Dat is jammer. Hopelijk niet Al te veel last vanquote:Op zaterdag 25 december 2021 09:41 schreef Pinnenmutske het volgende:
Stukje glas in mijn voet.
Vrolijke kersemus dus.
De mama heeft het eruit gehaald.quote:Op zaterdag 25 december 2021 10:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dat is jammer. Hopelijk niet Al te veel last van
Ik had al zo'n vermoeden uitherkenbaarheidquote:Op zaterdag 25 december 2021 10:24 schreef Clubsoda het volgende:
Sorry @:Lonaa, zag niet dat ik 'm sloot. Te druk met het wegwerken van de hardloopaversie![]()
Ik ga nu maar eens de kerstbrunch voorbereiden. Er zijn pakjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sorry
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
quote:Op zaterdag 25 december 2021 12:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Fijne dagen 🤗Ja jij ook maar ik vind je 'grapje' totaal niet grappig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sorry
Spoilers!
quote:Op zaterdag 25 december 2021 12:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Fijne dagen 🤗Een klassieke plastisch chirurgische Z-plastiek 👍🏼SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sorry![]()
Zijn de pezen onbeschadigd?
En Lonaa’s teen schiet niet op.
Piep 🙃
quote:Op zaterdag 25 december 2021 11:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden uitherkenbaarheid
quote:Op zaterdag 25 december 2021 12:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Slapstick hier net. Ik lag met mijn benen op tafel, dekentje er over, poes er op. Piep droomde, schrok zo hard dat ze airborne was, landde in mijn schaal yoghurt en rende de hele woonkamer door. De vloer was gisteren gedweild
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |