zit in Miami en dat is goed uit te houden, zelf neig ik naar Brazilië maar dat komt ook omdat ik daar de weg weet. M'n vrouw moet in de buurt blijven voor haar werk ondanks dat ze thuis werkt anders hadden we dit jaar ook al iets gedaan.
maar onze beste vriend woont daar dus dat scheelt dan ook weer en die is visgids
volgens mij komt enzo knol eind januari zelfs op bezoek om daar te vissen/vloggen ( jeeeuj)
wij gaan gewoon weg dit jaar....ondanks corona, het is genoeg geweest
er staat nogal veel op de planning, waaronder ook Canada/USAwoensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Zwak. Wil je het virus niet de wereld rond laten gaan?quote:´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Ik ga ook in februari voor een paar weken in het buitenland werken. Minder Corona gedoe en goede temperatuur. Ik trek de winter zowiezo slecht en met deze lockdown erbij ben ik er helemaal weer klaar mee. Het is dat ik nu nog voor school dingen moet afronden anders had ik al gegaan.![]()
of dat anders niet gebeurd.......quote:Op zondag 26 december 2021 12:07 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Zwak. Wil je het virus niet de wereld rond laten gaan?![]()
we zitten inmiddels 20 maanden in deze shit, ik weet niet hoelang mijn vrouw nog kan reizen of zelfs kan leven.
denk je dan echt dat ik nog eens jaren thuis blijf zitten voor dat kut corona, en daarna erachter komen dat we sws niet meer weg kunnen.woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Maar dan dien je ook niet te klagen over (andere) mensen die de adviezen/regels in de wind slaan.quote:Op zondag 26 december 2021 12:09 schreef Predator40 het volgende:
[..]
of dat anders niet gebeurd.......![]()
we zitten inmiddels 20 maanden in deze shit, ik weet niet hoelang mijn vrouw nog kan reizen of zelfs kan leven.
denk je dan echt dat ik nog eens jaren thuis blijf zitten voor dat kut corona, en daarna erachter komen dat we sws niet meer weg kunnen.´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Er is alleen geen regel om nu niet te reizen. Is dus niet hetzelfde als de regels in de wind slaan.quote:Op zondag 26 december 2021 12:15 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Maar dan dien je ook niet te klagen over (andere) mensen die de adviezen/regels in de wind slaan.![]()
Dan makker, goedkope vlucht ook, 65 euro heen vanaf Amsterdam. Addertje is dat de vlucht maandag 1 januari is om 7 uur s’ochtends. Ik mag direct door dus vanaf het oud en nieuw feestje het vliegtuig in rollenquote:
Makkelijk eerste![]()
ligt eraan welke adviezen/regelsquote:Op zondag 26 december 2021 12:15 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Maar dan dien je ook niet te klagen over (andere) mensen die de adviezen/regels in de wind slaan.
ik belast de NL zorg er niet mee door op reis te gaan......en daar gaat het toch om of niet ?
en als het koningshuis vanalles mag....want het zijn maar mensen en "foutjes"
dan mag gewoon iedereen het van mij op dit moment
in het begin was ik inderdaad van de regels volgen nu zoekt iedereen het maar uit.woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Er staat dan ook geheel niet spontaan een cameraman/vrouw te filmen voor een reportage die een spontaan moment vastlegt.quote:Op zondag 26 december 2021 09:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zal wel aan mij liggen, maar ik heb hij spontane momenten nooit mijn telefoon in de aanslag om te filmen.Go hard or go home![]()
Ik zou je ticket nog eens bekijken want 1 januari is een zaterdagquote:Op zondag 26 december 2021 12:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan makker, goedkope vlucht ook, 65 euro heen vanaf Amsterdam. Addertje is dat de vlucht maandag 1 januari is om 7 uur s’ochtends. Ik mag direct door dus vanaf het oud en nieuw feestje het vliegtuig in rollen![]()
![]()
Oef, vroege vlucht, nachtje amper slapenquote:Op zondag 26 december 2021 12:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan makker, goedkope vlucht ook, 65 euro heen vanaf Amsterdam. Addertje is dat de vlucht maandag 1 januari is om 7 uur s’ochtends. Ik mag direct door dus vanaf het oud en nieuw feestje het vliegtuig in rollen
Wij hebben specifiek voor 5 januari gekozen zodat we nog de mogelijkheid hebben om ons die dagen ervoor te testen als dat nodig is voor een bestemming. Als we op 1 of 2 januari zouden gaan kan het zijn dat wat teststraten dicht zijn of dat de uitslag langer op zich laat wachten![]()
![]()
quote:Op zondag 26 december 2021 12:22 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik zou je ticket nog eens bekijken want 1 januari is een zaterdag
Daarom staat er ook adviezen bijquote:Op zondag 26 december 2021 12:16 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Er is alleen geen regel om nu niet te reizen. Is dus niet hetzelfde als de regels in de wind slaan.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Asociaal ja. Het is onze taak om zo snel mogelijk Omikron door de wereld te verspreiden zodat de erg vervelende deltavariant verdreven wordt.quote:Op zondag 26 december 2021 12:07 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Zwak. Wil je het virus niet de wereld rond laten gaan?
Iedereen die thuisblijft is indirect verantwoordelijk voor de oplopende ziekenhuiscijfers.Makkelijk eerste![]()
Niet voor het een of ander, maar eerlijk gezegd doet het huidige tempo met al zijn beperkingen me heel erg denken aan de jaren '70 en begin jaren '80 van de vorige eeuw. De bewegingsvrijheid en de afleiding die mensen nu gewend zijn - het "oude" normaal - waren er toen ook niet. Reizen was voor de elite, winkels waren om 6 uur dicht (en op zaterdag om 4 of 5 uur en op zondag helemaal) en vrijetijdsbesteding was ook niet per sé vergelijkbaar. En nu we ook nog stagflatie gaan krijgen en een nieuwe koude oorlog krijg ik wel heel nostalgische gevoelens.
Never explain, never apologize.![]()
Er is ook geen advies om niet naar het buitenland te gaan. Het advies "blijf zoveel mogelijk thuis" is er om contacten binnen Nederland te voorkomen, om de zorg hier te ontlasten.quote:Op zondag 26 december 2021 12:23 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Daarom staat er ook adviezen bij![]()
Zet je dan ook Spandau Ballet op?quote:Op zondag 26 december 2021 12:24 schreef Lurf het volgende:
Niet voor het een of ander, maar eerlijk gezegd doet het huidige tempo met al zijn beperkingen me heel erg denken aan de jaren '70 en begin jaren '80 van de vorige eeuw. De bewegingsvrijheid en de afleiding die mensen nu gewend zijn - het "oude" normaal - waren er toen ook niet. Reizen was voor de elite, winkels waren om 6 uur dicht (en op zaterdag om 4 of 5 uur en op zondag helemaal) en vrijetijdsbesteding was ook niet per sé vergelijkbaar. En nu we ook nog stagflatie gaan krijgen en een nieuwe koude oorlog krijg ik wel heel nostalgische gevoelens.
Go hard or go home![]()
toegangsbewijs.nuquote:Op zondag 26 december 2021 12:22 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Oef, vroege vlucht, nachtje amper slapen
Wij hebben specifiek voor 5 januari gekozen zodat we nog de mogelijkheid hebben om ons die dagen ervoor te testen als dat nodig is voor een bestemming. Als we op 1 of 2 januari zouden gaan kan het zijn dat wat teststraten dicht zijn of dat de uitslag langer op zich laat wachten
lekker thuis testenwoensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Ja! Goed ideequote:. Ik heb net al naar Bert en Ernie geluisterd na de tip van Molo.
Never explain, never apologize.![]()
Haha ik bedoel zaterdag jaquote:Op zondag 26 december 2021 12:22 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik zou je ticket nog eens bekijken want 1 januari is een zaterdag
Door de kerstvakantie is een beetje mijn ritme qua dagen wegMakkelijk eerste
Forum Opties Forumhop: Hop naar: