Freedom met Kendrick Lamar is wel tofquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat wel, meesten van d'r zijn bagger
NOOOOOOOOOOOOODGAAAAAANG SWERELDS BESTE AMBTENAARquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:45 schreef noodgang het volgende:
[..]
LIMOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENTJUUUUHH![]()
![]()
![]()
![]()
Wat is de overeenkomst tussen bungeejumpen en een BeeJay van een vrouw met haar kunstgebit uit?quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Bee & Jay.
Niks mis met een goeie BeeJay
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My friends all drive horses
Nog een paar slokken, dan is mijn blikkie alweer ledig.quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:46 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik sluit me (Hertog Jan) aan bij @:dagoduck
Coal Ila.quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:43 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb een fles Scarabus opengetrokken net. Kende hem niet, maar de slijter in Alkmaar had hem aan me.. versleten, zeg maar.
Er komt dan wel iets binnen.
Wat drink jij?
Ik maakte zojuist gek genoeg hetzelfde mee.quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nog een paar slokken, dan is mijn blikkie alweer ledig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |