Had jij geen beter bed call opties verkocht? Laat de wereld maar brandenquote:Op zaterdag 25 december 2021 20:36 schreef nostra het volgende:
[..]
Neem eens lekker een proseccootje, ouwe mopperkont.
Zal niets meer uitmaken als het er echt meer blijken te zijnquote:
Typisch weer zo'n verhaal waar je over 2 weken niks meer van hoort. Net als bij de vorige Zuid Afrikaanse variant.quote:Op zaterdag 25 december 2021 20:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In het Algemeen Ziekenhuis Damiaan in het Belgische Oostende zijn de afgelopen week 10 kinderen opgenomen die besmet waren met het coronavirus. De meesten hebben het ziekenhuis weer verlaten. ,,Toch hebben we dit nog niet eerder meegemaakt tijdens deze crisis", zegt woordvoerder Kevin Mollet.
https://www.ad.nl/binnenl(...)e-mijlpaal~a6c07a4a/
En uit Zuid-Afrika kwamen dit soort signalen ook al. Geen idee in hoeverre het ook echt een probleem is.
BFIT. Dus la douce France mag wat dat betreft op slot ja.quote:Op zaterdag 25 december 2021 20:46 schreef ludovico het volgende:
[..]
Had jij geen beter bed call opties verkocht? Laat de wereld maar branden
Zou prima kunnen. En ook goed zijn.quote:Op zaterdag 25 december 2021 20:47 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Typisch weer zo'n verhaal waar je over 2 weken niks meer van hoort. Net als bij de vorige Zuid Afrikaanse variant.
Dat ziet men in de VS anders.quote:Op zaterdag 25 december 2021 20:47 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Typisch weer zo'n verhaal waar je over 2 weken niks meer van hoort. Net als bij de vorige Zuid Afrikaanse variant.
quote:Omicron and children: Pediatric hospitals in parts of U.S. filling fast
About 800 kids have been admitted nearly every day this week, with those in Ohio, Texas, Pennsylvania and New York hit particularly hard by the juggernaut variant.
https://www.washingtonpos(...)hospitalizations-us/
Net zoals die kinderen met dat andere virus, RS? Ook complete radiostilte weer.quote:Op zaterdag 25 december 2021 20:47 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
RS komt in golven, hoeft echt niet raar te zijn dat dat nu niet is.quote:Op zaterdag 25 december 2021 20:50 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Net zoals die kinderen met dat andere virus, RS? Ook complete radiostilte weer.
Die golf was afgelopen zomer, ipv winter...quote:Op zaterdag 25 december 2021 20:50 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Net zoals die kinderen met dat andere virus, RS? Ook complete radiostilte weer.
Weh, das niet goed... The F is er aan de hand joh. Goed eten jongens... Wees gezond. Loop een rondje buiten in de zon.quote:Op zaterdag 25 december 2021 20:50 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat ziet men in de VS anders.
[..]
Daar heb je beslist bronnen voor, niet?quote:Op zaterdag 25 december 2021 20:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gelijk heb je, vooral snel weer open doen.
Dat er signalen zijn dat er nu meer kinderen in ziekenhuizen terecht komen door corona zal niet uitmaken natuurlijk.
Beetje lastig, sommige delen van de VS hebben een koude golf met veel sneeuwquote:Op zaterdag 25 december 2021 20:51 schreef ludovico het volgende:
[..]
Weh, das niet goed... The F is er aan de hand joh. Goed eten jongens... Wees gezond. Loop een rondje buiten in de zon.
Dat mogen ze, maar toch denk ik dat we er niks meer van gaan horen. De komende 2 weken worden cruciaal.quote:Op zaterdag 25 december 2021 20:50 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat ziet men in de VS anders.
[..]
Denk dit ook, cijfers worden ook weer niet in perspectief gezet...quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:01 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Dat mogen ze, maar toch denk ik dat we er niks meer van gaan horen. De komende 2 weken worden cruciaal.
https://www.ad.nl/dordrec(...)t-rs-virus~a96a0022/quote:Op zaterdag 25 december 2021 20:51 schreef Wantie het volgende:
[..]
Die golf was afgelopen zomer, ipv winter...
Niet meer nieuwswaardig.
Oftewel, RS is de normaalste zaak van de wereld. Het lijkt alleen "OMG EeN ViRUs" door de media.quote:Op zaterdag 25 december 2021 20:51 schreef Wantie het volgende:
[..]
Die golf was afgelopen zomer, ipv winter...
Niet meer nieuwswaardig.
RS liep uit z’n groepsimmuniteit. Met onze dochter van een paar maanden ternauwernood een ziekenhuisopname kunnen afwenden. Ik zou zeker niet zeggen dat dit opgepompt is door de media want het kan echt naar uitpakken.quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:26 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Oftewel, RS is de normaalste zaak van de wereld. Het lijkt alleen "OMG EeN ViRUs" door de media.
Schijnen ook de nodige Audi’s met datzelfde virus rond te rijden.quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:20 schreef Noek het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/dordrec(...)t-rs-virus~a96a0022/
Ik begreep dat de horeca en detailhandel massaal in staking is gegaan.quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:29 schreef capricia het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met de protesten tegen de lockdown?
Kan me herinneren afgelopen zomer dat mensen hier schreven dat NL dat nooit maar dan ook nooit meer zou accepteren...een lockdown.
Het volk en zulks.
quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:32 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik begreep dat de horeca en detailhandel massaal in staking is gegaan.
Er was volgens jou toch geen lockdown? Iets met kerstkoren?quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:29 schreef capricia het volgende:
Kan me herinneren afgelopen zomer dat mensen hier schreven dat NL dat nooit maar dan ook nooit meer zou accepteren...een lockdown.
Het volk en zulks.
https://regio15.nl/nieuws/demonstraties/34002/demonstratie-hofvijver-den-haag/quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:29 schreef capricia het volgende:
Het volk en zulks.
quote:Brandweer haalt tientallen babypoppen uit Haagse Hofvijver
Den Haag - Hulpdiensten werden omstreeks 0:45 uur gealarmeerd vanwege diverse drijvende bebloede babypoppen in de Hofvijver.
Toen agenten ter plaatse kwamen zagen zij dat het een actie betrof van mensen die tegen het corona vaccinatiebeleid zijn.
Tientallen babypoppen lagen in het water. Veel van de kinderpoppen waren besmeurd met rode verf, lagen in een doodskist en hadden een prik in hun hoofd.
Op de kinderpoppen waren onder andere teksten geschreven als 'Genocide', 'Fuck Bill Gates', 'ACAB', ‘Free Huig Plug’ en ‘overheid bloed aan jullie handen’. Ook stonden er diverse hakenkruizen en jodensterren op de babypoppen.
De brandweer heeft de poppen, doodskisten en bloemen uit de Hofvijver gehaald. De politie heeft deze vervolgens in een politiebus meegenomen.
Er zouden vier personen zijn aangehouden.
Wat een idioten.quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:36 schreef jcdragon het volgende:
[..]
https://regio15.nl/nieuws/demonstraties/34002/demonstratie-hofvijver-den-haag/
[..]
[ twitter ]
Er wordt hier juist voornamelijk geschreven dat we een hele hoop gewoon accepteren. En dat we een nieuwe lockdown in de winter ook gewoon weer zouden accepteren. Wat geklaag bij vrienden en online, maar dat is het.quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:29 schreef capricia het volgende:
Het volk en zulks.
Gadver, smakeloos en totaal buiten de kaders.quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:36 schreef jcdragon het volgende:
[..]
https://regio15.nl/nieuws/demonstraties/34002/demonstratie-hofvijver-den-haag/
[..]
[ twitter ]
Gebrek aan empathie is niet iets om te bannen. Dat lijkt nogal veel voor te komen. Als je het niet met iemand eens bent, kun je met iemand in discussie.quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:53 schreef alpeko het volgende:
Vind dat echt misselijk makend hoor. Leuk dat er wordt geveegd. Dat het geen lockdown voor jou (of mij is)… top voor je. Maar er zitten mensen werkeloos thuis.Even een paar dagen op de strafbank om af te koelen zou zou iemand goed doen. Empathie tot de de eigen voordeur.
Verwijder die gaslighting van je collega eens anders.quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:50 schreef miss_sly het volgende:
Dat was ik. Op de persoon is op de persoon, of het nou een mod of een user is.
Dat is vrij lastig als je alles wegveegtquote:Op zaterdag 25 december 2021 21:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Gebrek aan empathie is niet iets om te bannen. Dat lijkt nogal veel voor te komen. Als je het niet met iemand eens bent, kun je met iemand in discussie.
Zeker, reactie van @Noek werd al verwijderd.quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:55 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dat is vrij lastig als je alles wegveegt
Prima post om de zaken op scherp te zetten met kerst 👍quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:29 schreef capricia het volgende:
Het volk en zulks.
Trok men de kan-niet kaart maar eens als het over een lockdown gaat. Misschien dat men dan elders wat creatiever werd.quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:49 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Er wordt hier juist voornamelijk geschreven dat we een hele hoop gewoon accepteren. En dat we een nieuwe lockdown in de winter ook gewoon weer zouden accepteren. Wat geklaag bij vrienden en online, maar dat is het.
Ik gok aantonen dat iedereen het wel prima vindt (geen protesten), waarna de steun in 2022 niet meer terugkeert omdat "we" het prima vinden en de horeca/evenementen sector opgeheven kan worden als de allesdichtreflex volgend jaar wel weer terugkeert.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:03 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het doel van de post ontgaat me eerlijk gezegd.
Geen quarantaine?quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:07 schreef nostra het volgende:
Frankrijk naar 2G per 15.1, mogelijk ook 2G+, zelfs voor gyms en treinritten van meer dan drie uur. Verwachten half januari op 200.000 besmettingen per dag te zitten.
De Franse vereniging van curatoren approves this message.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:07 schreef nostra het volgende:
Frankrijk naar 2G per 15.1, mogelijk ook 2G+, zelfs voor gyms en treinritten van meer dan drie uur. Verwachten half januari op 200.000 besmettingen per dag te zitten.
Ik zeg ook niet dat het ontzettend naar kan zijn. Integendeel, is niet zo leuk las ik wel. Maar hoe veel gevallen dit jaar versus hoe veel jaarlijks zijn er eigenlijk?quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:29 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
RS liep uit z’n groepsimmuniteit. Met onze dochter van een paar maanden ternauwernood een ziekenhuisopname kunnen afwenden. Ik zou zeker niet zeggen dat dit opgepompt is door de media want het kan echt naar uitpakken.
Ze zitten maandag om die 2G formeel goed te keuren en dan bespreken ze ook additionele maatregelen. "Iets met de grenzen doen" ligt wel op tafel. Vermoed alleen intensievere controles.quote:
Wel enigszins geruststellend dat we ondanks vaccins toch gewoon in dezelfde maatregel/lockdown shit zitten als vorig jaar winter (en volgend jaar waarschijnlijk ook weer). Paar weekjes winst wellicht en ik snap dat de vaccins wel wat doen, maar jeetje, wat een tegenvallers, had er meer van gehoopt.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:07 schreef nostra het volgende:
Heeft het virus kerstvakantie of heeft het een andere reden dat die verdubbeling opeens zo lang duurt?quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:07 schreef nostra het volgende:
Het duurde nu ook drie weken. Dus "patiënt stabiel" zou WimLex zeggen.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:10 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Heeft het virus kerstvakantie of heeft het een andere reden dat die verdubbeling opeens zo lang duurt?
Ik gok dat ze ook overstappen naar testen voor iedereen, inclusief gevaccineerden bij vliegtuig reizen. Net als Italie, Portugal, Oostenrijk, etc. Je mag hopen dat ze niet net als Oostenrijk ook een quarantaine eisen tenzij je de nieuwste booster hebt.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:09 schreef nostra het volgende:
[..]
Ze zitten maandag om die 2G formeel goed te keuren en dan bespreken ze ook additionele maatregelen. "Iets met de grenzen doen" ligt wel op tafel. Vermoed alleen intensievere controles.
Mooi. Ga 11 januari naar Frankrijk.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:09 schreef nostra het volgende:
[..]
Ze zitten maandag om die 2G formeel goed te keuren en dan bespreken ze ook additionele maatregelen. "Iets met de grenzen doen" ligt wel op tafel. Vermoed alleen intensievere controles.
Skigebieden als Albertville hebben wel strengere maatregelen verzonnen voor zichzelf.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:12 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Mooi. Ga 11 januari naar Frankrijk.
Die quarantaine kunnen ze verder toch niet controleren.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:11 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik gok dat ze ook overstappen naar testen voor iedereen, inclusief gevaccineerden bij vliegtuig reizen. Net als Italie, Portugal, Oostenrijk, etc. Je mag hopen dat ze niet net als Oostenrijk ook een quarantaine eisen tenzij je de nieuwste booster hebt.
Ah, dacht dat er verhalen rondgingen dat deze monstervariant elke 2 dagen verdubbelt.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:11 schreef nostra het volgende:
[..]
Het duurde nu ook drie weken. Dus "patiënt stabiel" zou WimLex zeggen.
Maar van Hugo de jonge heb ik gehoord dat een booster echt heel goed helpt! Maar eerder beginnen had niets uitgemaakt! En heel europa zit in hetzelfde schuitje!quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:10 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Wel enigszins geruststellend dat we ondanks vaccins toch gewoon in dezelfde maatregel/lockdown shit zitten als vorig jaar winter (en volgend jaar waarschijnlijk ook weer). Paar weekjes winst wellicht en ik snap dat de vaccins wel wat doen, maar jeetje, wat een tegenvallers, had er meer van gehoopt.
Moet je nagaan hoe dit neoliberale tijdperk verschilt met vroeger. Heb het idee dat men toen vaker en harder opstond tegen dingen. Nu zijn we soort van in slaap gesust door soma als in Huxley's BNW. Ideologie is weg in de 21e eeuw. Handig ook voor machten. En wat overblijft is vooral een karikatuur zoals die debiele wappies.quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:49 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Er wordt hier juist voornamelijk geschreven dat we een hele hoop gewoon accepteren. En dat we een nieuwe lockdown in de winter ook gewoon weer zouden accepteren. Wat geklaag bij vrienden en online, maar dat is het.
Volgens Mark ligt het ook aan de naleving van de basismaatregelen. Alsof deze piek te voorkomen was geweest met een beetje mondkapjes, handgel en winkelmandjes poetsenquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:14 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maar van Hugo de jonge heb ik gehoord dat een booster echt heel goed helpt! Maar eerder beginnen had niets uitgemaakt! En heel europa zit in hetzelfde schuitje!
3 jaar geleden waren alle kinder-ic bedden in Nederland net voor kerst ook vol, voornamelijk door RS kinderen.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:09 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het ontzettend naar kan zijn. Integendeel, is niet zo leuk las ik wel. Maar hoe veel gevallen dit jaar versus hoe veel jaarlijks zijn er eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
3 jaar geleden waren alle kinder-ic bedden in Nederland net voor kerst ook vol, voornamelijk door RS kinderen.Nou zie je, normal way of things. Ene jaar iets meer dan de ander.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
Nou ja. Dat is het toch wel.. en wat poppen in de vijver. Vanwege vermeende pedo netwerken. Niet eens de lockdown.quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:49 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
We willen vooral dat die boosters het verschil gaan maken zodat we het gevoel hebben dat we controle hebben op het virus. Let op: ik weet dat de boosters wel iets helpen, maar de werking daalt alweer zo snel; het is bijna niet meer proportioneel om er dan op te mikken dat je je hele bevolking meermaals per jaar een booster gaat geven. Ik weet niet wat dan wel het antwoord gaat zijn, maar vaccins (de huidige althans) gaan ons hier niet uit helpen imo. Ik snap de hoop, maar als je zoveel boosters nodig hebt en de situatie zelfs dan niet onder controle krijgt...quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:14 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maar van Hugo de jonge heb ik gehoord dat een booster echt heel goed helpt! Maar eerder beginnen had niets uitgemaakt! En heel europa zit in hetzelfde schuitje!
Wij gaan tussen 5 januari en 12 januari een weekje weg. Zo onzeker allemaal dat we zowel opties in Frankrijk, Italie en Spanje hebben geboekt met gratis annuleren en een hoop opgespaarde vouchers. Wou dat we gewoon naar Barcelona waren gegaan eerder in december; er is nu alleen maar meer onzekerheid dan toen. In alle landen stijgen de cijfers keihard, dus zal me niks verbazen dat we wéér een teleurstelling te verwerken krijgen. Kut onduidelijkheid.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:12 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Mooi. Ga 11 januari naar Frankrijk.
Oke, maar wat is nou je punt?quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:23 schreef capricia het volgende:
[..]
Nou ja. Dat is het toch wel.. en wat poppen in de vijver. Vanwege vermeende pedo netwerken. Niet eens de lockdown.
quote:Although a third or booster dose clearly provides additional protection on top of simply reversing previous waning, the greatest protection from the worst clinical outcomes remains heavily concentrated in the first two doses.17 The long term durability of protection against hospital admission afforded by two dose vaccine regimens is clear, particularly with an extended interval between the two doses (and even in the face of new variants).18 Given the importance of reducing disease burden globally, vaccinations in low income settings, where the vast majority of people are yet to receive even a first dose, should be prioritized over additional doses in high income settings. Policies that preferentially stockpile vaccine doses in high income settings remain indefensible. Although we do not know the precise circumstances that led to the emergence of omicron, that the extreme disparities in access to vaccines between high income and low income settings create the ideal conditions for the ongoing evolution of SARS-CoV-2 is clear.
In ieder geval iets dat je nog last-minute als kerstcadeau kan halen.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:27 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Op de NOS: 'De zelftest is populair deze Kerst; waar vorig jaar de testafspraken bij de GGD in de week voorafgaand aan Kerst helemaal vol zaten, worden dit jaar de foto's van zelftesten massaal gedeeld op sociale media.'
Gelukkig heerst er geen verslaving aan testen
Ja. Wij hebben ook een zelftest gedaan. Alvorens naar oma de gaan.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:27 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Op de NOS: 'De zelftest is populair deze Kerst; waar vorig jaar de testafspraken bij de GGD in de week voorafgaand aan Kerst helemaal vol zaten, worden dit jaar de foto's van zelftesten massaal gedeeld op sociale media.'
Gelukkig heerst er geen verslaving aan testen
We moeten echt het idee opgeven dat we van dit virus kunnen winnen; het onder controle kunnen krijgen met de meest ingrijpende maatregelen. Het is de natuur en die gaat even tekeer. We kunnen doen wat we willen, maar het virus gaat toch wel rond - de maatregelen zorgen er voornamelijk voor dat de schade alleen maar oploopt; verder dan enkel de acute medische zorg. Ik denk oprecht dat we het over ons heen moeten laten komen (hihi), en dan maar moeten dealen met de zorg (nu Omicron minder ernstig lijkt te zijn is het alleen maar verstandiger) - dat er lastige keuzes gemaakt moeten worden. Ik vind het niet meer proportioneel om de samenleving telkens maar op slot te gooien - terwijl de grote meerderheid helemaal geen last heeft van het virus zelf - enkel de maatregelen.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:17 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Volgens Mark ligt het ook aan de naleving van de basismaatregelen. Alsof deze piek te voorkomen was geweest met een beetje mondkapjes, handgel en winkelmandjes poetsen
We waren hier als FOK!OMT natuurlijk al bang voor. Als een land begint met lockdowns en maatregelen, is het niet meer te houden en gaan landen het allemaal doen. Het schept een precedent. Enige land wat momenteel nog kalm blijft lijkt nog steeds UK met zeer beperkte extra maatregelen.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:10 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Wel enigszins geruststellend dat we ondanks vaccins toch gewoon in dezelfde maatregel/lockdown shit zitten als vorig jaar winter (en volgend jaar waarschijnlijk ook weer). Paar weekjes winst wellicht en ik snap dat de vaccins wel wat doen, maar jeetje, wat een tegenvallers, had er meer van gehoopt.
Wij hebben de deur van onze erker tijdje open gehad, tot oma van mn vrouw zei: "Als je 'm niet snel dicht doet stik ik de moord van een longontsteking door die kou in plaats van corona"quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Wij hebben ook een zelftest gedaan. Alvorens naar oma de gaan.
En wel een buitendeur open gehad..zo af en toe een kwartiertje.
Vind het voor jou ook echt oprecht kut. Want jij bent sportinstructeur, je staat waarschijnlijk op ontploffen dat juist de sport weer lamgelegd is, juist iets wat zo belangrijk is in deze tijden.quote:Op zaterdag 25 december 2021 07:57 schreef josja het volgende:
[..]
Ik werd vrij pissig toen ik terug aan het lezen was, want ik ben zo'n gevalletje zit voor de derde keer werkeloos thuis dus wat nou geen lockdown. Maar goed, gisteravond mijn pa aan de foon en dat is er ook zo een die echt nergens last van heeft en gewoon doet wat ie altijd al deed. Net als zijn mede oudjes trouwens. Dus tja, het is maar hoe het je raakt. En ongetwijfeld hoe je je aanpast ofzo.
Deze vrouw! Heerlijk!quote:Op zaterdag 25 december 2021 09:01 schreef chratnox het volgende:
[..]
Mn dochter heeft een snotneus, oma van mijn vrouw: “Joh stel je niet aan, ik heb ook die derde prik toch gehad? Als ik in de lift sta bij al die oudjes kan ik ook een snotneus krijgen, dus ik ben er gewoon”
94 jaar…
Ik baal dat kerst in het weekend valt. Kerst in het midden van de week is nog steeds lekkerst.quote:Op zaterdag 25 december 2021 10:06 schreef DonDruiper het volgende:
Ik heb op eerste kerstdag altijd het gevoel of het zaterdag is. Hebben jullie dat ook?
Je bedoelt aankomende week? Je kan niet vroeg genoeg beginnen.quote:Op zaterdag 25 december 2021 11:30 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Moet jij eens opletten, begin volgende maand gaan de OMT-leden in talkshows gewoon weer zitten lobbyen voor een verlenging hoor.
Ja, dit dus. Kerst in weekend, wtf joh.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:36 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik baal dat kerst in het weekend valt. Kerst in het midden van de week is nog steeds lekkerst.
Wat hebben pedo netwerken er nou weer mee te maken dan? Ik snap ook echt niet wat je nou precies probeert te zeggen vanavond.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:23 schreef capricia het volgende:
[..]
Nou ja. Dat is het toch wel.. en wat poppen in de vijver. Vanwege vermeende pedo netwerken. Niet eens de lockdown.
Ik wil compensatieverlofdagenquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, dit dus. Kerst in weekend, wtf joh.
Hugo = kutquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:14 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Die poppen in die vijver. Dat ging toch over pedo netwerken en zulks?quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:37 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Wat hebben pedo netwerken er nou weer mee te maken dan? Ik snap ook echt niet wat je nou precies probeert te zeggen vanavond.
Geef die vrouw een Fok!abo cadeau voor kerst.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:35 schreef chratnox het volgende:
[..]
Wij hebben de deur van onze erker tijdje open gehad, tot oma van mn vrouw zei: "Als je 'm niet snel dicht doet stik ik de moord van een longontsteking door die kou in plaats van corona"
Toen hebben we 'm maar weer dicht gedaan
Hier heb je je cadeau, vuil virusbeestquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:31 schreef nostra het volgende:
[..]
In ieder geval iets dat je nog last-minute als kerstcadeau kan halen.
Dat was ik. Het leek me niet de handigste opmerking op het moment dat de gemoederen al hoog zijn. Normaal gesproken zou ik 'm inderdaad hebben laten staan.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:39 schreef DonDruiper het volgende:
Ga je mijn '' nou ook al verwijderen? Wtf is mis met jou vanavond?
Ga je frustraties op een boksbal uitleven ofzo.
Poppen in de vijver? Ik snap niet wat dat te maken heeft met je oorspronkelijke reactie:quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:38 schreef capricia het volgende:
[..]
Die poppen in die vijver. Dat ging toch over pedo netwerken en zulks?
Ik snap de sprong niet naar poppen in de vijver of pedo netwerken, maar dat kan aan mij liggenquote:Hoe gaat het eigenlijk met de protesten tegen de lockdown?
Het volk en zulks.
Fair enough.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:41 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat was ik. Het leek me niet de handigste opmerking op het moment dat de gemoederen al hoog zijn. Normaal gesproken zou ik 'm inderdaad hebben laten staan.
Gaat dit over Lost?quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:38 schreef capricia het volgende:
[..]
Die poppen in die vijver. Dat ging toch over pedo netwerken en zulks?
https://district8.net/bab(...)vijver-den-haag.htmlquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:41 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik snap de sprong niet naar poppen in de vijver of pedo netwerken, maar dat kan aan mij liggen
jcdragon in COR / Corona COVID-19 SARS-CoV-2 #2457 Christmas Editionquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:41 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Poppen in de vijver? Ik snap niet wat dat te maken heeft met je oorspronkelijke reactie:
[..]
Ik snap de sprong niet naar poppen in de vijver of pedo netwerken, maar dat kan aan mij liggen
quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:43 schreef nostra het volgende:
[..]
https://district8.net/bab(...)vijver-den-haag.html
Ahquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:43 schreef capricia het volgende:
[..]
jcdragon in COR / Corona COVID-19 SARS-CoV-2 #2457 Christmas Edition
Dat gaat hier over:quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:41 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Poppen in de vijver? Ik snap niet wat dat te maken heeft met je oorspronkelijke reactie:
[..]
Brandweer is de makkelijkste manier ze uit 't water te halen, het water is nogal koud op 't moment ookquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:43 schreef nostra het volgende:
Politie en brandweer lijkt me wel wat overtrokken, maar goed.
Ja, heel veel verder dan verkeerd aanbieden van afval zal je wel niet komen vermoed ik.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:47 schreef chratnox het volgende:
[..]
Brandweer is de makkelijkste manier ze uit 't water te halen, het water is nogal koud op 't moment ook
Ik vind 't dan wel weer komisch dat het 'strafbare' hier is dat er poppen in de hofvijver gegooid zijn, dat dat het zwaarste is hieruit.
quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:35 schreef chratnox het volgende:
[..]
Wij hebben de deur van onze erker tijdje open gehad, tot oma van mn vrouw zei: "Als je 'm niet snel dicht doet stik ik de moord van een longontsteking door die kou in plaats van corona"
Toen hebben we 'm maar weer dicht gedaan
Sterkte alvast aan de nabestaanden.quote:Op zondag 26 december 2021 00:09 schreef leolinedance het volgende:
Zware lockdown gehad vandaag . Plof bijna uit elkaar man
Uurtje linedancen en het is er weer vanaf. Ik heb uit betrouwbare bron dat het COR-modteam daar ook erg bedreven in is.quote:Op zondag 26 december 2021 00:09 schreef leolinedance het volgende:
Zware lockdown gehad vandaag . Plof bijna uit elkaar man
Waarom zou je een sms moeten krijgenquote:Op zondag 26 december 2021 00:20 schreef -0- het volgende:
Nog steeds niemand in mijn omgeving die een sms hebben gehad voor de booster. Prik 1 inmiddels al 7 maanden terug. Bij een enkeling die vorig jaar in de hoogrisicogroep viel al bijna 9 maanden terug.
En geen enkele communicatie terug te vinden hierover na de aankondiging en opvolging dat het binnen 7 dagen komt. De jaartallen gaan sneller dan dit ontzettende gefaal.
De griepprikgroep zou 23 december een sms krijgen om een afspraak te maken. Iedereen dus van 18+ in deze groep. Dat werd de betreffende dag al afgeschaald naar stapsgewijs in de opvolgende week maar inmiddels lijkt het erop dat er nog precies 0 sms'jes verstuurd zijn. En de GGD en het ministerie zwijgen in alle talen en melden enkel steeds trots wie er aan de beurt is en dat er weer ergens een groep voorrang krijgt.quote:Op zondag 26 december 2021 00:23 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom zou je een sms moeten krijgen
Je kunt toch zo'n beetje overal lezen welk jaar aan de beurt is?
Het gaat hier over de groep die in de eerste ronde via de huisartsen uitgenodigd door de GGD.quote:Op zondag 26 december 2021 00:23 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom zou je een sms moeten krijgen
Je kunt toch zo'n beetje overal lezen welk jaar aan de beurt is?
Ik heb hier nog nooit iets over gelezen en ik val zelf in een risicogroep die elk jaar een oproep voor de griepprik krijgt.quote:Op zondag 26 december 2021 00:20 schreef -0- het volgende:
Nog steeds niemand in mijn omgeving die een sms hebben gehad voor de booster. Prik 1 inmiddels al 7 maanden terug. Bij een enkeling die vorig jaar in de hoogrisicogroep viel al bijna 9 maanden terug.
En geen enkele communicatie terug te vinden hierover na de aankondiging en opvolging dat het binnen 7 dagen komt. De jaartallen gaan sneller dan dit ontzettende gefaal.
Hugo de Jonge noemde het in de persconferentie en het staat ook op de site met vaccinatievolgorde, kan die link nu even niet vinden.quote:Op zondag 26 december 2021 00:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb hier nog nooit iets over gelezen en ik val zelf in een risicogroep die elk jaar een oproep voor de griepprik krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |