Ik ken mijn kwaliteiten en weet dat die niet bij zingen zittenquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jij stond erbij en keek er naar... zo ongezellig.
Van al die boeketjes uit de Top 2000 staat 80% er nooit inquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:40 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dit was het enige 'boeketclipje' vanuit het treinthema in de finale aflevering van T2000 quiz dat ook daadwerkelijk in de top staat of niet
Ligt ook aan het genre.quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:41 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Sowieso heb ik het idee dat baspartijen veel beter waren vroeger.
Of word ik een ouwe lul?
Nee de reden dat t werd gecanceld..quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gewone normale mensen die radio 2 luisterden en die chatten met mij.
Alsof er niet al een hele afdruk van Peace in de kussens van de bank ligt na al die jarenquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:40 schreef ok01 het volgende:
[..]
Peace wil niet op de bank slapen vanavond
Ja ja... al heb je daar wel een punt.quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ken mijn kwaliteiten en weet dat die niet bij zingen zitten
quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:42 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Alsof er niet al een hele afdruk van Peace in de kussens van de bank ligt na al die jaren
De reden daarvoor was denk ik dat ze geen controle hadden over hoe leuk de mensen het hadden.quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nee de reden dat t werd gecanceld..
Eigenlijk niet, nee.quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:42 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Alsof er niet al een hele afdruk van Peace in de kussens van de bank ligt na al die jaren
Ik heb dit jaar twee lijstjes ingediend. Voor het tweede lijstje heb ik de onderste 500 nummers van de vorige editie afgespeurd naar nummers waarvan ik vind dat ze erin mogen blijven.quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:38 schreef Koen66 het volgende:
kunnen we hier volgend jaar niet massaal op stemmen? Zou schandalig zijn als ie er uit zou vallen
Ligt eraan, maar over het algemeen bas ik wel liever op oudere nummers jaquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:41 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Sowieso heb ik het idee dat baspartijen veel beter waren vroeger.
Of word ik een ouwe lul?
het is een complot!quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De reden daarvoor was denk ik dat ze geen controle hadden over hoe leuk de mensen het hadden.
Er schijnt er zelfs eentje uit de lijst te zijn verdwenen.quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:43 schreef Koen66 het volgende:
deze gaat nog wel van Beyonce. Staan er nog hoger?
Ik heb een fles Scarabus opengetrokken net. Kende hem niet, maar de slijter in Alkmaar had hem aan me.. versleten, zeg maar.quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:41 schreef Dwersdriever het volgende:
Tijd voor een Islay whisky. Het is genieten dit eerste uur.
Ja, nu heb ik echt het kerstgevoel. Of het kwam omdat @MeneerHJM een dansje deed op Beyonce, per ongeluk uiteraard.quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:42 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |