abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202810301
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 december 2021 22:37 schreef Tijn het volgende:

[..]
Ja, dit dus. Kerst in weekend, wtf joh.
Ik wil compensatieverlofdagen ;(
pi_202810310
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 december 2021 22:14 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Maar van Hugo de jonge heb ik gehoord dat een booster echt heel goed helpt! Maar eerder beginnen had niets uitgemaakt! En heel europa zit in hetzelfde schuitje!
Hugo = kut
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_202810328
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 december 2021 22:37 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Wat hebben pedo netwerken er nou weer mee te maken dan? Ik snap ook echt niet wat je nou precies probeert te zeggen vanavond.
Die poppen in die vijver. Dat ging toch over pedo netwerken en zulks?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_202810330
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 december 2021 22:35 schreef chratnox het volgende:

[..]
Wij hebben de deur van onze erker tijdje open gehad, tot oma van mn vrouw zei: "Als je 'm niet snel dicht doet stik ik de moord van een longontsteking door die kou in plaats van corona"

Toen hebben we 'm maar weer dicht gedaan :D
Geef die vrouw een Fok!abo cadeau voor kerst.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
pi_202810352
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 december 2021 22:31 schreef nostra het volgende:

[..]
In ieder geval iets dat je nog last-minute als kerstcadeau kan halen.
Hier heb je je cadeau, vuil virusbeest :D
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_202810367
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 december 2021 22:39 schreef DonDruiper het volgende:
Ga je mijn ' :') ' nou ook al verwijderen? Wtf is mis met jou vanavond?

Ga je frustraties op een boksbal uitleven ofzo.
Dat was ik. Het leek me niet de handigste opmerking op het moment dat de gemoederen al hoog zijn. Normaal gesproken zou ik 'm inderdaad hebben laten staan.
pi_202810369
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2021 22:38 schreef capricia het volgende:

[..]
Poppen in de vijver? Ik snap niet wat dat te maken heeft met je oorspronkelijke reactie:

quote:
Hoe gaat het eigenlijk met de protesten tegen de lockdown?

Kan me herinneren afgelopen zomer dat mensen hier schreven dat NL dat nooit maar dan ook nooit meer zou accepteren...een lockdown.
Het volk en zulks.
Ik snap de sprong niet naar poppen in de vijver of pedo netwerken, maar dat kan aan mij liggen :@
  zaterdag 25 december 2021 @ 22:41:38 #183
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_202810377
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 december 2021 22:41 schreef chratnox het volgende:

[..]
Dat was ik. Het leek me niet de handigste opmerking op het moment dat de gemoederen al hoog zijn. Normaal gesproken zou ik 'm inderdaad hebben laten staan.
Fair enough.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_202810379
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2021 22:38 schreef capricia het volgende:

[..]
Gaat dit over Lost?
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_202810408
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 december 2021 22:41 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik snap de sprong niet naar poppen in de vijver of pedo netwerken, maar dat kan aan mij liggen
https://district8.net/bab(...)vijver-den-haag.html
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
pi_202810419
quote:

[..]
Poppen in de vijver? Ik snap niet wat dat te maken heeft met je oorspronkelijke reactie:
[..]
Ik snap de sprong niet naar poppen in de vijver of pedo netwerken, maar dat kan aan mij liggen :@
jcdragon in COR / Corona COVID-19 SARS-CoV-2 #2457 Christmas Edition
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_202810421
Politie en brandweer lijkt me wel wat overtrokken, maar goed.
pi_202810467
quote:

[..]
[..]
Dat gaat hier over:

https://district8.net/bab(...)vijver-den-haag.html
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_202810489
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 december 2021 22:43 schreef nostra het volgende:
Politie en brandweer lijkt me wel wat overtrokken, maar goed.
Brandweer is de makkelijkste manier ze uit 't water te halen, het water is nogal koud op 't moment ook :P

Ik vind 't dan wel weer komisch dat het 'strafbare' hier is dat er poppen in de hofvijver gegooid zijn, dat dat het zwaarste is hieruit.
pi_202810569
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 december 2021 22:47 schreef chratnox het volgende:

[..]
Brandweer is de makkelijkste manier ze uit 't water te halen, het water is nogal koud op 't moment ook :P

Ik vind 't dan wel weer komisch dat het 'strafbare' hier is dat er poppen in de hofvijver gegooid zijn, dat dat het zwaarste is hieruit.
Ja, heel veel verder dan verkeerd aanbieden van afval zal je wel niet komen vermoed ik.
pi_202811345
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 december 2021 22:35 schreef chratnox het volgende:

[..]
Wij hebben de deur van onze erker tijdje open gehad, tot oma van mn vrouw zei: "Als je 'm niet snel dicht doet stik ik de moord van een longontsteking door die kou in plaats van corona"

Toen hebben we 'm maar weer dicht gedaan :D
_O-!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zondag 26 december 2021 @ 00:09:41 #193
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_202812152
Zware lockdown gehad vandaag . Plof bijna uit elkaar man :{
pi_202812211
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 00:09 schreef leolinedance het volgende:
Sterkte alvast aan de nabestaanden.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_202812235
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 00:09 schreef leolinedance het volgende:
Uurtje linedancen en het is er weer vanaf. Ik heb uit betrouwbare bron dat het COR-modteam daar ook erg bedreven in is.
pi_202812339
Nog steeds niemand in mijn omgeving die een sms hebben gehad voor de booster. Prik 1 inmiddels al 7 maanden terug. Bij een enkeling die vorig jaar in de hoogrisicogroep viel al bijna 9 maanden terug.
En geen enkele communicatie terug te vinden hierover na de aankondiging en opvolging dat het binnen 7 dagen komt. De jaartallen gaan sneller dan dit ontzettende gefaal.
  zondag 26 december 2021 @ 00:23:38 #197
6941 APK
Factual, I think.
pi_202812392
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 00:20 schreef -0- het volgende:
Nog steeds niemand in mijn omgeving die een sms hebben gehad voor de booster. Prik 1 inmiddels al 7 maanden terug. Bij een enkeling die vorig jaar in de hoogrisicogroep viel al bijna 9 maanden terug.
En geen enkele communicatie terug te vinden hierover na de aankondiging en opvolging dat het binnen 7 dagen komt. De jaartallen gaan sneller dan dit ontzettende gefaal.
Waarom zou je een sms moeten krijgen :?
Je kunt toch zo'n beetje overal lezen welk jaar aan de beurt is?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_202812453
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 00:23 schreef APK het volgende:

[..]
De griepprikgroep zou 23 december een sms krijgen om een afspraak te maken. Iedereen dus van 18+ in deze groep. Dat werd de betreffende dag al afgeschaald naar stapsgewijs in de opvolgende week maar inmiddels lijkt het erop dat er nog precies 0 sms'jes verstuurd zijn. En de GGD en het ministerie zwijgen in alle talen en melden enkel steeds trots wie er aan de beurt is en dat er weer ergens een groep voorrang krijgt.
pi_202812454
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 00:23 schreef APK het volgende:

[..]
Het gaat hier over de groep die in de eerste ronde via de huisartsen uitgenodigd door de GGD.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_202812515
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 00:20 schreef -0- het volgende:
Ik heb hier nog nooit iets over gelezen en ik val zelf in een risicogroep die elk jaar een oproep voor de griepprik krijgt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')