Wel sneller omdat we minder steriliserende immuniteit hebben tegen omikron tov delta.quote:Op zondag 26 december 2021 10:00 schreef zoost het volgende:
Wat staat hier nu? "Wel sneller, maar niet meer"? Piek niet hoger?
[ afbeelding ]
Ik heb hardop gelachen.quote:Op zondag 26 december 2021 10:12 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Kan je daarvoor bellen met 010-1940 1945?
Nee zonder dollen. Zo’n meldpunt is toch ronduit treurig. Wat ben je voor zure sneuneus als je actief anderen erbij lapt?
Ik prak dan een halve tel er 5kmh erbij op zodat ik mensen inhaal.quote:Op zondag 26 december 2021 10:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is vaak ook waarom ik wel en zij niet, daar zijn er toch wel veel van, af en toe op de snelweg heb je ook van die onderwijzers die met 100 voor je blijven rijden op de linkerbaan
Als O zich sneller verspreidt dan D maar;quote:Op zondag 26 december 2021 10:28 schreef galantis het volgende:
[..]
Wel sneller omdat we minder steriliserende immuniteit hebben tegen omikron tov delta.
Met niet meer bedoelen ze waarschijnlijk dat het reproductiegetal ongeveer hetzelfde is.
Het staat er gewoon compleet tegenstrijdig.quote:Op zondag 26 december 2021 10:28 schreef galantis het volgende:
[..]
Wel sneller omdat we minder steriliserende immuniteit hebben tegen omikron tov delta.
Met niet meer bedoelen ze waarschijnlijk dat het reproductiegetal ongeveer hetzelfde is.
Ik doel trouwens op de R0, niet de effectieve R.quote:Op zondag 26 december 2021 10:32 schreef zoost het volgende:
[..]
Als O zich sneller verspreidt dan D maar;
O verspreidt zich niet meer dan D dan......
Nee, ik kan hier geen chocola van maken.
Wij waren met 16 man gisteren. Shoot me.quote:Op zondag 26 december 2021 06:36 schreef Nielsch het volgende:
Ik ging gisteravond even wandelen door de buurt maar zag echt veel families rond de kersttafel zitten die zich niet aan de regels hielden. Ik heb foto's gemaakt als bewijs met straatnaam en huisnummer erbij. Weet iemand of ik die kan doorsturen naar de burgemeester of Grapperhaus of een andere handhavingsinstantie?
"Het is niet besmettelijker, het verspreidt zich alleen sneller"quote:Op zondag 26 december 2021 10:34 schreef galantis het volgende:
En volgens mij lichten ze het nog redelijk toe ook: "En nu zijn er ook aanwijzingen dat omikron niet besmettelijker is."
Kan zijn dat je sneller besmettelijk bent (kortere incubatietijd) en dus de verspreiding sneller verloopt, maar je niet langer besmettelijk bent (dus je besmet hetzelfde aantal mensen als bij D).quote:Op zondag 26 december 2021 10:32 schreef zoost het volgende:
[..]
Als O zich sneller verspreidt dan D maar;
O verspreidt zich niet meer dan D dan......
Nee, ik kan hier geen chocola van maken.
Juist, en dat ligt hem aan het gebrek aan immuniteit.quote:Op zondag 26 december 2021 10:39 schreef zoost het volgende:
[..]
"Het is niet besmettelijker, het verspreidt zich alleen sneller"
1.5 week terug zag ik een 18 jarig meisje met heel veel mensen een verjaardag vieren.....doen ze niks meequote:Op zondag 26 december 2021 06:36 schreef Nielsch het volgende:
Ik ging gisteravond even wandelen door de buurt maar zag echt veel families rond de kersttafel zitten die zich niet aan de regels hielden. Ik heb foto's gemaakt als bewijs met straatnaam en huisnummer erbij. Weet iemand of ik die kan doorsturen naar de burgemeester of Grapperhaus of een andere handhavingsinstantie?
Hier 12 manquote:Op zondag 26 december 2021 10:36 schreef nattermann het volgende:
[..]
Wij waren met 16 man gisteren. Shoot me.
Tuig dat het is, naar de goelag ermee.quote:Op zondag 26 december 2021 10:45 schreef Predator40 het volgende:
[..]
1.5 week terug zag ik een 18 jarig meisje met heel veel mensen een verjaardag vieren.....doen ze niks mee
hier 2.....vandaag weer.quote:
Logisch wel, want het is gelukkig niet verboden.quote:Op zondag 26 december 2021 10:45 schreef Predator40 het volgende:
[..]
1.5 week terug zag ik een 18 jarig meisje met heel veel mensen een verjaardag vieren.....doen ze niks mee
Gerapporteerd.quote:Op zondag 26 december 2021 10:36 schreef nattermann het volgende:
[..]
Wij waren met 16 man gisteren. Shoot me.
Hey misshobje leef jij ook nogquote:
nog 17 dagen en dan lees ik in de zon op een eiland zonder enige maatregelen wel ff mee hoe het gaat in nederland ....quote:Op zondag 26 december 2021 10:55 schreef DonDruiper het volgende:
Nog 2 maandjes boys.
Dan kan COR de prullenbak in.
Dat zeiden we vorig jaar zomer en deze zomer ook, laten we hopen dat 3x scheepsrecht isquote:Op zondag 26 december 2021 10:55 schreef DonDruiper het volgende:
Nog 2 maandjes boys.
Dan kan COR de prullenbak in.
In vrijwel elk land is het momenteel beter dan hier. Koud en alles dicht, en dan moet januari, de maandagochtend onder de maanden, nog beginnen.quote:Op zondag 26 december 2021 11:08 schreef Predator40 het volgende:
[..]
nog 17 dagen en dan lees ik in de zon op een eiland zonder enige maatregelen wel ff mee hoe het gaat in nederland ....
Al 1 uitgekozen? Is er een tweede hut?quote:Op zondag 26 december 2021 11:08 schreef Predator40 het volgende:
[..]
nog 17 dagen en dan lees ik in de zon op een eiland zonder enige maatregelen wel ff mee hoe het gaat in nederland ....
Kennelijk boeit het wel iemand want we lullen al meer dan 2k topics vol hiermee.quote:Op zondag 26 december 2021 11:15 schreef koemleit het volgende:
Dit topic heeft zo iets treurigs.
"Wij waren met 12, wij waren met 16, ik ga op vakantie naar een warm land".
Maar verder de hele dag in dit topic aan het posten..
Echt niemand boeit dat ene reet met hoeveel man je kerst vierde.
It's gun b good.quote:Op zondag 26 december 2021 11:12 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
In vrijwel elk land is het momenteel beter dan hier. Koud en alles dicht, en dan moet januari, de maandagochtend onder de maanden, nog beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |