2010 overtreffenquote:Op vrijdag 31 december 2021 15:37 schreef Peterselieman het volgende:
Ik zou het toejuichen als teams als Ferrari en McLaren zich komend jaar in de titelstrijd kunnen mengen
ik ook maar het is al heel wat als er eentje bijkomt met een racewinnende autoquote:Op vrijdag 31 december 2021 15:37 schreef Peterselieman het volgende:
Ik zou het toejuichen als teams als Ferrari en McLaren zich komend jaar in de titelstrijd kunnen mengen
DRS blijft gewoon op de auto’s hoor. En de slipstreams werken ook nogquote:Op vrijdag 31 december 2021 15:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En Alpine. Maar leuk als er wat meer gelijkwaardige teams zijn. Het is mooi als VER kampioen wordt tegen waardige tegenstanders die niet alleen winnen omdat ze 30 km/u harder gaan op het rechte stuk.
Ferrari wel maar Haas nietquote:Op vrijdag 31 december 2021 15:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik verwacht veel van Ferrari en Haas.
Dat Max punten verloren heeft in Baku, Silverstone en in Hongarije en dat HAM erg veel geluk heeft gehad in Imola is alleen wel feitelijk juist. Er staat nergens dat RIC hem ophield op Monza.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ach hier worden dat soort sneue lijstjes ook gemaakt.
uhuh. Hoe meer teams vooraan meestrijden, hoe beter het voor de sport is.quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En Alpine. Maar leuk als er wat meer gelijkwaardige teams zijn. Het is mooi als VER kampioen wordt tegen waardige tegenstanders die niet alleen winnen omdat ze 30 km/u harder gaan op het rechte stuk.
dat wordt toch bevroren?quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
uhuh. Hoe meer teams vooraan meestrijden, hoe beter het voor de sport is.
Hopelijk staat de FIA ook toe dat er verbeteringen aangebacht mogen worden aan de 2 minst presterende motoren.
Ik geloof dat als je performance een x percentage onder die van de krachtigste motor is dat je mag doorontwikkelen toch?quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
uhuh. Hoe meer teams vooraan meestrijden, hoe beter het voor de sport is.
Hopelijk staat de FIA ook toe dat er verbeteringen aangebacht mogen worden aan de 2 minst presterende motoren.
Ik zeg dan altijd: that’s Grand Prix racing. Tuurlijk heeft de een wat meer geluk dan de ander.quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:51 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dat Max punten verloren heeft in Baku, Silverstone en in Hongarije en dat HAM erg veel geluk heeft gehad in Imola is alleen wel feitelijk juist. Er staat nergens dat RIC hem ophield op Monza.
https://www.gpblog.com/nl(...)zeker-gevaar-in.htmlquote:Op vrijdag 31 december 2021 15:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik geloof dat als je performance een x percentage onder die van de krachtigste motor is dat je mag doorontwikkelen toch?
Doorontwikkeling is wat veel gezegd, maar aanpassingen voor performance mogen dan, in tegenstelling tot nu, waar alleen betrouwbaarheidsupdates zijn toegestaan.quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik geloof dat als je performance een x percentage onder die van de krachtigste motor is dat je mag doorontwikkelen toch?
Wat niet anders is dan de afgelopen jaren. Alleen worden ze nu daarna bevroren tot 2025.quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:10 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
https://www.gpblog.com/nl(...)zeker-gevaar-in.html
Juist nu de prestaties aan elkaar gewaagd zijn, komen er grote regelwijzigingen aan. “Aan het begin van 2022 is er een datum voor de homologatie van de nieuwe motoren”, legt Scarborough uit. “De teams hebben dus tussen nu en die datum de tijd om hun nieuwe motor gereed te hebben.”
Geen rechten = geen beelden.quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:04 schreef heywoodu het volgende:
Heeft Ziggo nou alle filmpjes al van YouTube gehaald?![]()
Konden ze niet even waarschuwenquote:Op vrijdag 31 december 2021 23:04 schreef heywoodu het volgende:
Heeft Ziggo nou alle filmpjes al van YouTube gehaald?![]()
Maar ze hebben de rechten toch pas vanaf 2022 niet? Dus die van dit jaar nog wel gewoon. Op Twitter staan ze ook nog gewoon.quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Geen rechten = geen beelden.
Max rijdt altijd hetzelfde. Of hij voor of achter staat in punten heeft geen invloed.quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
Maar Max kon natuurlijk ook agressief zijn gezien zijn voorsprong in het WK.
Ja en Max heeft bijna elke coureur wel eens van de baan geredenquote:Op vrijdag 31 december 2021 23:26 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Max rijdt altijd hetzelfde. Of hij voor of achter staat in punten heeft geen invloed.
Mocht je het ooit voor elkaar krijgen om je oogkleppen te verwijderen, Lewis Hamilton heeft elke titelcontender waartegen hij heeft gestreden, minstens 1 keer van de baan gereden. Over agressief gesproken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |