abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 december 2021 @ 00:33:41 #201
6941 APK
Factual, I think.
pi_202812590
Ah, de griepprikgroep, dat werd mij niet geheel duidelijk uit dat bericht ^O^
Zit ik zelf ook in, ik ben al aan de beurt vanwege mijn geboortejaar maar zit momenteel in het buitenland en kan waarschijnlijk daardoor geen afspraak maken, wel via Nederlandse VPN maar dan zijn de mogelijkheden dusdanig beperkt dat ik nog wel even wacht tot ik weer thuis ben.

Ik heb er overigens wel begrip voor dat het soms even niet allemaal loopt zoals iedereen zou willen met sms'jes sturen tijden kersttijd enzo.
Ondanks dat we al bijna twee jaar in deze pandemie zitten blijft het allemaal nog relatief nieuwe materie om mee te dealen.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_202812592
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 00:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik heb hier nog nooit iets over gelezen en ik val zelf in een risicogroep die elk jaar een oproep voor de griepprik krijgt.
Hugo de Jonge noemde het in de persconferentie en het staat ook op de site met vaccinatievolgorde, kan die link nu even niet vinden.
pi_202812606
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 00:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik heb hier nog nooit iets over gelezen en ik val zelf in een risicogroep die elk jaar een oproep voor de griepprik krijgt.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
pi_202812623
Wel twee keer bij de GGD geweest, @-0- ?
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
pi_202812645
En tot twee weken eerder kan ook de eerste week van januari zijn natuurlijk. Of de tweede.
pi_202812649
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 00:33 schreef APK het volgende:
Ah, de griepprikgroep, dat werd mij niet geheel duidelijk uit dat bericht ^O^
Zit ik zelf ook in, ik ben al aan de beurt vanwege mijn geboortejaar maar zit momenteel in het buitenland en kan waarschijnlijk daardoor geen afspraak maken, wel via Nederlandse VPN maar dan zijn de mogelijkheden dusdanig beperkt dat ik nog wel even wacht tot ik weer thuis ben.

Ik heb er overigens wel begrip voor dat het soms even niet allemaal loopt zoals iedereen zou willen met sms'jes sturen tijden kersttijd enzo.
Ondanks dat we al bijna twee jaar in deze pandemie zitten blijft het allemaal nog relatief nieuwe materie om mee te dealen.
Als je DigiD hebt kan je ook gewoon in buitenland inloggen hoor.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_202812668
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 00:35 schreef nostra het volgende:
Wel twee keer bij de GGD geweest, @:-0- ?
Yep, destijds ook de brief via hen gehad en twee keer bij GGD gehaald.

Diegene waar het al bijna 9 maanden voor wachten is niet, maar dat zou natuurlijk ook makkelijk opgelost moeten kunnen worden.

Dat het ook later kan zijn klopt maar dat is tot de 23e nooit zo gecommuniceerd, bovendien lijkt het vooralsnog voor helemaal niemand eerder te zijn.
  zondag 26 december 2021 @ 00:42:25 #208
6941 APK
Factual, I think.
pi_202812748
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 00:36 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Als je DigiD hebt kan je ook gewoon in buitenland inloggen hoor.
Nope, daar kom je (vanuit Spanje i.i.g.) niet aan toe:

quote:
Error 1020 Sat, 25 Dec 2021 23:40:56 GMT
Serverfout / Server error
Wat is er gebeurd?
Er is een fout opgetreden. Indien dit probleem blijft bestaan neem dan contact op met je systeembeheerder.

What happened?
An error occured. If this problem persists, please contact your system administrator.
pi_202812749
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 00:35 schreef nostra het volgende:
Wel twee keer bij de GGD geweest, @:-0- ?
Dan val ik sowieso al niet in die groep. Maar had er ook echt nog niets over gehoord/gelezen. Wel goed dat ze dat gaan doen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202812823
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 00:42 schreef APK het volgende:

[..]
Nope, daar kom je (vanuit Spanje i.i.g.) niet aan toe:
[..]

Vreemd ik kon via mijn mobiel vorige keer gewoon zonder problemen inloggen.

Anders kan je wel het NL nummer bellen.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  zondag 26 december 2021 @ 00:58:00 #211
6941 APK
Factual, I think.
pi_202812966
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 00:48 schreef _serial_ het volgende:

Vreemd ik kon via mijn mobiel vorige keer gewoon zonder problemen inloggen.

Anders kan je wel het NL nummer bellen.
Digid werkt idd wel gewoon als je er doorheen weet te komen via VPN, maar het is voor de site die je moet gebruiken voor de boosterprik blijkbaar zo ingericht zie ik nu via google: https://www.vpngids.nl/ni(...)voor-de-boosterprik/
pi_202812977
twitter

Mooi.
Fusogenicity betekent dat cellen minder goed binnen gedrongen kunnen worden en daardoor is het virus minder pathogenicity wat betekent dat het minder ziekmakend is.
pi_202813022
De Beierse minister van volksgezondheid wil een algemene vaccinatieplicht vóór 15.03 op straffe van zowel boetes als een malusregeling op je zorgverzekering, eigen bijdrage bij behandelingen en zelfs uitsluiting van loondoorbetaling bij ziekte.

quote:
Der bayerische Gesundheitsminister Klaus Holetschek (CSU) schlägt vor, bei einem Verstoß gegen eine allgemeine Impfpflicht nicht nur Bußgelder zu verhängen, sondern auch finanzielle Nachteile bei der Krankenversicherung zu erwägen. „Wir sollten zusätzlich auch prüfen, ob Malus-Regelungen im Bereich der gesetzlichen Krankenversicherung möglich und sinnvoll wären“, sagte Holetschek dem RedaktionsNetzwerk Deutschland.

„Denn das Risiko für Ungeimpfte, an Corona schwer zu erkranken, ist deutlich erhöht“, erläuterte der Vorsitzende der Gesundheitsministerkonferenz.

Infrage kämen unter anderem höhere Krankenkassenbeiträge für Ungeimpfte, eine Beteiligung an den Behandlungskosten oder die Streichung des Krankengeldes, sagte er. Die beiden letztgenannten Möglichkeiten sind bereits gesetzlich geregelt, und zwar bei Folgebehandlungen aufgrund von Komplikationen bei Schönheitsoperationen, Tattoos oder Piercings.

Holetschek forderte die Bundestagsparteien auf, die Impfplicht noch im Januar gesetzlich auf den Weg zu bringen. „Wir müssen die allgemeine Impfpflicht zeitnahe zum Wirksamwerden der einrichtungsbezogenen Impfpflicht starten“, sagte der CSU-Politiker mit Blick auf das Ende der Übergangsfrist am 15. März.

Bis dahin müssen alle Beschäftigten in Gesundheits- und Pflegeeinrichtungen eine vollständige Impfung nachweisen. Er wisse aus Gesprächen, dass sich viele Beschäftige in den Gesundheits- und Pflegeberufen durch die nur für sie geltende Impfpflicht stigmatisiert fühlten.
https://www.welt.de/vermi(...)sten-beteiligen.html
  zondag 26 december 2021 @ 01:05:58 #214
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_202813056
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2021 01:03 schreef nostra het volgende:
De Beierse minister van volksgezondheid wil een algemene vaccinatieplicht vóór 15.03 op straffe van zowel boetes als een malusregeling op je zorgverzekering, eigen bijdrage bij behandelingen en zelfs uitsluiting van loondoorbetaling bij ziekte.
[..]
Dat is gewoon handelen vanuit rancune.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_202813067
quote:
[..]
Het begint met de dag gekker te worden lijkt het wel. Ik ben erg pro vaccin maar ik vrees dat deze weg uiteindelijk meer schade gaat veroorzaken dan dat het goed doet op langer termijn.
pi_202813079
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 01:06 schreef ipa84 het volgende:

[..]
Het begint met de dag gekker te worden lijkt het wel. Ik ben erg pro vaccin maar ik vrees dat deze weg uiteindelijk meer schade gaat veroorzaken dan dat het goed doet op langer termijn.
Eens. Ben benieuwd wat er gebeurt ALS Omicron de gamechanger blijkt te zijn.
  zondag 26 december 2021 @ 01:12:49 #217
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_202813166
quote:
[..]
Knettergek
pi_202813182
quote:
[..]
Wel zeer opvallend dat dit van de CSU afkomt, onverwacht toch wel. CDU/CSU heeft dit soort maatregelen onder Merkel op landelijk nivo nooit zelfs maar voorgesteld terwijl de nieuwe regering zonder CDU/CSU veel agressiever in het corona verhaal staat.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 26-12-2021 01:15:21 ]
pi_202813191
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 01:07 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Eens. Ben benieuwd wat er gebeurt ALS Omicron de gamechanger blijkt te zijn.
Dan valt het laatste beetje vertrouwen wat er nog is in het coronabeleid compleet weg denk ik.
pi_202813258
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 01:13 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Wel zeer opvallend dat dit van de CSU afkomt, onverwacht toch wel. CDU/CSU heeft dit soort maatregelen onder Merkel op landelijk nivo nooit zelfs maar voorgesteld terwijl de nieuwe regering zonder CDU/CSU veel agressiever in het corona verhaal staat.
Die nieuwe minister van volksgezondheid daarzo is ook iemand die achter het hele zerocovid verhaal staat. Ik ben benieuwt hoelang het daar goed gaat. Want daar zijn ook flinke protesten en het oude Oost-Duitsland blijft ver achter in de vaccinatiegraad omdat het vertrouwen daar ongeveer 0 is in de overheid.
pi_202813354
quote:
De Brusselse politie gaat bioscopen die morgen tegen de regels in de deuren open houden voor het publiek, niet controleren. Dat meldt Het Laatste Nieuws.

Vanaf morgen gelden in België strengere regels. Winkelen mag nog maar met twee personen en bioscopen, concertzalen en theaters gaan dicht. Met deze maatregelen hoopt België zich te wapenen tegen de oprukkende omikronvariant.

,,Wij hebben geen tijd om de bioscopen te controleren", aldus een politiewoordvoerster. ,,We moeten ook al de betoging van de cultuursector in goede banen leiden", voegt ze eraan toe.

Verschillende bioscopen in grote steden hebben al aangekondigd de nieuwe regels niet op te volgen. Ze gaan niet dicht, omdat ze vinden dat ze al genoeg bewezen hebben dat de zalen veilig zijn voor het publiek en de werknemers.
Mooi
pi_202813407
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 december 2021 22:10 schreef MichaelScott het volgende:

[..]
Heeft het virus kerstvakantie of heeft het een andere reden dat die verdubbeling opeens zo lang duurt?
Volgevreten aerosolen zijn blijkbaar nog langzamer dan volgevreten bejaarden.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  zondag 26 december 2021 @ 01:29:59 #223
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_202813411
https://www.telegraaf.nl/(...)-611-positieve-tests

quote:
Omicronvariant ook op Curaçao geconstateerd
Ook op Curaçao is de omicronvariant van het coronavirus vastgesteld. Dat heeft de regering op het eiland vrijdag bekendgemaakt. Tegelijkertijd neemt het aantal geregistreerde coronabesmettingen er flink toe: van 202 op 17 december naar 964 op vrijdag 24 december. Curaçao wil een verdere stijging tegengaan door zo snel mogelijk iedereen op het eiland van 18 jaar en ouder een boosterprik te geven.

Volgens epidemioloog Izzy Gerstenbluth is er vooral een grote stijging in het aantal infecties te zien bij mensen tussen de 18 en 33 jaar. Vanaf zondag 26 december kunnen alle volwassenen op het eiland een extra prik krijgen. In dat kader wordt onder meer een grote priklocatie in voetbalstadion SDK geopend. Dit weekend komen 60.000 boosterprikken uit Nederland aan op het eiland.

Gerstenbluth legde vrijdag tijdens een persconferentie ook uit dat cruiseschepen die willen aanmeren in Curaçao zich aan strenge regels moeten houden. Het cruiseschip Odessey of the Seas werd enkele dagen geleden door zowel Curaçao als Aruba geweigerd toen bleek dat zeker 55 passagiers en bemanningsleden positief hadden getest op corona.

In het algemeen geldt dat cruiseschepen die wel mogen aanmeren, moeten melden hoeveel van de passagiers aan boord zijn gevaccineerd. Alleen gezonde mensen mogen aan land.
Wat zijn gezonde mensen? Gaan ze dikkies weigeren?
pi_202813486
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 01:29 schreef leolinedance het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-611-positieve-tests
[..]
Wat zijn gezonde mensen? Gaan ze dikkies weigeren?
Ik neem aan geteste mensen
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_202814310
twitter

politie in duitsland zijn wappies geworden?
Plaats hier uw advertentie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')