Wordt gewaardeerd!quote:Op zondag 26 december 2021 06:36 schreef Nielsch het volgende:
Ik ging gisteravond even wandelen door de buurt maar zag echt veel families rond de kersttafel zitten die zich niet aan de regels hielden. Ik heb foto's gemaakt als bewijs met straatnaam en huisnummer erbij. Weet iemand of ik die kan doorsturen naar de burgemeester of Grapperhaus of een andere handhavingsinstantie?
Geef me liever jouw adres en telefoonnummer.quote:Op zondag 26 december 2021 06:36 schreef Nielsch het volgende:
Ik ging gisteravond even wandelen door de buurt maar zag echt veel families rond de kersttafel zitten die zich niet aan de regels hielden. Ik heb foto's gemaakt als bewijs met straatnaam en huisnummer erbij. Weet iemand of ik die kan doorsturen naar de burgemeester of Grapperhaus of een andere handhavingsinstantie?
Je bent dronken, ga slapen.quote:Op zondag 26 december 2021 06:36 schreef Nielsch het volgende:
Ik vraag me tot op de dag van vandaag af hoe de tekst van “Ik ben een kerstbal” in hemelsnaam tot stand gekomen is. Dat kan toch nooit nuchter bedacht zijnquote:Op zondag 26 december 2021 06:56 schreef Molo het volgende:
Ik ben alvast aan voorbereiding voor vandaag begonnen. Ben nog de enige die wakker is in huis dus lekker deze klassieker opgezet
Elk jaar meer waardering voor dit briljant stuk werk
Heerlijk hèquote:Op zondag 26 december 2021 07:49 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik vraag me tot op de dag van vandaag af hoe de tekst van “Ik ben een kerstbal” in hemelsnaam tot stand gekomen is. Dat kan toch nooit nuchter bedacht zijn
als je dacht dat het niet gekker kon!quote:Op zondag 26 december 2021 01:03 schreef nostra het volgende:
De Beierse minister van volksgezondheid wil een algemene vaccinatieplicht vóór 15.03 op straffe van zowel boetes als een malusregeling op je zorgverzekering, eigen bijdrage bij behandelingen en zelfs uitsluiting van loondoorbetaling bij ziekte.
[..]
https://www.welt.de/vermi(...)sten-beteiligen.html
Maak je ook foto's als de politie de deur intrapt en ze achter hun gourmetstelletje vandaan trekt. Soort Nederlandse versie van Home alone.quote:Op zondag 26 december 2021 06:36 schreef Nielsch het volgende:
Lijkt me goed om hier dagelijks even een kijkje te nemen rond 15.15uquote:Op zondag 26 december 2021 08:41 schreef Bugno3 het volgende:
Ik ben eigenlijk beetje gestopt met volgen van alle cijfers, maar viel me op dat er de laatste dagen en eigenlijk sinds de "lockdown" erg weinig over wordt gesproken.
Dus ik even naar site van RIVM, zie ik voor 21 december het overrompelende getal van 2306 positieve gevallen. Euhh, is dat voldoende om de maatregelen aan te houden?
Ja joh lekker weer gaan knuffelen met bejaarden en ze allemaal met omicrom besmetten. super goed ideequote:Op zondag 26 december 2021 09:27 schreef Jor_Dii het volgende:
https://www.instagram.com/p/CX69MCHI8lc/?utm_medium=copy_link
Wie staat hier uien te snijden?
Ik denk dat mensen prima zelf in staat zijn te bepalen of ze het risico van zo’n knuffel verkiezen boven zich zo doodongelukkig voelen.quote:Op zondag 26 december 2021 09:28 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ja joh lekker weer gaan knuffelen met bejaarden en ze allemaal met omicrom besmetten. super goed idee
In Rotterdam kan je daar digitaal melding van maken. Wordt ook veel gedaan.quote:Op zondag 26 december 2021 06:36 schreef Nielsch het volgende:
Like op je post van je grote vriend Ludo.quote:Op zondag 26 december 2021 09:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen prima zelf in staat zijn te bepalen of ze het risico van zo’n knuffel verkiezen boven zich zo doodongelukkig voelen.
Ik snap alleen niet waarom dat gefilmd en op insta gepost moet worden.
ROFL, srsly?quote:Op zondag 26 december 2021 09:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
In Rotterdam kan je daar digitaal melding van maken. Wordt ook veel gedaan.
Gewoon een spontaan moment dat ontstaat tussen verslaggever en mevrouw. Mooi om te delen en te laten zien wat eenzaamheid is en doet met mensen (rond Kerst en door corona)quote:Op zondag 26 december 2021 09:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen prima zelf in staat zijn te bepalen of ze het risico van zo’n knuffel verkiezen boven zich zo doodongelukkig voelen.
Ik snap alleen niet waarom dat gefilmd en op insta gepost moet worden.
Thx lockdown ers, thx angstzaaiers, thx onmenselijke, thx gehypnotiseerden.quote:Op zondag 26 december 2021 09:27 schreef Jor_Dii het volgende:
https://www.instagram.com/p/CX69MCHI8lc/?utm_medium=copy_link
Wie staat hier uien te snijden?
En dan? Die mensen doen niks wat niet mag.quote:Op zondag 26 december 2021 09:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja, ze gaan alleen achteraf echt geen boetes uitdelen als je met teveel mensen aan het kerstdiner zat.quote:
Idd, mensen die bagatelliseren moet je ook met de neus op de feiten drukken.quote:Op zondag 26 december 2021 09:40 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Gewoon een spontaan moment dat ontstaat tussen verslaggever en mevrouw. Mooi om te delen en te laten zien wat eenzaamheid is en doet met mensen (rond Kerst en door corona)
Krijg daar toch wel een beetje een eng gevoel van hoorquote:Op zondag 26 december 2021 09:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, kan je een linkje droppen in BNW?quote:Op zondag 26 december 2021 09:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja, ze gaan alleen achteraf echt geen boetes uitdelen als je met teveel mensen aan het kerstdiner zat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |