Dat is jammer. Hopelijk niet Al te veel last vanquote:Op zaterdag 25 december 2021 09:41 schreef Pinnenmutske het volgende:
Stukje glas in mijn voet.
Vrolijke kersemus dus.
De mama heeft het eruit gehaald.quote:Op zaterdag 25 december 2021 10:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dat is jammer. Hopelijk niet Al te veel last van
Ik had al zo'n vermoeden uitherkenbaarheidquote:Op zaterdag 25 december 2021 10:24 schreef Clubsoda het volgende:
Sorry @:Lonaa, zag niet dat ik 'm sloot. Te druk met het wegwerken van de hardloopaversie![]()
Ik ga nu maar eens de kerstbrunch voorbereiden. Er zijn pakjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sorry
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
quote:Op zaterdag 25 december 2021 12:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Fijne dagen 🤗Ja jij ook maar ik vind je 'grapje' totaal niet grappig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sorry
Spoilers!
quote:Op zaterdag 25 december 2021 12:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Fijne dagen 🤗Een klassieke plastisch chirurgische Z-plastiek 👍🏼SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sorry![]()
Zijn de pezen onbeschadigd?
En Lonaa’s teen schiet niet op.
Piep 🙃
quote:Op zaterdag 25 december 2021 11:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden uitherkenbaarheid
quote:Op zaterdag 25 december 2021 12:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Slapstick hier net. Ik lag met mijn benen op tafel, dekentje er over, poes er op. Piep droomde, schrok zo hard dat ze airborne was, landde in mijn schaal yoghurt en rende de hele woonkamer door. De vloer was gisteren gedweild
Ik ben er altijd al vanuit gegaan dat je lieflijke voorkomen een masquerade is voor iets veel meer sinister...quote:Op zaterdag 25 december 2021 02:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als ik dat ga uitzoeken ben ik nog wel even bezig, want ik ben hier een directe afstammeling van: http://www.vanvoorhees.org/
Ook wel bekend van de Friday the 13th films
Hier hoekje van kies af vrijdag. Precies daar waar je die kies -wel- gebruikt. Noodtandarts afspraak was het voor assistente niet erg genoeg; "6 januari hebben we plek".quote:Op zaterdag 25 december 2021 10:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
Halve kerstnacht wakker gelegen met milde tandpijn
Nu wegHopelijk blijft dat zo, maar wel een signaal dat ik die uitgestelde controle afspraak echt eens moet gaan maken
Je wordt ook een dagje ouder...quote:Op zaterdag 25 december 2021 11:35 schreef Lonaa het volgende:
Lonaa's TractorTeen is nog steeds dikker dan hij hoort, wil niet meer dan 2 mm buigen, doet pijn bij kou en doet ook soms zomaar stekend pijn.
SPOILER: Hoofdgerecht voor vanavondOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(De stick had ik al)Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Ohhhh die had ik zo graag in het filmhuis gezien, maar net gemistquote:Op zaterdag 25 december 2021 14:39 schreef Blues het volgende:
We kijken de kerstfilm. Bij Pathé een film 'gekocht' om te kijken.
https://www.moviemeter.nl/film/1127096
quote:Op zaterdag 25 december 2021 15:17 schreef fietsie het volgende:
Ik vond een nieuw sous vide speeltje onder de boom..
Nu verspil ik -net- wat minder stroom gedurende de daglange bereidingen
Is dat een isolatiehoes ofzo?SPOILER: Hoofdgerecht voor vanavondOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
(De stick had ik al)
Hier twee lamsschouders al paar uur in de oven, is dat alvast klaar voor morgen
Lam gods dit dat
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Die lijkt me ontzettend goed! Mooie keus. (was ie dat ook, goed?)quote:Op zaterdag 25 december 2021 14:39 schreef Blues het volgende:
Erg gave filmquote:Op zaterdag 25 december 2021 14:39 schreef Blues het volgende:
Jup met precies erin passende hittebestendig kunststof bak, en een deksel waar een gat in zit wat maar net groter is als de stick: minder water bijvullen, en nauwelijks warmteverlies (de hoes voelt koel van buiten)quote:
Qft.quote:Op zaterdag 25 december 2021 14:28 schreef derLudolf het volgende:
Hier ook mooi weer, maar tering, wat een kou in de wind. Het werd maar een laf stukje lopen van ca 2,5km vanochtend.
Ik had ik de planning een rondje dat in totaal een kilometer of zes maar ik heb hem toch maar ingekort.quote:Op zaterdag 25 december 2021 17:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Qft.
Zit nu ook tussen de weilanden in Drenthe, daar waait het nog harder
Ik hoor heb de voice-over van Frank Lammers er zo bij.quote:
Prima weer om aan het werk te zijn.quote:Op zaterdag 25 december 2021 18:49 schreef Blues het volgende:
Vlg week zitten we in de nattigheid en dubbele cijfers
Ik heb de indruk dat dat soort groenteabonnementen ook altijd hun best doen om iets kerstigs in het pakket te doen. Wij kregen ook wel eens bijvoorbeeld biologische oesterzwammen in het pakket met kerstquote:Op zaterdag 25 december 2021 19:04 schreef sigme het volgende:
Ik vond het lekker weer om af en toe even een frisse neus te halen tussen het koken door.
Liefste was werken vandaag, zoals gewoonlijk op 1e kerstdag, maar deze keer wel op tijd thuis om samen warm te eten.
We aten rollade van eigen vark, stoofpeertjes, spruitjes, puree. De groente wordt gedicteerd door mijn bd-groenteabonnement, en per saldo leverde het een keurig klassiek kerstmaal.
De puree was een kleine schaal van de grote schaal die ik alvast gemaakt heb voor morgen.
Vredig en knusquote:Op zaterdag 25 december 2021 19:53 schreef Tele6 het volgende:
- Veel lasagna
- Kerstlichtjes
- Top 2000
- Boek
- Thee
- Chocola
- Geen schreeuwende moeder
komt goed dit
Nou mijne niet hoor. Gewoon boerenkool en wortels enzoquote:Op zaterdag 25 december 2021 19:59 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat dat soort groenteabonnementen ook altijd hun best doen om iets kerstigs in het pakket te doen. Wij kregen ook wel eens bijvoorbeeld biologische oesterzwammen in het pakket met kerst![]()
Helaas de rest van het jaar niet.
Oh dat is jammer.quote:Op zaterdag 25 december 2021 20:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nou mijne niet hoor. Gewoon boerenkool en wortels enzo
Alan Rickman of Hugh Grant.quote:Op zaterdag 25 december 2021 20:52 schreef Clubsoda het volgende:
Die Hard én Love Actually op tv, wat moet ik nu?
Ja, ik ook! Maar hij speelt in allebeiquote:Op zaterdag 25 december 2021 20:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Alan Rickman of Hugh Grant.
Ik nam Alan.
Dexter kijkenquote:Op zaterdag 25 december 2021 20:52 schreef Clubsoda het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Ja! Hier! Lego en een nerfgun voor de mini, Wingspan en wat Catan en Carcassonne uitbreidingen voor ons. Plus een fles Port van 20 jaar oudquote:Op zaterdag 25 december 2021 15:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die lijkt me ontzettend goed! Mooie keus. (was ie dat ook, goed?)
Leuk cadeau onder de kerstboom, fiets.
Wie doen nog meer aan cadeautjes?
Notting Hill zoeken.quote:Op zaterdag 25 december 2021 20:52 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb een uur gekekenquote:Op zaterdag 25 december 2021 21:31 schreef Blues het volgende:
Jullie zitten je toch ook lekker op te warmen aan sbs 6?![]()
![]()
Leuke cadeausquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:11 schreef PdeHoog het volgende:
Ja! Hier! Lego en een nerfgun voor de mini, Wingspan en wat Catan en Carcassonne uitbreidingen voor ons. Plus een fles Port van 20 jaar oud
Die Hard kijken en Love Actually er na kijken op Netflix.quote:Op zaterdag 25 december 2021 20:52 schreef Clubsoda het volgende:
quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:42 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik sliep om 13u een uurtje en om 17.30 nog een keer een uurtje en ik ben nu alweer moeof nou ja, eerder rozig. Maar heb nog half glas rosé en nog wat lekkere chocola dus ik moet nog even wakker blijven haha.
Ja blij mee; we hebben hier allemaal kleine cadeautjes gedaan, en een paar grote, voor gisteravond, vandaag en morgen. Zodat het drie leuke dagen wordenquote:Op zaterdag 25 december 2021 15:58 schreef Isabeau het volgende:
Leuk cadeau onder de kerstboom, fiets.
Bohquote:
Zoetig en zachtquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Leuke cadeaus
Catan en Carcassonne
Port
Geen idee hoe zulke oude Port smaakt. Nooit gehad geloof ik.
Uhuhquote:
quote:
De laatste fles die ik kocht was van m'n geboortejaar... Toen ik 40 werd.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
UhuhDat wordt de komende tijd genieten
Stukje kaas erbij. Spelletjes doen.
Hoog tijd toch? Voor port is het trouwens altijd wel tijd, of een PX. Daar zou ik haast mn bed voor uitkomenquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
De laatste fles die ik kocht was van m'n geboortejaar... Toen ik 40 werd.
Walnoten, chocolade, dat soort smaken.
Sindsdien geen drank meer gekocht voor mezelf.
Ik koop dit soort drank ook niet snel voor mezelf. Maar mijn ouders wisten niet zoveel als cadeau dus dan is dit wel welkomquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
De laatste fles die ik kocht was van m'n geboortejaar... Toen ik 40 werd.
Walnoten, chocolade, dat soort smaken.
Sindsdien geen drank meer gekocht voor mezelf.
Wat was het recept? Wij eten morgen ook konijnquote:Op zaterdag 25 december 2021 20:40 schreef derLudolf het volgende:
Konijn was echt goed gelukt trouwensM'n broertje en ik hebben hem schoon op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Jan_Onderwater stond de halve dag in de keuken...quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:59 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb echt ongelofelijk lekker gegeten en heb er zelf niets voor hoeven doenToen ik uit bed kwam was de tafel al gedekt, later kaarsen aan en kerstmuziek op
Dat mag van mij elke dag wel zo
Wat heb je allemaal gemaakt?quote:Op zondag 26 december 2021 00:52 schreef Jan_Onderwater het volgende:
* Jan_Onderwater stond de halve dag in de keuken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |