Dat is jammer. Hopelijk niet Al te veel last vanquote:Op zaterdag 25 december 2021 09:41 schreef Pinnenmutske het volgende:
Stukje glas in mijn voet.
Vrolijke kersemus dus.
De mama heeft het eruit gehaald.quote:Op zaterdag 25 december 2021 10:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dat is jammer. Hopelijk niet Al te veel last van
Ik had al zo'n vermoeden uitherkenbaarheidquote:Op zaterdag 25 december 2021 10:24 schreef Clubsoda het volgende:
Sorry @:Lonaa, zag niet dat ik 'm sloot. Te druk met het wegwerken van de hardloopaversie![]()
Ik ga nu maar eens de kerstbrunch voorbereiden. Er zijn pakjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sorry
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
quote:Op zaterdag 25 december 2021 12:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Fijne dagen 🤗Ja jij ook maar ik vind je 'grapje' totaal niet grappig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sorry
Spoilers!
quote:Op zaterdag 25 december 2021 12:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Fijne dagen 🤗Een klassieke plastisch chirurgische Z-plastiek 👍🏼SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sorry![]()
Zijn de pezen onbeschadigd?
En Lonaa’s teen schiet niet op.
Piep 🙃
quote:Op zaterdag 25 december 2021 11:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden uitherkenbaarheid
quote:Op zaterdag 25 december 2021 12:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Slapstick hier net. Ik lag met mijn benen op tafel, dekentje er over, poes er op. Piep droomde, schrok zo hard dat ze airborne was, landde in mijn schaal yoghurt en rende de hele woonkamer door. De vloer was gisteren gedweild
Ik ben er altijd al vanuit gegaan dat je lieflijke voorkomen een masquerade is voor iets veel meer sinister...quote:Op zaterdag 25 december 2021 02:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als ik dat ga uitzoeken ben ik nog wel even bezig, want ik ben hier een directe afstammeling van: http://www.vanvoorhees.org/
Ook wel bekend van de Friday the 13th films
Hier hoekje van kies af vrijdag. Precies daar waar je die kies -wel- gebruikt. Noodtandarts afspraak was het voor assistente niet erg genoeg; "6 januari hebben we plek".quote:Op zaterdag 25 december 2021 10:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
Halve kerstnacht wakker gelegen met milde tandpijn
Nu wegHopelijk blijft dat zo, maar wel een signaal dat ik die uitgestelde controle afspraak echt eens moet gaan maken
Je wordt ook een dagje ouder...quote:Op zaterdag 25 december 2021 11:35 schreef Lonaa het volgende:
Lonaa's TractorTeen is nog steeds dikker dan hij hoort, wil niet meer dan 2 mm buigen, doet pijn bij kou en doet ook soms zomaar stekend pijn.
SPOILER: Hoofdgerecht voor vanavondOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(De stick had ik al)Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Ohhhh die had ik zo graag in het filmhuis gezien, maar net gemistquote:Op zaterdag 25 december 2021 14:39 schreef Blues het volgende:
We kijken de kerstfilm. Bij Pathé een film 'gekocht' om te kijken.
https://www.moviemeter.nl/film/1127096
quote:Op zaterdag 25 december 2021 15:17 schreef fietsie het volgende:
Ik vond een nieuw sous vide speeltje onder de boom..
Nu verspil ik -net- wat minder stroom gedurende de daglange bereidingen
Is dat een isolatiehoes ofzo?SPOILER: Hoofdgerecht voor vanavondOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
(De stick had ik al)
Hier twee lamsschouders al paar uur in de oven, is dat alvast klaar voor morgen
Lam gods dit dat
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Die lijkt me ontzettend goed! Mooie keus. (was ie dat ook, goed?)quote:Op zaterdag 25 december 2021 14:39 schreef Blues het volgende:
Erg gave filmquote:Op zaterdag 25 december 2021 14:39 schreef Blues het volgende:
Jup met precies erin passende hittebestendig kunststof bak, en een deksel waar een gat in zit wat maar net groter is als de stick: minder water bijvullen, en nauwelijks warmteverlies (de hoes voelt koel van buiten)quote:
Qft.quote:Op zaterdag 25 december 2021 14:28 schreef derLudolf het volgende:
Hier ook mooi weer, maar tering, wat een kou in de wind. Het werd maar een laf stukje lopen van ca 2,5km vanochtend.
Ik had ik de planning een rondje dat in totaal een kilometer of zes maar ik heb hem toch maar ingekort.quote:Op zaterdag 25 december 2021 17:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Qft.
Zit nu ook tussen de weilanden in Drenthe, daar waait het nog harder
Ik hoor heb de voice-over van Frank Lammers er zo bij.quote:
Prima weer om aan het werk te zijn.quote:Op zaterdag 25 december 2021 18:49 schreef Blues het volgende:
Vlg week zitten we in de nattigheid en dubbele cijfers
Ik heb de indruk dat dat soort groenteabonnementen ook altijd hun best doen om iets kerstigs in het pakket te doen. Wij kregen ook wel eens bijvoorbeeld biologische oesterzwammen in het pakket met kerstquote:Op zaterdag 25 december 2021 19:04 schreef sigme het volgende:
Ik vond het lekker weer om af en toe even een frisse neus te halen tussen het koken door.
Liefste was werken vandaag, zoals gewoonlijk op 1e kerstdag, maar deze keer wel op tijd thuis om samen warm te eten.
We aten rollade van eigen vark, stoofpeertjes, spruitjes, puree. De groente wordt gedicteerd door mijn bd-groenteabonnement, en per saldo leverde het een keurig klassiek kerstmaal.
De puree was een kleine schaal van de grote schaal die ik alvast gemaakt heb voor morgen.
Vredig en knusquote:Op zaterdag 25 december 2021 19:53 schreef Tele6 het volgende:
- Veel lasagna
- Kerstlichtjes
- Top 2000
- Boek
- Thee
- Chocola
- Geen schreeuwende moeder
komt goed dit
Nou mijne niet hoor. Gewoon boerenkool en wortels enzoquote:Op zaterdag 25 december 2021 19:59 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat dat soort groenteabonnementen ook altijd hun best doen om iets kerstigs in het pakket te doen. Wij kregen ook wel eens bijvoorbeeld biologische oesterzwammen in het pakket met kerst![]()
Helaas de rest van het jaar niet.
Oh dat is jammer.quote:Op zaterdag 25 december 2021 20:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nou mijne niet hoor. Gewoon boerenkool en wortels enzo
Alan Rickman of Hugh Grant.quote:Op zaterdag 25 december 2021 20:52 schreef Clubsoda het volgende:
Die Hard én Love Actually op tv, wat moet ik nu?
Ja, ik ook! Maar hij speelt in allebeiquote:Op zaterdag 25 december 2021 20:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Alan Rickman of Hugh Grant.
Ik nam Alan.
Dexter kijkenquote:Op zaterdag 25 december 2021 20:52 schreef Clubsoda het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Ja! Hier! Lego en een nerfgun voor de mini, Wingspan en wat Catan en Carcassonne uitbreidingen voor ons. Plus een fles Port van 20 jaar oudquote:Op zaterdag 25 december 2021 15:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die lijkt me ontzettend goed! Mooie keus. (was ie dat ook, goed?)
Leuk cadeau onder de kerstboom, fiets.
Wie doen nog meer aan cadeautjes?
Notting Hill zoeken.quote:Op zaterdag 25 december 2021 20:52 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb een uur gekekenquote:Op zaterdag 25 december 2021 21:31 schreef Blues het volgende:
Jullie zitten je toch ook lekker op te warmen aan sbs 6?![]()
![]()
Leuke cadeausquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:11 schreef PdeHoog het volgende:
Ja! Hier! Lego en een nerfgun voor de mini, Wingspan en wat Catan en Carcassonne uitbreidingen voor ons. Plus een fles Port van 20 jaar oud
Die Hard kijken en Love Actually er na kijken op Netflix.quote:Op zaterdag 25 december 2021 20:52 schreef Clubsoda het volgende:
quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:42 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik sliep om 13u een uurtje en om 17.30 nog een keer een uurtje en ik ben nu alweer moeof nou ja, eerder rozig. Maar heb nog half glas rosé en nog wat lekkere chocola dus ik moet nog even wakker blijven haha.
Ja blij mee; we hebben hier allemaal kleine cadeautjes gedaan, en een paar grote, voor gisteravond, vandaag en morgen. Zodat het drie leuke dagen wordenquote:Op zaterdag 25 december 2021 15:58 schreef Isabeau het volgende:
Leuk cadeau onder de kerstboom, fiets.
Bohquote:
Zoetig en zachtquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Leuke cadeaus
Catan en Carcassonne
Port
Geen idee hoe zulke oude Port smaakt. Nooit gehad geloof ik.
Uhuhquote:
quote:
De laatste fles die ik kocht was van m'n geboortejaar... Toen ik 40 werd.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
UhuhDat wordt de komende tijd genieten
Stukje kaas erbij. Spelletjes doen.
Hoog tijd toch? Voor port is het trouwens altijd wel tijd, of een PX. Daar zou ik haast mn bed voor uitkomenquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
De laatste fles die ik kocht was van m'n geboortejaar... Toen ik 40 werd.
Walnoten, chocolade, dat soort smaken.
Sindsdien geen drank meer gekocht voor mezelf.
Ik koop dit soort drank ook niet snel voor mezelf. Maar mijn ouders wisten niet zoveel als cadeau dus dan is dit wel welkomquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
De laatste fles die ik kocht was van m'n geboortejaar... Toen ik 40 werd.
Walnoten, chocolade, dat soort smaken.
Sindsdien geen drank meer gekocht voor mezelf.
Wat was het recept? Wij eten morgen ook konijnquote:Op zaterdag 25 december 2021 20:40 schreef derLudolf het volgende:
Konijn was echt goed gelukt trouwensM'n broertje en ik hebben hem schoon op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Jan_Onderwater stond de halve dag in de keuken...quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:59 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb echt ongelofelijk lekker gegeten en heb er zelf niets voor hoeven doenToen ik uit bed kwam was de tafel al gedekt, later kaarsen aan en kerstmuziek op
Dat mag van mij elke dag wel zo
Wat heb je allemaal gemaakt?quote:Op zondag 26 december 2021 00:52 schreef Jan_Onderwater het volgende:
* Jan_Onderwater stond de halve dag in de keuken...
Mja, bij nader inzien is het een beetje een non-probleem want we hebben natuurlijk alle films met Alan op dvd. Ook de obscurequote:Op zaterdag 25 december 2021 22:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die Hard kijken en Love Actually er na kijken op Netflix.
quote:
Een heldere dubbel getrokken runderconsomee (in een koffiekopje met een kaaskoekje erbij, gewoon voor de leuk)quote:
Alan boksquote:Op zondag 26 december 2021 07:16 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Mja, bij nader inzien is het een beetje een non-probleem want we hebben natuurlijk alle films met Alan op dvd. Ook de obscure
Intussen bij ons thuisquote:Op zondag 26 december 2021 08:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Alan boksblijft toch mijn favoriete
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 december 2021 08:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Alan boksblijft toch mijn favoriete
Was het geen leuk vriendje?quote:Op zondag 26 december 2021 07:18 schreef Clubsoda het volgende:
[..]ik moet bij die film altijd aan mijn eerst vriendje denken, we keken hem samen in de bioscoop.
Oh, er zat niet echt een causaal verband tussen dat ik Notting Hill geen briljante film vind en die herinnering. Hij was een beetje... ingewikkeld. Maar than again, toen ik 17 was, was vrijwel alles ingewikkeldquote:
Klinkt heerlijk!quote:Op zondag 26 december 2021 08:28 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Een heldere dubbel getrokken runderconsomee (in een koffiekopje met een kaaskoekje erbij, gewoon voor de leuk)
- Vitello Tonato, met een glas Sekt
- Reerug met een saus gebaseerd op rode wijn, demi glace de gibier en gebonden met boter. Daarbij Opperdoes ronde, rode kool, stoofperen en spruitjes met een glaasje Brunello
- Creme brulee met een dessert wijn
- diverse kazen met een glaasje port.
Maarquote:Op zondag 26 december 2021 09:24 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Oh, er zat niet echt een causaal verband tussen dat ik Notting Hill geen briljante film vind en die herinnering. Hij was een beetje... ingewikkeld. Maar than again, toen ik 17 was, was vrijwel alles ingewikkeld
Een positieve Jagarquote:Op zondag 26 december 2021 11:58 schreef Jagärtrut het volgende:
Toch fijn alshjij er straks inzit, kaatje!
Hier gister veel in de keuken gestaan. Vandaag eten we restjes, lekker makkelijk. Zonet een flinke wandeling gemaakt, fijne dag zo...
Ik besefte me vanmorgen dat we nog 2 weken vakantie hebben en dat kerst al achter ons ligt, dat deed erg goed.. Ik geloof dat ik nog nooit zo toe geweest ben aan vakantie als deze periode...quote:Op zondag 26 december 2021 12:01 schreef Blues het volgende:
[..]
Een positieve Jagar![]()
Gaat het wat beter daar?
Mja, wij houden er een andere mening over Julia Roberts op naquote:Op zondag 26 december 2021 11:04 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maar
Maar
Als Julia Roberts 1x voluit lacht, is toch de film per definitie fantastisch!
Hoe is het gegaan met de test? Hopelijk niet besmetquote:Op zondag 26 december 2021 11:58 schreef Jagärtrut het volgende:
Toch fijn alshjij er straks inzit, kaatje!
Hier gister veel in de keuken gestaan. Vandaag eten we restjes, lekker makkelijk. Zonet een flinke wandeling gemaakt, fijne dag zo...
Nee, gelukkig negatief! Zo fijn hoe dat nu kan. 's middags testen, 's avonds uitslag.quote:Op zondag 26 december 2021 13:00 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hoe is het gegaan met de test? Hopelijk niet besmet
Beter dan in Australië hoorde ik gisteren. Duurt 5 dagen.quote:Op zondag 26 december 2021 13:33 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Nee, gelukkig negatief! Zo fijn hoe dat nu kan. 's middags testen, 's avonds uitslag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was ook iemand die een nieuwjaarskaart heeft gemaakt op het strand denk ik zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moest ff aan @Barreltje denken, hoe het met haar is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog birds... niet veel, want druk, veel enthousiast rennende hondjes en daar houden ze niet zo van. Moest ook erg inzoomen dus niet erg scherp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is het alsnog goed verlopen @Kaatje1!
Zelf zou ik 2021 laten verdwijnen met opkomende vloed…
Helemaal opgedirkt voor eters. Voor het eerst sinds jaren.🎄![]()
Hopelijk wel. Ze heeft aangegeven dat tussen 17-19 niet thuis te zijn. En als het niet gemaakt kan worden nu, moet ze hier komen slapen en douchen Ze heeft een slecht geïsoleerd huis (beschermd stadsgezicht dus veel dingen mogen niet)quote:Op zondag 26 december 2021 16:01 schreef AnneX het volgende:
Is het alsnog goed verlopen @:Kaatje1!
Helemaal opgedirkt voor eters. Voor het eerst sinds jaren.🎄
En ik werk niet dus als een monteur een andere dag komt kan ik bij haar zittenWe have far more in common than that which devides us..![]()
Wij zijn tevreden met de invulling van de matrixquote:Op zondag 26 december 2021 16:26 schreef borisz het volgende:
Nou dat was een mooie start van het OKT
Spoilers!![]()
Hoi
Ik heb vanmiddag 14 km door heuvelachtig bos gerend, anderhalf uur onderweg geweest. Stuk minder wandelaars dan vorige weekiemand schrok zich wezenloos toen ik vrolijk hallo hijgde bij het inhalen
en alle modder was lekker bevroren dus ik ben niet weer supersmerig geworden
Straks deel 2 van de lasagna![]()
![]()
Als ik dat wist heb ik het verdrongen.quote:Op zondag 26 december 2021 12:33 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Mja, wij houden er een andere mening over Julia Roberts op naOp 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Doodeng ben jequote:Op zondag 26 december 2021 16:52 schreef Tele6 het volgende:
Hoi
Ik heb vanmiddag 14 km door heuvelachtig bos gerend, anderhalf uur onderweg geweest. Stuk minder wandelaars dan vorige weekiemand schrok zich wezenloos toen ik vrolijk hallo hijgde bij het inhalen
en alle modder was lekker bevroren dus ik ben niet weer supersmerig geworden
Straks deel 2 van de lasagna![]()
![]()
![]()
![]()
Ja ook goed idee!quote:Op zondag 26 december 2021 16:01 schreef AnneX het volgende:
Helemaal opgedirkt voor eters. Voor het eerst sinds jaren.🎄
Hoe ziet opgedirkt er bij jou uit dan, @AnneX vol glitter, glamour, sfeer en beleving?![]()
![]()
Ik ben rond 12 uur aan mijn diner begonnen, bijna klaar, alleen nog de toet
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
En Sisi is ook bijna klaar
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
Yeahquote:![]()
Kertbox was lekkerstuk beter dan vorig jaar. Wel jammer dat ze natuurlijk steeds beter er in worden...
![]()
Kerst box hier ook![]()
Cat-astrophe in CUL / Thuis-uit-eten. Welk restaurant heeft er voor jou gekookt?#2
Helaas wel wat herhaling. Al is dat na een jaar geen drama. En vorig jaar proefde ik er toch niks van
De shortribs hebben 6 uur op de bbq gelegen en 1 uur gerust. Had nog wat langer gekund maar was erg smakelijk met een rub van zout en peper.
Haricot verts in spek en gebakken aardappeltjes erbij
* PdeHoog is blij: de bbq werkte gewoon goed
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley![]()
Shortribboksquote:Op zondag 26 december 2021 18:33 schreef PdeHoog het volgende:
De shortribs hebben 6 uur op de bbq gelegen en 1 uur gerust. Had nog wat langer gekund maar was erg smakelijk met een rub van zout en peper.
Haricot verts in spek en gebakken aardappeltjes erbij
* PdeHoog is blij: de bbq werkte gewoon goed![]()
Wij gaan nu pompoensoep maken, de pompoen heeft een paar uur naast de shortrib gelegen. Dan kan het vlees even rusten.Spoilers!![]()
Kaasfondue hebben we verzet naar 1 januari. De monteur komt straks bij m’n zus met de vervangende ventilator of met een kacheltje. En ze heeft net hier gedoucht en een kacheltje meegenomenWe have far more in common than that which devides us..![]()
Wel heel inspiratieloos van een restaurant om 2 jaar achter elkaar met kerst een aantal dezelfde dingen te doenquote:Op zondag 26 december 2021 18:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
Kerst box hier ook![]()
Cat-astrophe in CUL / Thuis-uit-eten. Welk restaurant heeft er voor jou gekookt?#2
Helaas wel wat herhaling. Al is dat na een jaar geen drama. En vorig jaar proefde ik er toch niks van![]()
Wij hadden vandaag worsten van de bbq en de lekkerste zuurkool uit 'verworven smaak'![]()
Nog uurtje buiten gezeten bij het vuur met een warm kersenbier![]()
Perfecte kerst![]()
Wordt er bij jullie ook zoveel vuurwerk afgestoken vanavond? De afgelopen paar uur is het niet stil geweest![]()
![]()
Ik wou zeggen: nou echt he!quote:Op zondag 26 december 2021 19:50 schreef Tele6 het volgende:
Wordt er bij jullie ook zoveel vuurwerk afgestoken vanavond? De afgelopen paar uur is het niet stil geweest
Mja logisch wel![]()
![]()
T viel mij net ook op. T is wel erger dan de afgelopen weekquote:Op zondag 26 december 2021 19:50 schreef Tele6 het volgende:
Wordt er bij jullie ook zoveel vuurwerk afgestoken vanavond? De afgelopen paar uur is het niet stil geweestWe have far more in common than that which devides us..![]()
Neequote:Op zondag 26 december 2021 19:50 schreef Tele6 het volgende:
Wordt er bij jullie ook zoveel vuurwerk afgestoken vanavond? De afgelopen paar uur is het niet stil geweestKranplätze müssen verdichtet sein![]()
Iedere avond 1 of 2 goede serie knallen/pijlen van de kampers. Dat is het welquote:Op zondag 26 december 2021 19:50 schreef Tele6 het volgende:
Wordt er bij jullie ook zoveel vuurwerk afgestoken vanavond? De afgelopen paar uur is het niet stil geweest
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
Boh. @Isabeau, jij raadde een tijdje geleden die pompoensoep van Yotam met de geroosterde pompoenpitten aan toch? We aten hem net en hij is geweldig. Hij smaakt veel minder saai dan andere pompoensoepen, bijna spannend.Spoilers!![]()
Oe. Hoe hebben jullie het gedaan?quote:Op zondag 26 december 2021 19:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Shortribboks![]()
Wij gaan nu pompoensoep maken, de pompoen heeft een paar uur naast de shortrib gelegen. Dan kan het vlees even rusten."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley![]()
En ik kon de booster-afspraak maken3 januari mag ik om 8:20. Als ik tenminste een bevestiging krijg
Bij een controle op de site bleek de afspraak dus niet afgerondNu 4 januari
[ Bericht 32% gewijzigd door PdeHoog op 26-12-2021 20:49:23 ]"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley![]()
Ja. Eerste knallen in de straat ook.quote:Op zondag 26 december 2021 19:50 schreef Tele6 het volgende:
Sterkheidsbaas van alles.![]()
Hier alleen als het buurjongentje van 10 zijn complete voorraad nieuw aangekocht klasse 1 vuurwerk weer in 1 "bom" heeft samengebald. 1x per dan dus heel even.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
1977 is al aan de beurt, schiet op, laatst keer dat ik keek waren ze nog begin jaren zestig en was er die dag maar één jaar bijgekomen.Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
Ja, ik vond hem ook niet zo weeïg wat ik al snel zo vind bij pompoensoep. En die geroosterde pompoenpitten met ahornsiroop en zout zijn ook zo lekkerquote:Op zondag 26 december 2021 20:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Boh. @:Isabeau, jij raadde een tijdje geleden die pompoensoep van Yotam met de geroosterde pompoenpitten aan toch? We aten hem net en hij is geweldig. Hij smaakt veel minder saai dan andere pompoensoepen, bijna spannend.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Echt, gisteravond ging ik nog even slapen voor mijn nachtdienst en dan sta ik om 21:00 op, maar het leek wel oudjaarsavondquote:Op zondag 26 december 2021 19:50 schreef Tele6 het volgende:
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Ik heb vanavond gewoon -nog- een keer de peterseliewortelsoep van gisteravond mogen makenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Hmm dan toch maar eens maken, want dat vind ik dus ook altijd van pompoensoep.quote:Op zondag 26 december 2021 21:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik vond hem ook niet zo weeïg wat ik al snel zo vind bij pompoensoep. En die geroosterde pompoenpitten met ahornsiroop en zout zijn ook zo lekker
Uit welk boek was deze?![]()
Simpelquote:Op zondag 26 december 2021 21:28 schreef gcjoel het volgende:
Hmm dan toch maar eens maken, want dat vind ik dus ook altijd van pompoensoep.
Uit welk boek was deze?"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
En het Postcodeloterij-boekje. Inderdaad, niet zo weeïg.quote:
Ik heb dit jaar een pompoen gegroeid die heel zacht en een tikje onaangenaam van textuur was. Lekker van smaak maar echt alleen geschikt voor soep en puree. Ik had er nog één van 3 kilo. Hij is vandaag in stukken op de barbecue gegaan. De helft voor de soep, ik vries nog drie porties soep in. De andere helft wordt ook ingevroren voor een pastasaus en risotto.Dit recept: https://ottolenghi.co.uk/(...)lic-and-urfa-chilli#quote:
Uiteraard niet gekookt maar alleen 24 uur in de marinade.
Het hele kerstdiner was van YotamDe bijgerechten waren polenta met in soja gemarineerde eidooier, komkommer-radijssalade met chipotle pinda's, wortels met chamoy. Alledrie uit Flavour. De wortels waren de onverwachte winnaar.
Spoilers!![]()
Klinkt allemaal geweldig lekker in de voorgaande posten.
“Opgedirkt” is niet zó veel glamour en glitter hoor. Lichtjes, kaarsjes, die ik in de gaten kon houden in de vensterbank.
Het was in 2 parties de kaasfondue met allerlei groenten bijgerechten.
Na 7 minuten en het woord corona- boosters-vaccins ging de doos rummycub op tafel en dat was reuze gezellig tijdens borrelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen 3e kerstdag voor de afwas en terug verhuizen en (opnieuw) vullen van de
lege hoeken.![]()
Lekker kaatje, dat het kon doorgaanGezellig met je zussie.
![]()
Je spoiler Anne![]()
Had je het voorzien of kwam de discussie als verrassing?Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Deels voorzien vandaar de doos rummy cub uit de schuur gehaald na 24 jaar.quote:Op zondag 26 december 2021 23:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
Je spoiler Anne![]()
Had je het voorzien of kwam de discussie als verrassing?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door AnneX op 27-12-2021 00:03:22 ]![]()
Op het dak van beeld en geluid?quote:Op zondag 26 december 2021 23:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hebben jullie de supergave openings mash-up van de Top2000 al gezien?
Morgen even verder afkijken.
Weet iemand of de streamers terug te zien zijn? Lijkt mij een leuke ‘beloning’ na de afwas van kaasborden met de hand morgen.
En wat is dat toch met knallen en vuurwerk? Hier ook iedere avond wel ergens in het dorp. Jullie hoor ik daar ook al over.![]()
Heb je hier nog aan meegedaan, @Cat-astrophe?
https://zingalsvanzelf.nl/livestream-kerst-met-bach
Deed jij niet mee zingen op zaterdagochtend tijdens een vorige lockdown?![]()
Ik wist dat het was, want ik heb inderdaad die zaterdag ochtenden regelmatig meegezongen. Maar dit concert was te klassiek naar mijn smaak.quote:Op maandag 27 december 2021 00:17 schreef AnneX het volgende:
Heb je hier nog aan meegedaan, @:Cat-astrophe?
https://zingalsvanzelf.nl/livestream-kerst-met-bach
Deed jij niet mee zingen op zaterdagochtend tijdens een vorige lockdown?Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Ziet er goed uit Sigme
Hier hadden we Eendenborst gisteren. Ook lekker
Mogge
Vroeg op om zo de trein richting Amersfoort te pakken. Vanaf 9.16 vanaf Schothorst aan de wandel richting Nijkerk en Putten
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
Laat het nou ook maandag zijnquote:Op maandag 27 december 2021 07:37 schreef Myraela het volgende:
Extreem maandag-gevoel na zo'n weekend zeg.![]()
![]()
MogguhMaandag zou verboden moeten worden
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley![]()
Zo, echt he. Ik zit daarom maar gewoon in pyama/joggingbroek vandaag.quote:Op maandag 27 december 2021 07:37 schreef Myraela het volgende:
Extreem maandag-gevoel na zo'n weekend zeg.![]()
Nou!quote:Op maandag 27 december 2021 07:37 schreef Myraela het volgende:
Extreem maandag-gevoel na zo'n weekend zeg.Eens kijken of ik op weg naar het werk mijn motivatie ergens kan vinden
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.![]()
'mogguh vanuit bed. Wij hadden een heel gezellige kerst met mijn familie. Gewoon heel ontspannen, een beschaafde hoeveelheid cadeautjes en veel zelfgemaakte dingen voor elkaar.
![]()
Ik heb laatst trouwens ook die pompoensoep gemaakt uit Simpel, maar er was denk iets met mijn pompoen niet goed (de enige zelfgemaakte dit jaar). Ik vond het erg weeeig.![]()
Same.quote:Op maandag 27 december 2021 08:44 schreef gcjoel het volgende:
Zo, echt he. Ik zit daarom maar gewoon in pyama/joggingbroek vandaag.![]()
![]()
En ons huis staat op de projectwebsite op 'verkocht'.Binnenkort afspraak maken om te tekenen, dan 8 weken om de hypotheek te regelen. Adviseur verwacht geen problemen. Ik ben zo iemand die het pas écht kan geloven zodra het helemaal rond is, maar het begint nu toch wel heel erg echt te voelen.
We zijn heel erg enthousiast.De afgelopen dagen al met zoveel mensen over gesproken. Heel fijn omdat je van iedereen weer net wat andere adviezen krijgt over verschillende dingen, helpt wel in alle keuzes die gemaakt moeten worden. En m'n moeder had het al tegen iedereen verteld, terwijl ik eigenlijk wilde wachten tot het echt helemaal rond is.
Maarja.
![]()
Lijkt me echt zo spannend allemaal, zou precies hetzelfde hebben ookquote:Op maandag 27 december 2021 09:23 schreef Myraela het volgende:
En ons huis staat op de projectwebsite op 'verkocht'.Binnenkort afspraak maken om te tekenen, dan 8 weken om de hypotheek te regelen. Adviseur verwacht geen problemen. Ik ben zo iemand die het pas écht kan geloven zodra het helemaal rond is, maar het begint nu toch wel heel erg echt te voelen.
We zijn heel erg enthousiast.De afgelopen dagen al met zoveel mensen over gesproken. Heel fijn omdat je van iedereen weer net wat andere adviezen krijgt over verschillende dingen, helpt wel in alle keuzes die gemaakt moeten worden. En m'n moeder had het al tegen iedereen verteld, terwijl ik eigenlijk wilde wachten tot het echt helemaal rond is.
Maarja.
![]()
![]()
Dank je, hetzelfde!quote:
Gisteren was ook weer erg gezellig, en wederom heerlijk gegeten. Kerst 2021 is erg geslaagd so far
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Mogge allen
Yeah voor @Myraela
Sterkte voor de werkenden.
Vannacht als een blok geslapen, tot nu toe alleen beetje last van m’n arm, mag zo blijven.
Gisteravond bij vrienden naar de Streamers, heerlijke show was het.
Nu even bedenken of ik de kerstboom al weg zal halen, hij valt nog niet al te erg uit dus is de zooi nog niet te groot.We have far more in common than that which devides us..![]()
28 jaar verkering vandaagquote:
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt![]()
Met driekoningen mag ik een nieuwe prik halen
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt![]()
Goeie, even vriendje overhalen ook mee te doenquote:Op maandag 27 december 2021 10:36 schreef Sarabi het volgende:
30 alcoholvrije biertjes besteld, zo komen we Dry January wel weer door
We worden beetje vadsig van al het eten en drinken![]()
![]()
Na 2 weken vakantie ben ik ook wel even toe aan geen alcohol en groentequote:Op maandag 27 december 2021 10:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Goeie, even vriendje overhalen ook mee te doen
We worden beetje vadsig van al het eten en drinken![]()
![]()
quote:quote:Op maandag 27 december 2021 09:59 schreef sigme het volgende:
Met driekoningen mag ik een nieuwe prik halen
Spoilers!![]()
Wij hebben nog de hele week kliekjes van kerst denk ikquote:Op maandag 27 december 2021 10:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Na 2 weken vakantie ben ik ook wel even toe aan geen alcohol en groente![]()
Maar drank pas weer 31 december gok ik.
Niet dat ik nou echt zoveel drink, maar 2 kerstdagen wel flink wat wijn en bubbels![]()
Vriendje zat door de adventskalender wel iedere dag aan het bier![]()
![]()
Ja zo'n adventkalender is wel heftigquote:Op maandag 27 december 2021 10:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wij hebben nog de hele week kliekjes van kerst denk ik![]()
Maar drank pas weer 31 december gok ik.
Niet dat ik nou echt zoveel drink, maar 2 kerstdagen wel flink wat wijn en bubbels![]()
Vriendje zat door de adventskalender wel iedere dag aan het bier
Ik denk dat we deze week (tot zaterdag) nog wel elke dag wat drinken![]()
![]()
Goede.... middag inmiddels
@sigme![]()
@Kaatje1 fijn dat het meevalt met de bijwerkingenop de werkenden vandaag
Ik had net rijles. Ging beter dan vorige keer. Er was ook geen kip op de weg, dat hielp wel.![]()
Ik heb nr 2 van de rare rotondes/verkeerspleinen in deze stad gedaan, en die van vorige keer twee keer herhaald. In m'n mapje van rijles staan dat er in totaal 6 zijn die ik moet oefenen. Deze nieuwe was wel vriendelijk, superoverzichtelijk en ruime bochten dus ik kon zo doorrijden. Die van vorige keer kreeg ik nu wat minder zenuwen van, want nu wist ik wat ik moest doen (ook al staan er geen strepen, "ergens in het midden" gaan rijden en dan "geleidelijk naar rechts" voor ik eraf moet en de hele tijd heel goed kijken. Dat gaat wel, ook al vind ik "ergens in het midden" en "geleidelijk naar rechts" nog steeds erg wazig).![]()
![]()
Dat klinkt inderdaad wel vaag jaquote:Op maandag 27 december 2021 12:19 schreef Tele6 het volgende:
@:sigme![]()
@:Kaatje1 fijn dat het meevalt met de bijwerkingenop de werkenden vandaag
Ik had net rijles. Ging beter dan vorige keer. Er was ook geen kip op de weg, dat hielp wel.![]()
Ik heb nr 2 van de rare rotondes/verkeerspleinen in deze stad gedaan, en die van vorige keer twee keer herhaald. In m'n mapje van rijles staan dat er in totaal 6 zijn die ik moet oefenen. Deze nieuwe was wel vriendelijk, superoverzichtelijk en ruime bochten dus ik kon zo doorrijden. Die van vorige keer kreeg ik nu wat minder zenuwen van, want nu wist ik wat ik moest doen (ook al staan er geen strepen, "ergens in het midden" gaan rijden en dan "geleidelijk naar rechts" voor ik eraf moet en de hele tijd heel goed kijken. Dat gaat wel, ook al vind ik "ergens in het midden" en "geleidelijk naar rechts" nog steeds erg wazig).We have far more in common than that which devides us..![]()
Nou ja, z'n geleidelijk naar rechts bleek te zijn dat ik naar rechts moest gaan als ik de eerste afslag van de rotonde voorbij was. Dus niet zodra ik op de rotonde kwam héél geleidelijk naar rechts, maar pas als de eerste mensen al naar rechts gegaan waren anders denken mensen dat ik bij die afslag er al af wil of zo. Dus ik vond geleidelijk naar rechts daarvoor wel een nogal vage instructie. En bij de eerste keer dat ik de rotonde deed heeft hij behoorlijk aan m'n stuur zitten sjorren en ho ho ho geroepen omdat ik te veel/vroeg naar rechts ging.quote:Op maandag 27 december 2021 13:18 schreef Myraela het volgende:
Het lijkt mij vooral heel vaag als ze het in exacte afstanden gaan uitleggen.![]()
Die ene bij de brug werkt als volgt: de snelste die het meest weeft tijdens het rijden en daarbij de goedkoopste schades gaat oplopen heeft krijgt uit kostenoverweging voorrang. Meestal ik dusquote:Op maandag 27 december 2021 12:19 schreef Tele6 het volgende:
@:sigme![]()
@:Kaatje1 fijn dat het meevalt met de bijwerkingenop de werkenden vandaag
Ik heb nr 2 van de rare rotondes/verkeerspleinen in deze stad gedaan, en die van vorige keer twee keer herhaald. In m'n mapje van rijles staan dat er in totaal 6 zijn die ik moet oefenen. Deze nieuwe was wel vriendelijk, superoverzichtelijk en ruime bochten dus ik kon zo doorrijden. Die van vorige keer kreeg ik nu wat minder zenuwen van, want nu wist ik wat ik moest doen (ook al staan er geen strepen, "ergens in het midden" gaan rijden en dan "geleidelijk naar rechts" voor ik eraf moet en de hele tijd heel goed kijken. Dat gaat wel, ook al vind ik "ergens in het midden" en "geleidelijk naar rechts" nog steeds erg wazig).![]()
Oftewel: zelfs met 2mln kilometers is dat nog steeds een horrording.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik vind het wel echt oprecht jammer dat de rotonde Joure weg is; dat was gewoon echt leuk rijden.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Uhuhquote:Op maandag 27 december 2021 14:05 schreef Sarabi het volgende:
Beetje zoals het Keizer Karelplein in Nijmegen?
Dat was met rijlessen ook altijd hel.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik denk dat dat de laatste van de 6 gaat worden jaquote:Op maandag 27 december 2021 14:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die ene bij de brug werkt als volgt: de snelste die het meest weeft tijdens het rijden en daarbij de goedkoopste schades gaat oplopen heeft krijgt uit kostenoverweging voorrang. Meestal ik dus![]()
Oftewel: zelfs met 2mln kilometers is dat nog steeds een horrording.![]()
Volgens rijinstructeur ben ik straks wel op heel veel situaties voorbereid als ik zelfs dat kan![]()
![]()
Ja eigenlijk alleen de fietsers in Amsterdam kunnen je leven ernstiger verzieken dan die rotonde.quote:Op maandag 27 december 2021 14:17 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat de laatste van de 6 gaat worden ja![]()
Volgens rijinstructeur ben ik straks wel op heel veel situaties voorbereid als ik zelfs dat kan
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat is wel 1 van de klootste rotonde van Nederland geloof ik...quote:Op maandag 27 december 2021 14:05 schreef Sarabi het volgende:
Beetje zoals het Keizer Karelplein in Nijmegen?
Dat was met rijlessen ook altijd hel.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Het is ook eigenlijk een groot deel de bebording.
Als ze gewoon neer zouden zetten: "via de oude brug de stad uit -->" en "naar het centrum" en "naar het Radboud" dan is het voor veel incidentle gebruikers al veel eenvoudiger. Nu staan er hele lijsten plaatsnamen waar je toch niet heen hoeft..Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Groeten uit Putten.
25km in de benen.
Het eerste stuk naar Nijkerk was saai. Nijkerk zelf en daarna de natuur in wel de moeite waard. Uiteindelijk trok de mist weg en kwam er zelfs zon, die inmiddels weer vertrokken is.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
quote:Op maandag 27 december 2021 10:36 schreef Sarabi het volgende:
30 alcoholvrije biertjes besteld, zo komen we Dry January wel weer door
Wij twijfelen of we helemaal stoppen of dat we alleen de vrijdag en zaterdag een borrel nemen de komende tijd.
Vinden het altijd wel lekker en gezellig, een portje/wijntje en/of een biertje 's middags:9![]()
Ik ben meer een type voor alles of nietsquote:Op maandag 27 december 2021 14:58 schreef Blues het volgende:
[..]
Wij twijfelen of we helemaal stoppen of dat we alleen de vrijdag en zaterdag een borrel nemen de komende tijd.
Vinden het altijd wel lekker en gezellig, een portje/wijntje en/of een biertje 's middags:9![]()
![]()
Wat een on-ge-lo-fe-lijk stuk bagger is "Don't Look Up" zeg.... (Netflix, Leonardo di Caprio en zij van de Hunger Games)Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
In de Simpel staat er geen harissa bij zie ik, tenminste bij deze niet: https://ottolenghi.co.uk/(...)lised-pumpkin-seeds#quote:Op maandag 27 december 2021 09:14 schreef Tuindier het volgende:
Ik heb laatst trouwens ook die pompoensoep gemaakt uit Simpel, maar er was denk iets met mijn pompoen niet goed (de enige zelfgemaakte dit jaar). Ik vond het erg weeeig.
In het postcodeloterijboekje staat dat wel.Misschien is het dat?"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."![]()
Komende week eens gaan kijken, ik hoor er heel wisselende dingen over.quote:Op maandag 27 december 2021 15:36 schreef fietsie het volgende:
Wat een on-ge-lo-fe-lijk stuk bagger is "Don't Look Up" zeg.... (Netflix, Leonardo di Caprio en zij van de Hunger Games)
Maar Jennifer Lawrence is altijd leuk![]()
![]()
De makeup en haar "artiesten" hebben alles wat nog enigzinds leuk is aan dr koppie grondig verwijderd.quote:Op maandag 27 december 2021 15:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Komende week eens gaan kijken, ik hoor er heel wisselende dingen over.
Maar Jennifer Lawrence is altijd leukProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat is wel jammerquote:Op maandag 27 december 2021 15:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
De makeup en haar "artiesten" hebben alles wat nog enigzinds leuk is aan dr koppie grondig verwijderd.![]()
![]()
Ik hoor daar alleen maar lovende kritieken overquote:Op maandag 27 december 2021 15:36 schreef fietsie het volgende:
Wat een on-ge-lo-fe-lijk stuk bagger is "Don't Look Up" zeg.... (Netflix, Leonardo di Caprio en zij van de Hunger Games)We have far more in common than that which devides us..![]()
Na een kist bier de man of een fles wodka en een pak jus'dorange met z'n tweetjes misschien...quote:Op maandag 27 december 2021 15:59 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik hoor daar alleen maar lovende kritieken overProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Haal ik m van mijn must see lijstje en zet m op “ik verveel me en wil eigenlijk niets “ lijstjequote:Op maandag 27 december 2021 16:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Na een kist bier de man of een fles wodka en een pak jus'dorange met z'n tweetjes misschien...We have far more in common than that which devides us..![]()
Voor wie een booster afspraak heeft gemaakt, maar -geen- bevestigings email heeft gekrijgen: check even online.
In mijn directe kring zijn nu al 3 afspraken magisch "verdwenen".Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik las dat je moet uitloggen nadat je een afspraak maakt, dan krijg je wel een bevestigingmail.quote:Op maandag 27 december 2021 16:44 schreef fietsie het volgende:
Voor wie een booster afspraak heeft gemaakt, maar -geen- bevestigings email heeft gekrijgen: check even online.
In mijn directe kring zijn nu al 3 afspraken magisch "verdwenen".![]()
Had je een serieuze film verwacht of zo? Ik vond hem echt heel erg leuk en heb hardop zitten lachen.quote:Op maandag 27 december 2021 16:17 schreef fietsie het volgende:
Na een kist bier de man of een fles wodka en een pak jus'dorange met z'n tweetjes misschien...
Ik heb 5 films gekeken in mijn nachtdiensten en dat was de enige ècht leukeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Da’s niet fijn. Maar die hebben toch wel een smsje? Daar kwam ik mee binnen.quote:Op maandag 27 december 2021 16:44 schreef fietsie het volgende:
In mijn directe kring zijn nu al 3 afspraken magisch "verdwenen".
Zo, huis is ontkerst. Wel gezogen maar morgen nog maar even speuren naar gemiste naaldenWe have far more in common than that which devides us..![]()
Nu al?!quote:Op maandag 27 december 2021 16:48 schreef Kaatje1 het volgende:
Da’s niet fijn. Maar die hebben toch wel een smsje? Daar kwam ik mee binnen.
Zo, huis is ontkerst. Wel gezogen maar morgen nog maar even speuren naar gemiste naalden"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Nee maar gewoon de "humor" van dat Journaal, de "grap" van die generaal, het hi-ha-hilarische in de Oval office.quote:Op maandag 27 december 2021 16:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Had je een serieuze film verwacht of zo? Ik vond hem echt heel erg leuk en heb hardop zitten lachen.
Ik vond gewoon echt helemaal niets grappig in het eerste half uur. Niet eens een glimlach grappig.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Hier dus drie gevallen dat na dat uitloggen, een uurtje later even bij "mijn afspraken" kijken op de site: geen afspraak.quote:Op maandag 27 december 2021 16:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik las dat je moet uitloggen nadat je een afspraak maakt, dan krijg je wel een bevestigingmail.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ja, wel wat vroeg maar de afgelopen jaren hand ik steeds een naaldentapijt en nu zaten ze er nog redelijk aan. Het ging dus snelquote:We have far more in common than that which devides us..![]()
Misschien vond je het te veel hi ha hilarisch, maar dat was denk ik om te benadrukken dat er niet naar de serieuze wetenschappers wordt geluisterd. Lang wachten, verkiezingen zijn belangrijker, alles wordt luchtig en komisch (en heel erg dom) benaderd, ook al is het bloedserieus. Ik denk dat het daarom wat over de top hi ha ho lachen was. Het was denk ik de bedoeling dat je je er ongemakkelijk bij voelde.quote:Op maandag 27 december 2021 16:53 schreef fietsie het volgende:
Nee maar gewoon de "humor" van dat Journaal, de "grap" van die generaal, het hi-ha-hilarische in de Oval office.
Ik vond gewoon echt helemaal niets grappig in het eerste half uur. Niet eens een glimlach grappig."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Nou nee ik vond het teveel lijken op de gemiddelde Nederlander. Die is inmiddels al op dat niveau terecht gekomen. En daardoor niet grappig.quote:Op maandag 27 december 2021 17:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien vond je het te veel hi ha hilarisch, maar dat was denk ik om te benadrukken dat er niet naar de serieuze wetenschappers wordt geluisterd. Lang wachten, verkiezingen zijn belangrijker, alles wordt luchtig en komisch (en heel erg dom) benaderd, ook al is het bloedserieus. Ik denk dat het daarom wat over de top hi ha ho lachen was. Het was denk ik de bedoeling dat je je er ongemakkelijk bij voelde.
Misschien kijk ik teveel engelse tv, engelse series, en -humor.
[ Bericht 3% gewijzigd door fietsie op 27-12-2021 17:57:11 ]Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Aha, moeders ook al, die heeft net gebeld en nu wel de mail gekregen.quote:Op maandag 27 december 2021 16:44 schreef fietsie het volgende:
In mijn directe kring zijn nu al 3 afspraken magisch "verdwenen".Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
Mensen, wat zouden jullie maken met veel tauge? Maar echt tauge in de hoofdrol zegmaar, want ik heb 2 kilo.![]()
![]()
Gado gado?quote:Op maandag 27 december 2021 18:56 schreef Myraela het volgende:
Mensen, wat zouden jullie maken met veel tauge? Maar echt tauge in de hoofdrol zegmaar, want ik heb 2 kilo.![]()
Dat dacht ik ook. Maar dan moet ik er vooral veel zooi bij gaan kopen en kom ik niet zo rap door de twee kilo, vrees ik.quote:![]()
Als je het bakt, slinkt het een beetje dus je kunt het ook wokken en door de bami heen doen of zo. Maar ik heb het nooit met meer dan 250 g taugé voor 2 personen geprobeerd.![]()
TGTG. Bij een AGF groothandel. Ik heb ook nog 3 kilo paprikareepjes en 1.5 kilo bosui en nog veel meer.quote:Maar de rest kan ik makkelijk verwerken of invriezen. Deze vind ik lastiger.
![]()
Op tijd opeten of toch weggooien. Taugé moet je niet over de datum eten.quote:Op maandag 27 december 2021 18:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
TGTG. Bij een AGF groothandel. Ik heb ook nog 3 kilo paprikareepjes en 1.5 kilo bosui en nog veel meer.Maar de rest kan ik makkelijk verwerken of invriezen. Deze vind ik lastiger.
Het is nog wel een paar dagen goed volgens de verpakking. Het is allemaal nog tot en met donderdag goed.![]()
Voor 800 euro nieuwe TV gekocht. Hij wordt bezorgd en dat vind ik maar spannend.
Waarom? Stel dat je m zelf ophaalt en struikeltquote:Op maandag 27 december 2021 19:08 schreef Lonaa het volgende:
Voor 800 euro nieuwe TV gekocht. Hij wordt bezorgd en dat vind ik maar spannend.We have far more in common than that which devides us..![]()
Dat heb ik zelf in de hand.quote:Op maandag 27 december 2021 19:19 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Waarom? Stel dat je m zelf ophaalt en struikelt
Is controleding.
Maar goed, het zal vast goedkomen. Ik hoop ook dat ie op tijd komt want donderdag gaan we paar dagen weg![]()
En dan in het nieuwe jaar nieuwe auto kopen. En matras + bank.Spaarrekening
Nog 2 weken en dan zou mijn nieuwe stoel er ook moeten zijn![]()
Ik vond tv laten bezorgen en installeren best wel makkelijk. Was een enorme doos, en die werd ook weer meegenomen
En ik zit me toch lekker te eten van een gesneden verspakket Mac and cheese van AH. Gewoon een keer proberen, maar die komt er vakerWe have far more in common than that which devides us..![]()
Vakantie![]()
Morgen retevroeg opstaan want dan komt iemand naar mijn loeiende gasmeter luisteren![]()
Vroege afspraak omdat ik naar Amsterdam zou gaan (ex opvanger bezoeken) maar mijn kies doet nog steeds stom en de enige semi spoed afspraak die gepland kon worden is… morgenmiddag
Met een beetje pech moet er geboord worden en mag ik woensdag (na ongeveer een jaar) geen bloed doneren![]()
Beter doet tand normaal als ik donderdag ga werken. En vrijdag alsnog naar Amsterdam ga.
Nu licht misselijk want teveel panna cotta gegeten die echt op moest.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Wat vervelend (zowel gasmeter als kiespijn).quote:Op maandag 27 december 2021 19:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
Vakantie![]()
Morgen retevroeg opstaan want dan komt iemand naar mijn loeiende gasmeter luisteren![]()
Vroege afspraak omdat ik naar Amsterdam zou gaan (ex opvanger bezoeken) maar mijn kies doet nog steeds stom en de enige semi spoed afspraak die gepland kon worden is… morgenmiddag
Met een beetje pech moet er geboord worden en mag ik woensdag (na ongeveer een jaar) geen bloed doneren![]()
Beter doet tand normaal als ik donderdag ga werken. En vrijdag alsnog naar Amsterdam ga.
Nu licht misselijk want teveel panna cotta gegeten die echt op moest.
Maar wel vakantie
We have far more in common than that which devides us..![]()
https://omnivorescookbook.com/bean-sprout-stir-fry/quote:Op maandag 27 december 2021 18:56 schreef Myraela het volgende:
Mensen, wat zouden jullie maken met veel tauge? Maar echt tauge in de hoofdrol zegmaar, want ik heb 2 kilo.
https://thewoksoflife.com/cantonese-soy-sauce-pan-fried-noodles/
https://thewoksoflife.com/chicken-bean-sprouts/
(Laatste met vega kip?)![]()
En daar kan ze meteen ook wat van die lente-ui in kwijtquote:Op maandag 27 december 2021 20:12 schreef Yinny het volgende:
[..]
https://omnivorescookbook.com/bean-sprout-stir-fry/
![]()
Mooi op tijdquote:Op maandag 27 december 2021 20:21 schreef Blues het volgende:
Mijn dr. Martens sandalen komen morgen al
Lekker voor 1 januari als de lente komt![]()
![]()
![]()
Vanavond de left overs van de kerstdagen: stukje pizza nog van de catering, tomaten risotto, bloemkoolroosjes (vergeten bij de kaasfondue), krieltjes (idem), komkommersalade. Toet: tiramisu ( van de catering).
@Myraela : wat een hoeveelheden 😳
Tevens een middagdutje.![]()
![]()
Thanks!quote:Op maandag 27 december 2021 20:12 schreef Yinny het volgende:
[..]
https://omnivorescookbook.com/bean-sprout-stir-fry/
Robins taugesaladequote:Op maandag 27 december 2021 18:56 schreef Myraela het volgende:
Ik volg het recept meestal wat uit de losse pols, maar is erg lekker. Ook in rijstpapier met andere dingies.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Oh die kan ik ook wel een keer proberen. Ben benieuwd!quote:Op maandag 27 december 2021 21:20 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Robins taugesalade![]()
Ik volg het recept meestal wat uit de losse pols, maar is erg lekker. Ook in rijstpapier met andere dingies.![]()
?quote:Op maandag 27 december 2021 21:57 schreef derLudolf het volgende:
Zo, beslag gemaakt, morgenavone spekkedikken maken![]()
Dat is toch 1000 calorieën in een hap? Maar volgens mij wel erg lekkerquote:Op maandag 27 december 2021 21:57 schreef derLudolf het volgende:
Zo, beslag gemaakt, morgenavone spekkedikken makenWe have far more in common than that which devides us..![]()
500g roggemeel
500g tarwebloem
400g basterdsuiker
330g stroop
8 eieren
50g boter
En dan tijdens met bakken nog spek en metworst.
Geen idee hoeveel kcal per hap dat zijn. Per hap, dat is ook nog afhankelijk van hoe zulke grote happen je neemt
Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
T is vast geen recept van Sonja Bakkerquote:Op maandag 27 december 2021 22:26 schreef derLudolf het volgende:
500g roggemeel
500g tarwebloem
400g basterdsuiker
330g stroop
8 eieren
50g boter
Geen idee hoeveel kcal per hap dat zijn. Per hap, dat is ook nog afhankelijk van hoe zulke grote happen je neemt![]()
We have far more in common than that which devides us..![]()
Maar wie weet is dat het volgende week wel. Kopieer koninging Sonjaquote:Op maandag 27 december 2021 22:35 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
T is vast geen recept van Sonja Bakker![]()
![]()
Heb ik allemaal in huisquote:Op maandag 27 december 2021 22:26 schreef derLudolf het volgende:
500g roggemeel
500g tarwebloem
400g basterdsuiker
330g stroop
8 eieren
50g boter
Geen idee hoeveel kcal per hap dat zijn. Per hap, dat is ook nog afhankelijk van hoe zulke grote happen je neemt![]()
![]()
![]()
![]()
Oh t moet in een wafelijzer?
https://www.landleven.nl/(...)drentse-spekdikkens/
Lijkt me wel lekker om pannenkoekjes in de pan van te bakken.![]()
MogguhOp kantoor
Update getest op live. Mislukt. Update teruggedraaid
Goedemorgen..
Ik heb genoten van jullie kerst gerechten en perikelen.. toch een beetje kerstsfeer proeven..![]()
Vandaag boot tochtje, beetje snorkelen, lunch op het strand van het eiland, weer een beetje snorkelen en weer naar huis![]()
#wathebbenwehetslecht
Imgur vind het moet zo'n goed idee om foto's vanaf hier up te loaden, dus dat moet nog even wachten..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje![]()
Ik ben pas 45 minuten onderweg met de film maar mijn voorlopige oordeel is dat dat zonde is. Het is een prima film, niets hi-ha-ho aan, juist pijnlijk accuraat.quote:Op maandag 27 december 2021 16:25 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Haal ik m van mijn must see lijstje en zet m op “ik verveel me en wil eigenlijk niets “ lijstjeI'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.![]()
Eens. Gister gekeken. Prima film. Goed einde.quote:Op dinsdag 28 december 2021 07:01 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik ben pas 45 minuten onderweg met de film maar mijn voorlopige oordeel is dat dat zonde is. Het is een prima film, niets hi-ha-ho aan, juist pijnlijk accuraat.![]()
Dat klinkt inderdaad heel vervelendquote:Op dinsdag 28 december 2021 06:49 schreef Barreltje het volgende:
Goedemorgen..
Ik heb genoten van jullie kerst gerechten en perikelen.. toch een beetje kerstsfeer proeven..![]()
Vandaag boot tochtje, beetje snorkelen, lunch op het strand van het eiland, weer een beetje snorkelen en weer naar huis![]()
#wathebbenwehetslecht
Imgur vind het moet zo'n goed idee om foto's vanaf hier up te loaden, dus dat moet nog even wachten..![]()
![]()
Hier trouwens nog steeds geen verbetering qua oren![]()
Ondertussen al 3 weken last van. Morgen weer de HA bellen.![]()
Mogguh!Dat dacht ik ook 2e kerstdag. Met een schaal met dessert 6 trappen naar beneden overleefd. Op hakkenquote:.
Blijf ik haken in een of andere tie wrap- zo'n witte, waar folders mee bij elkaar gehouden worden.
Goede/dure broek kapot, knie kapot, handen kapot, bloed overal, schaal kapot, dessert op de grond. (Maar gelukkig niet in het gras en de ganache moest er nog over, daardoor was het nog te redden).
![]()
![]()
Verder wel prima dag gehad hoor![]()
![]()
Ditquote:Op dinsdag 28 december 2021 07:01 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik ben pas 45 minuten onderweg met de film maar mijn voorlopige oordeel is dat dat zonde is. Het is een prima film, niets hi-ha-ho aan, juist pijnlijk accuraat.Het is satire, accuraat en ongemakkelijk.
[ Bericht 6% gewijzigd door Candaasje op 28-12-2021 11:31:25 ]![]()
Spoilers! Ik wil ook nog gaan kijken.
Net de boodschappenbestelling afgemaakt. Ik heb deze week nog plannen om zelf gnocchi en foccacia te maken, en verder een avond rendang (incl zelf de boemboe maken), mapo tofu en oudjaarsavond allerlei hapjes. Vakantie zorgt voor kookenergie geloof ik.![]()
Ohoh, da’s erg. Hoe is het nu met knie en handen?quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:57 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh!
[..]
Dat dacht ik ook 2e kerstdag. Met een schaal met dessert 6 trappen naar beneden overleefd. Op hakken.
Blijf ik haken in een of andere tie wrap- zo'n witte, waar folders mee bij elkaar gehouden worden.
Goede/dure broek kapot, knie kapot, handen kapot, bloed overal, schaal kapot, dessert op de grond. (Maar gelukkig niet in het gras en de ganache moest er nog over, daardoor was het nog te redden).
![]()
![]()
Verder wel prima dag gehad hoorWe have far more in common than that which devides us..![]()
Tegen al mijn verwachtingen in, niet blauw en nog functioneelquote:Op dinsdag 28 december 2021 11:32 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ohoh, da’s erg. Hoe is het nu met knie en handen?
Alleen nog een rottige schaafplek op mijn knie die natuurlijk enorm trekt, maar het kon een stuk beroerder uitpakken. Wondjes op mijn handen herstellen snel en goed, geen huidlijm nodig gehad, waar ik eerst nog even voor vreesde.![]()
Gelukkig valt het redelijk mee. Toch altijd eng dat soort ongelukjes.quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:35 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Tegen al mijn verwachtingen in, niet blauw en nog functioneel
Alleen nog een rottige schaafplek op mijn knie die natuurlijk enorm trekt, maar het kon een stuk beroerder uitpakken. Wondjes op mijn handen herstellen snel en goed, geen huidlijm nodig gehad, waar ik eerst nog even voor vreesde.![]()
Autsj! Beterschapquote:Op dinsdag 28 december 2021 10:57 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh!
[..]
Dat dacht ik ook 2e kerstdag. Met een schaal met dessert 6 trappen naar beneden overleefd. Op hakken.
![]()
![]()
Verder wel prima dag gehad hoor![]()
quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:57 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh!
[..]
![]()
![]()
Verder wel prima dag gehad hoorPechvogel!
Thnx![]()
Ik had weer het geluk dat ik op de vrijdagavond na, niet het weekend heb hoeven werken. Volgens mij zaten mijn collega's nog net niet huilend in een hoekje door de drukte.
Ik kon in die tijd gewoon rustig mijn buikje rond eten.
Ohja, fijne kerst nog (met terugwerkende kracht) allen![]()
![]()
Had ik jullie nog heel niet gewenst.![]()
Dat was een lelijke valpartij! Candaas![]()
Heb je nu dienst met O&N?
Wat een saaie grauwe druilerige dag vandaag. Booh.
Dan ga ik digitaal eens wat krantenartikelen lezen. De analoge zijn al in de blauwe kliko beland in het kader van ruimen.![]()
Ze zijn binnen
Mijn kadootje voor mezelf van de zorgbonus
g kwam ze tegen voor echt veel goedkoper, dus nu maar vast gekocht![]()
![]()
Klinkt goed! Geniet nog ff!quote:Op dinsdag 28 december 2021 06:49 schreef Barreltje het volgende:
Goedemorgen..
#wathebbenwehetslecht
Imgur vind het moet zo'n goed idee om foto's vanaf hier up te loaden, dus dat moet nog even wachten..![]()
En de het nieuwe servies is ook binnen
Dinerborden, ontbijtborden, kommetjes. Van alles 6.
Meteen alles vervangen zodat we geen allegaartjes meer hebben
"maar hier is maar 1 stukje af"
WEG!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:53 schreef Blues het volgende:
En de het nieuwe servies is ook binnen
Dinerborden, ontbijtborden, kommetjes. Van alles 6.
Meteen alles vervangen zodat we geen allegaartjes meer hebben
"maar hier is maar 1 stukje af"
WEG!![]()
Ik deed ook op die manier opruimen toen G de mogelijkheid had om een hele berg zooi naar Slowakije te sturen
![]()
Ik: "Hoeveel borden hebben we, schat?"
G: "Uhm....twee sets van 6 borden per soort"
Ik: "Welk setje wil je richting je broer sturen?"
G: "Uhm.....geen?"
Ik: "Verkeerde antwoord.......mijn setje of jouw setje? Anders kies ik"
Schoon schipquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik deed ook op die manier opruimen toen G de mogelijkheid had om een hele berg zooi naar Slowakije te sturen
![]()
Ik: "Hoeveel borden hebben we, schat?"
G: "Uhm....twee sets van 6 borden per soort"
Ik: "Welk setje wil je richting je broer sturen?"
G: "Uhm.....geen?"
Ik: "Verkeerde antwoord.......mijn setje of jouw setje? Anders kies ik"
We hebben ook nog wel 12 'mooiere, leukere' borden die we bewaren voor als we eters krijgen of als we zelf thuis restaurantje spelen. Die houden we toch wat meer apart.
Dit servies is gewoon wit van Ikea. De 365 serie.
Nu een shitload aan boodschappen doen alvast voor O/N.
Dan donderdag nog de verse producten kopen en voorkoken.![]()
g had ook nog een nieuwe bureaustoel (1 miskoop voor hem, maar voor mijn piano is die juist helemaal perfect met mn rug.. want ik kan niet ruim een uur op een pianokruk zitten) en wat andere pakketten binnen de afgelopen weken.
Dus een Mount karton in de garage nu... meteen voor 4 jan net een milieustraat afspraak gemaakt om dat weg te brengen.
Nog meer schoon schip in de tent![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: