waar wij heengaan zijn zelfs geen directe vluchten naartoe.quote:Op zondag 26 december 2021 11:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Meer dat het eilandjes zijn, heb in Brasil gewoond dus qua veiligheid maak ik me niet zo snel druk, meer om te kijken waar ik zelf heen zou gaan of volgend jaar heen ga als het weer een zelfde kant uitgaat qua corona, een zoon van me zit in Miami en dat is goed uit te houden, zelf neig ik naar Brazilië maar dat komt ook omdat ik daar de weg weet. M'n vrouw moet in de buurt blijven voor haar werk ondanks dat ze thuis werkt anders hadden we dit jaar ook al iets gedaan.
Zwak. Wil je het virus niet de wereld rond laten gaan?quote:
of dat anders niet gebeurd.......quote:Op zondag 26 december 2021 12:07 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Zwak. Wil je het virus niet de wereld rond laten gaan?
Maar dan dien je ook niet te klagen over (andere) mensen die de adviezen/regels in de wind slaan.quote:Op zondag 26 december 2021 12:09 schreef Predator40 het volgende:
[..]
of dat anders niet gebeurd.......![]()
we zitten inmiddels 20 maanden in deze shit, ik weet niet hoelang mijn vrouw nog kan reizen of zelfs kan leven.
denk je dan echt dat ik nog eens jaren thuis blijf zitten voor dat kut corona, en daarna erachter komen dat we sws niet meer weg kunnen.
Er is alleen geen regel om nu niet te reizen. Is dus niet hetzelfde als de regels in de wind slaan.quote:Op zondag 26 december 2021 12:15 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Maar dan dien je ook niet te klagen over (andere) mensen die de adviezen/regels in de wind slaan.
Dan makker, goedkope vlucht ook, 65 euro heen vanaf Amsterdam. Addertje is dat de vlucht maandag 1 januari is om 7 uur s’ochtends. Ik mag direct door dus vanaf het oud en nieuw feestje het vliegtuig in rollenquote:
ligt eraan welke adviezen/regelsquote:Op zondag 26 december 2021 12:15 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Maar dan dien je ook niet te klagen over (andere) mensen die de adviezen/regels in de wind slaan.
Er staat dan ook geheel niet spontaan een cameraman/vrouw te filmen voor een reportage die een spontaan moment vastlegt.quote:Op zondag 26 december 2021 09:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zal wel aan mij liggen, maar ik heb hij spontane momenten nooit mijn telefoon in de aanslag om te filmen.
Ik zou je ticket nog eens bekijken want 1 januari is een zaterdagquote:Op zondag 26 december 2021 12:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan makker, goedkope vlucht ook, 65 euro heen vanaf Amsterdam. Addertje is dat de vlucht maandag 1 januari is om 7 uur s’ochtends. Ik mag direct door dus vanaf het oud en nieuw feestje het vliegtuig in rollen
Oef, vroege vlucht, nachtje amper slapenquote:Op zondag 26 december 2021 12:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan makker, goedkope vlucht ook, 65 euro heen vanaf Amsterdam. Addertje is dat de vlucht maandag 1 januari is om 7 uur s’ochtends. Ik mag direct door dus vanaf het oud en nieuw feestje het vliegtuig in rollen
quote:Op zondag 26 december 2021 12:22 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik zou je ticket nog eens bekijken want 1 januari is een zaterdag
Daarom staat er ook adviezen bijquote:Op zondag 26 december 2021 12:16 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Er is alleen geen regel om nu niet te reizen. Is dus niet hetzelfde als de regels in de wind slaan.
Asociaal ja. Het is onze taak om zo snel mogelijk Omikron door de wereld te verspreiden zodat de erg vervelende deltavariant verdreven wordt.quote:Op zondag 26 december 2021 12:07 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Zwak. Wil je het virus niet de wereld rond laten gaan?
Er is ook geen advies om niet naar het buitenland te gaan. Het advies "blijf zoveel mogelijk thuis" is er om contacten binnen Nederland te voorkomen, om de zorg hier te ontlasten.quote:Op zondag 26 december 2021 12:23 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Daarom staat er ook adviezen bij
Zet je dan ook Spandau Ballet op?quote:Op zondag 26 december 2021 12:24 schreef Lurf het volgende:
Niet voor het een of ander, maar eerlijk gezegd doet het huidige tempo met al zijn beperkingen me heel erg denken aan de jaren '70 en begin jaren '80 van de vorige eeuw. De bewegingsvrijheid en de afleiding die mensen nu gewend zijn - het "oude" normaal - waren er toen ook niet. Reizen was voor de elite, winkels waren om 6 uur dicht (en op zaterdag om 4 of 5 uur en op zondag helemaal) en vrijetijdsbesteding was ook niet per sé vergelijkbaar. En nu we ook nog stagflatie gaan krijgen en een nieuwe koude oorlog krijg ik wel heel nostalgische gevoelens.
toegangsbewijs.nuquote:Op zondag 26 december 2021 12:22 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Oef, vroege vlucht, nachtje amper slapen
Wij hebben specifiek voor 5 januari gekozen zodat we nog de mogelijkheid hebben om ons die dagen ervoor te testen als dat nodig is voor een bestemming. Als we op 1 of 2 januari zouden gaan kan het zijn dat wat teststraten dicht zijn of dat de uitslag langer op zich laat wachten
Ja! Goed ideequote:
Haha ik bedoel zaterdag jaquote:Op zondag 26 december 2021 12:22 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik zou je ticket nog eens bekijken want 1 januari is een zaterdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |