Ik wil compensatieverlofdagenquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, dit dus. Kerst in weekend, wtf joh.
Hugo = kutquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:14 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maar van Hugo de jonge heb ik gehoord dat een booster echt heel goed helpt! Maar eerder beginnen had niets uitgemaakt! En heel europa zit in hetzelfde schuitje!
Die poppen in die vijver. Dat ging toch over pedo netwerken en zulks?quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:37 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Wat hebben pedo netwerken er nou weer mee te maken dan? Ik snap ook echt niet wat je nou precies probeert te zeggen vanavond.
Geef die vrouw een Fok!abo cadeau voor kerst.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:35 schreef chratnox het volgende:
[..]
Wij hebben de deur van onze erker tijdje open gehad, tot oma van mn vrouw zei: "Als je 'm niet snel dicht doet stik ik de moord van een longontsteking door die kou in plaats van corona"
Toen hebben we 'm maar weer dicht gedaan
Hier heb je je cadeau, vuil virusbeestquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:31 schreef nostra het volgende:
[..]
In ieder geval iets dat je nog last-minute als kerstcadeau kan halen.
Dat was ik. Het leek me niet de handigste opmerking op het moment dat de gemoederen al hoog zijn. Normaal gesproken zou ik 'm inderdaad hebben laten staan.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:39 schreef DonDruiper het volgende:
Ga je mijn '' nou ook al verwijderen? Wtf is mis met jou vanavond?
Ga je frustraties op een boksbal uitleven ofzo.
Poppen in de vijver? Ik snap niet wat dat te maken heeft met je oorspronkelijke reactie:quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:38 schreef capricia het volgende:
[..]
Die poppen in die vijver. Dat ging toch over pedo netwerken en zulks?
Ik snap de sprong niet naar poppen in de vijver of pedo netwerken, maar dat kan aan mij liggenquote:Hoe gaat het eigenlijk met de protesten tegen de lockdown?
Kan me herinneren afgelopen zomer dat mensen hier schreven dat NL dat nooit maar dan ook nooit meer zou accepteren...een lockdown.
Het volk en zulks.
Fair enough.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:41 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat was ik. Het leek me niet de handigste opmerking op het moment dat de gemoederen al hoog zijn. Normaal gesproken zou ik 'm inderdaad hebben laten staan.
Gaat dit over Lost?quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:38 schreef capricia het volgende:
[..]
Die poppen in die vijver. Dat ging toch over pedo netwerken en zulks?
https://district8.net/bab(...)vijver-den-haag.htmlquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:41 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik snap de sprong niet naar poppen in de vijver of pedo netwerken, maar dat kan aan mij liggen
jcdragon in COR / Corona COVID-19 SARS-CoV-2 #2457 Christmas Editionquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:41 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Poppen in de vijver? Ik snap niet wat dat te maken heeft met je oorspronkelijke reactie:
[..]
Ik snap de sprong niet naar poppen in de vijver of pedo netwerken, maar dat kan aan mij liggen
quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:43 schreef nostra het volgende:
[..]
https://district8.net/bab(...)vijver-den-haag.html
Ahquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:43 schreef capricia het volgende:
[..]
jcdragon in COR / Corona COVID-19 SARS-CoV-2 #2457 Christmas Edition
Dat gaat hier over:quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:41 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Poppen in de vijver? Ik snap niet wat dat te maken heeft met je oorspronkelijke reactie:
[..]
Brandweer is de makkelijkste manier ze uit 't water te halen, het water is nogal koud op 't moment ookquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:43 schreef nostra het volgende:
Politie en brandweer lijkt me wel wat overtrokken, maar goed.
Ja, heel veel verder dan verkeerd aanbieden van afval zal je wel niet komen vermoed ik.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:47 schreef chratnox het volgende:
[..]
Brandweer is de makkelijkste manier ze uit 't water te halen, het water is nogal koud op 't moment ook
Ik vind 't dan wel weer komisch dat het 'strafbare' hier is dat er poppen in de hofvijver gegooid zijn, dat dat het zwaarste is hieruit.
quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:35 schreef chratnox het volgende:
[..]
Wij hebben de deur van onze erker tijdje open gehad, tot oma van mn vrouw zei: "Als je 'm niet snel dicht doet stik ik de moord van een longontsteking door die kou in plaats van corona"
Toen hebben we 'm maar weer dicht gedaan
Sterkte alvast aan de nabestaanden.quote:Op zondag 26 december 2021 00:09 schreef leolinedance het volgende:
Zware lockdown gehad vandaag . Plof bijna uit elkaar man
Uurtje linedancen en het is er weer vanaf. Ik heb uit betrouwbare bron dat het COR-modteam daar ook erg bedreven in is.quote:Op zondag 26 december 2021 00:09 schreef leolinedance het volgende:
Zware lockdown gehad vandaag . Plof bijna uit elkaar man
Waarom zou je een sms moeten krijgenquote:Op zondag 26 december 2021 00:20 schreef -0- het volgende:
Nog steeds niemand in mijn omgeving die een sms hebben gehad voor de booster. Prik 1 inmiddels al 7 maanden terug. Bij een enkeling die vorig jaar in de hoogrisicogroep viel al bijna 9 maanden terug.
En geen enkele communicatie terug te vinden hierover na de aankondiging en opvolging dat het binnen 7 dagen komt. De jaartallen gaan sneller dan dit ontzettende gefaal.
De griepprikgroep zou 23 december een sms krijgen om een afspraak te maken. Iedereen dus van 18+ in deze groep. Dat werd de betreffende dag al afgeschaald naar stapsgewijs in de opvolgende week maar inmiddels lijkt het erop dat er nog precies 0 sms'jes verstuurd zijn. En de GGD en het ministerie zwijgen in alle talen en melden enkel steeds trots wie er aan de beurt is en dat er weer ergens een groep voorrang krijgt.quote:Op zondag 26 december 2021 00:23 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom zou je een sms moeten krijgen
Je kunt toch zo'n beetje overal lezen welk jaar aan de beurt is?
Het gaat hier over de groep die in de eerste ronde via de huisartsen uitgenodigd door de GGD.quote:Op zondag 26 december 2021 00:23 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom zou je een sms moeten krijgen
Je kunt toch zo'n beetje overal lezen welk jaar aan de beurt is?
Ik heb hier nog nooit iets over gelezen en ik val zelf in een risicogroep die elk jaar een oproep voor de griepprik krijgt.quote:Op zondag 26 december 2021 00:20 schreef -0- het volgende:
Nog steeds niemand in mijn omgeving die een sms hebben gehad voor de booster. Prik 1 inmiddels al 7 maanden terug. Bij een enkeling die vorig jaar in de hoogrisicogroep viel al bijna 9 maanden terug.
En geen enkele communicatie terug te vinden hierover na de aankondiging en opvolging dat het binnen 7 dagen komt. De jaartallen gaan sneller dan dit ontzettende gefaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |