Barbaren. Allebei.quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:38 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Kronkelen in het zand, zoals in de clip van Malibu mag van mij ook
@MTheBassmanquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:38 schreef ok01 het volgende:
Deze is heel leuk om op de bas te spelen
Ik zal eraan proberen te denkenquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:38 schreef Koen66 het volgende:
kunnen we hier volgend jaar niet massaal op stemmen? Zou schandalig zijn als ie er uit zou vallen
quote:
Stem dan ook even op China Groovequote:Op zaterdag 25 december 2021 00:38 schreef Koen66 het volgende:
kunnen we hier volgend jaar niet massaal op stemmen? Zou schandalig zijn als ie er uit zou vallen
Moet je zeker doenquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:39 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb m nooit geprobeerd
Ik weet wat ik ga doen op 1 januari(of tijdens een Blof nummer of zo)
Met mijn lage stem ga ik waarschijnlijk gewoon iets van Johnny Cash doen of zoquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Madness ging nog wel goed hoor, maar B-52's een stuk minder. Maar dat was in 2007. Dit jaar twee andere nummers gedaan, die gingen redelijk.
Peace wil niet op de bank slapen vanavondquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:39 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ze gaat heus niet bij je weg. Vertel het maar gewoon
owquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Madness ging nog wel goed hoor, maar B-52's een stuk minder. Maar dat was in 2007. Dit jaar twee andere nummers gedaan, die gingen redelijk.
Vieze oude mannen die chatten met een kind van 12?quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:40 schreef Dagoduck het volgende:
Vorig jaar waren er momenten waarop je in de zoom nog kon chatten met anderen. Dat was leuk, was ook al snel weer uitgeschakeld
Ook een heerlijke basnummerquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Stem dan ook even op China Groove
Beetje zelfde lot als Cream.quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:38 schreef Koen66 het volgende:
Midnight Train to Georgia niet?quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:40 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dit was het enige 'boeketclipje' vanuit het treinthema in de finale aflevering van T2000 quiz dat ook daadwerkelijk in de top staat of niet
Sowieso heb ik het idee dat baspartijen veel beter waren vroeger.quote:
Gewone normale mensen die radio 2 luisterden en die chatten met mij.quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vieze oude mannen die chatten met een kind van 12?
Ik ken mijn kwaliteiten en weet dat die niet bij zingen zittenquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jij stond erbij en keek er naar... zo ongezellig.
Van al die boeketjes uit de Top 2000 staat 80% er nooit inquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:40 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dit was het enige 'boeketclipje' vanuit het treinthema in de finale aflevering van T2000 quiz dat ook daadwerkelijk in de top staat of niet
Ligt ook aan het genre.quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:41 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Sowieso heb ik het idee dat baspartijen veel beter waren vroeger.
Of word ik een ouwe lul?
Nee de reden dat t werd gecanceld..quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gewone normale mensen die radio 2 luisterden en die chatten met mij.
Alsof er niet al een hele afdruk van Peace in de kussens van de bank ligt na al die jarenquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:40 schreef ok01 het volgende:
[..]
Peace wil niet op de bank slapen vanavond
Ja ja... al heb je daar wel een punt.quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ken mijn kwaliteiten en weet dat die niet bij zingen zitten
quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:42 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Alsof er niet al een hele afdruk van Peace in de kussens van de bank ligt na al die jaren
De reden daarvoor was denk ik dat ze geen controle hadden over hoe leuk de mensen het hadden.quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nee de reden dat t werd gecanceld..
Eigenlijk niet, nee.quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:42 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Alsof er niet al een hele afdruk van Peace in de kussens van de bank ligt na al die jaren
Ik heb dit jaar twee lijstjes ingediend. Voor het tweede lijstje heb ik de onderste 500 nummers van de vorige editie afgespeurd naar nummers waarvan ik vind dat ze erin mogen blijven.quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:38 schreef Koen66 het volgende:
Ligt eraan, maar over het algemeen bas ik wel liever op oudere nummers jaquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:41 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Sowieso heb ik het idee dat baspartijen veel beter waren vroeger.
Of word ik een ouwe lul?
het is een complot!quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De reden daarvoor was denk ik dat ze geen controle hadden over hoe leuk de mensen het hadden.
Er schijnt er zelfs eentje uit de lijst te zijn verdwenen.quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:43 schreef Koen66 het volgende:
deze gaat nog wel van Beyonce. Staan er nog hoger?
Ik heb een fles Scarabus opengetrokken net. Kende hem niet, maar de slijter in Alkmaar had hem aan me.. versleten, zeg maar.quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:41 schreef Dwersdriever het volgende:
Tijd voor een Islay whisky. Het is genieten dit eerste uur.
Ja, nu heb ik echt het kerstgevoel. Of het kwam omdat @MeneerHJM een dansje deed op Beyonce, per ongeluk uiteraard.quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:42 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
ja ja...quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:43 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja, nu heb ik echt het kerstgevoel. Of het kwam omdat @:meneerHJM een dansje deed op Beyonce, per ongeluk uiteraard.
meeste vind ik vreselijk dus primaquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er schijnt er zelfs eentje uit de lijst te zijn verdwenen.
Girls don't run the T2000quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er schijnt er zelfs eentje uit de lijst te zijn verdwenen.
Leuk, zo'n liedje voor de keeper van Ajax. Of gaat dit om de verontwaardiging om zijn dopinggebruik?quote:
Hier ook door die reclamequote:Op zaterdag 25 december 2021 00:44 schreef MTheBassman het volgende:
Mijn fok tript m af en toe bij comments laden
Ja hier ook. Maar dat heb ik ook weleens in andere topics.quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:44 schreef MTheBassman het volgende:
BUG / Laatste post verschijnt en verdwijntquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:44 schreef MTheBassman het volgende:
je kent dit?quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:45 schreef Limoentjuh het volgende:
Wel een van de leukere nummers van Beyoncé dit
dat wel, meesten van d'r zijn baggerquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:45 schreef Limoentjuh het volgende:
Wel een van de leukere nummers van Beyoncé dit
Ja, Beyonce en Jay dachten vast aan hem, jaren vantevoren. Kssstquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Leuk, zo'n liedje voor de keeper van Ajax. Of gaat dit om de verontwaardiging om zijn dopinggebruik?
Freedom met Kendrick Lamar is wel tofquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat wel, meesten van d'r zijn bagger
NOOOOOOOOOOOOODGAAAAAANG SWERELDS BESTE AMBTENAARquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:45 schreef noodgang het volgende:
[..]
LIMOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENTJUUUUHH![]()
![]()
![]()
![]()
Wat is de overeenkomst tussen bungeejumpen en een BeeJay van een vrouw met haar kunstgebit uit?quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Bee & Jay.
Niks mis met een goeie BeeJay
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My friends all drive horses
Nog een paar slokken, dan is mijn blikkie alweer ledig.quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:46 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik sluit me (Hertog Jan) aan bij @:dagoduck
Coal Ila.quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:43 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb een fles Scarabus opengetrokken net. Kende hem niet, maar de slijter in Alkmaar had hem aan me.. versleten, zeg maar.
Er komt dan wel iets binnen.
Wat drink jij?
Ik maakte zojuist gek genoeg hetzelfde mee.quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nog een paar slokken, dan is mijn blikkie alweer ledig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |