Ja, next.quote:Op zondag 26 december 2021 12:14 schreef ludovico het volgende:
Wil je stellen dat Dr G vd Bossche geen wetenschapper is? Of niet weet waar die over praat?
Kijk Ludo komt ons verblijden met artikelen gepubliceerd door van den Bossche die zijn punt bewijzen.quote:Op zondag 26 december 2021 12:14 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wil je stellen dat Dr G vd Bossche geen wetenschapper is? Of niet weet waar die over praat?
Lol.
Dan is niemand betrouwbaar want hoe bewijs je nou weer dat er niet ergens een onbetrouwbaar iets gezegd is door wie dan ook.quote:Op zondag 26 december 2021 10:33 schreef devlinmr het volgende:
zo werkt het dus niet. Als je iets beweert moet je het onderbouwen en is het niet aan de ander om het tegendeel te bewijzen.
K prima joh, waar ben jij goed in?quote:
quote:Op zondag 26 december 2021 12:12 schreef ludovico het volgende:
Waarom moet iets gelijk een vergezocht complot worden om te concluderen dat er propaganda gevoerd wordt?
Wat is het verschil tussen marketing en propaganda?
quote:Op zondag 26 december 2021 12:12 schreef DrDarwin het volgende:
Klaarblijkelijk bent u daadwerkelijk niet op de hoogte van de werking van propaganda.
Dat hebben de slachtoffers ervan wel vaker.
Helaas is daar geen kruid tegen gewassen en is er ook geen vaccin voor, veel plezier met uw vaccinvolle leven verder.
Jawel. zo simpel is het wel.quote:
??quote:Op zondag 26 december 2021 12:15 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Kijk Ludo komt ons verblijden met artikelen gepubliceerd door van den Bossche die zijn punt bewijzen.
Ik wacht....
Concrete vraag, wil je die beantwoorden?quote:Op zondag 26 december 2021 12:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
[..]_!
Met open ogen in propaganda/ nepnieuws trappen en vastzitten in een kilometerslange fabeltjesfuik en dan anderen beschuldigen dat ze niet snappen wat propaganda is...![]()
Veel gekker kan het ook niet worden he? U leest het hier op Fok!...
[..]
Jawel. zo simpel is het wel.
Een gebrek, of in dit geval het totaal ontbreken, van bewijs maakt dat iemand niet geloofwaardig is inderdaad.quote:Op zondag 26 december 2021 12:17 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dan is niemand betrouwbaar want hoe bewijs je nou weer dat er niet ergens een onbetrouwbaar iets gezegd is door wie dan ook.
Een gebrek aan bewijs aandragen als bewijs voor danwel tegen slaat nergens op.
Nee, wetenschap is niet zo eenduidig. Je zet nu weet niet hoeveel mensen wel niet weg die het main stream verhaal zouden willen nuanceren om tot de waarheid te komen. Stuk voor stuk professionals / experten in hun veld van werk.quote:
quote:Op zondag 26 december 2021 12:17 schreef ludovico het volgende:
[..]
K prima joh, waar ben jij goed in?
U draait de bewijslast om en claimt de overwinning.quote:Op zondag 26 december 2021 12:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
[..]_!
Met open ogen in propaganda/ nepnieuws trappen en vastzitten in een kilometerslange fabeltjesfuik en dan anderen beschuldigen dat ze niet snappen wat propaganda is...![]()
Veel gekker kan het ook niet worden he? U leest het hier op Fok!...
[..]
Jawel. zo simpel is het wel.
Makkelijk wegzetten van een onwelgevallige mening. Waarom die zo ongewelvallig is weet ik niet, lijkt sekte gedrag.quote:Op zondag 26 december 2021 12:21 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Een gebrek, of in dit geval het totaal ontbreken, van bewijs maakt dat iemand niet geloofwaardig is inderdaad.
Grappig daar hij sinds 1996 niks heeft gepubliceerd.quote:Op zondag 26 december 2021 12:19 schreef ludovico het volgende:
[..]
??
Blackbox had een interview met hem, daar articuleert die wel, heeft die zijn credentials opgebouwd en gedeeld voorafgaand aan het interview, waarom zou ik een audit moeten uitvoeren om dat te verifiėren?
Propaganda is politiek van aard en is per definitie negatief door gebruik van foute cijfers, verkeerde feiten etc. Marketing dient een commercieel doel en is iets "beter" te laten lijken dan het is. Wat niet per definitie negatief is.quote:Op zondag 26 december 2021 12:20 schreef ludovico het volgende:
Concrete vraag, wil je die beantwoorden?
Wat is het verschil tussen marketing en propaganda?
Nee, dat is hoe wetenschap werk Ludo.quote:Op zondag 26 december 2021 12:22 schreef ludovico het volgende:
[..]
Makkelijk wegzetten van een onwelgevallige mening. Waarom die zo ongewelvallig is weet ik niet, lijkt sekte gedrag.
Pfoe, hij praat in het interview over selectiedruk en survival of the fittest / Darwin achtige theoriėn, je wilt dat ik bronnen aan draag dat deze principes bestaan in de wereld dus of wat?quote:Op zondag 26 december 2021 12:22 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Grappig daar hij sinds 1996 niks heeft gepubliceerd.
Maar stuur die artikelen maar waarop hij zich baseert.
Ik wacht weer
Ik claim geen enkele overwinning, jullie hebben al lang en breed verloren aangezien jullie niks onderbouwen.quote:Op zondag 26 december 2021 12:21 schreef DrDarwin het volgende:
U draait de bewijslast om en claimt de overwinning.
Dat zijn Hugo de Jonge praktijken.
Klaarblijkelijk zit u midden in uw eigen warme vaccinbadje, veel plezier ermee.
En bij welke vaccinaties is dit al opgetreden?quote:Op zondag 26 december 2021 12:23 schreef TheMidiGeneral het volgende:
Vaccine Acquired Immune Deficiency Syndrome (VAIDS)
'We should anticipate seeing this immune erosion more widely'
https://americasfrontline(...)erosion-more-widely/
Er is niks untested aanquote:untested "booster"
Ik wil bronnen zien dat vaccins, immuniteit en virussen daar op reageren. Daar is 0 bewijs vanquote:Op zondag 26 december 2021 12:25 schreef ludovico het volgende:
[..]
Pfoe, hij praat in het interview over selectiedruk en survival of the fittest / Darwin achtige theoriėn, je wilt dat ik bronnen aan draag dat deze principes bestaan in de wereld dus of wat?
Wil je ook nog dat ik bewijs dat je met 100km/h abrupt tot stilstand komend slechte overlevingskansen hebt?
quote:Op zondag 26 december 2021 12:14 schreef ludovico het volgende:
[..]
Lol.
quote:Op zondag 26 december 2021 12:17 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dan is niemand betrouwbaar want hoe bewijs je nou weer dat er niet ergens een onbetrouwbaar iets gezegd is door wie dan ook.
Een gebrek aan bewijs aandragen als bewijs voor danwel tegen slaat nergens op.
AchJa in COR / Boosters verergeren de zaak - Viroloog & Vaccinoloog Dr. G. vd Bosschequote:Op zondag 26 december 2021 12:19 schreef ludovico het volgende:
[..]
??
Blackbox had een interview met hem, daar articuleert die wel, heeft die zijn credentials opgebouwd en gedeeld voorafgaand aan het interview, waarom zou ik een audit moeten uitvoeren om dat te verifiėren?
Neehoor, kan gewoon met feitelijke statistieken die jouw zaak gunstig portretteren. Daar hoef je niet voor te liegen.quote:Op zondag 26 december 2021 12:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
Propaganda is politiek van aard en is per definitie negatief door gebruik van foute cijfers, verkeerde feiten etc. Marketing dient een commercieel doel en is iets "beter" te laten lijken dan het is. Wat niet per definitie negatief is.
Ken je al die afkortingen zoals AIDA etc?
En weet je wat er nog meer bestaat? Psyops...
zucht....quote:Op zondag 26 december 2021 12:23 schreef TheMidiGeneral het volgende:
Vaccine Acquired Immune Deficiency Syndrome (VAIDS)
'We should anticipate seeing this immune erosion more widely'
https://americasfrontline(...)erosion-more-widely/
volgende stuk des-informatie graag!quote:Online artikelen en posts op sociale media beweren dat Covid-19-vaccins het immuunsysteem van ontvangers aantasten, waardoor het "vaccin verworven immuundeficiėntiesyndroom" ontstaat. Dit is fout; medische experts - een van hen een auteur van een studie die ter ondersteuning van de claim wordt aangehaald - zeggen dat de vaccins dit effect niet hebben.
"Vaccine Acquired Immune Deficiency Syndrome (VAIDS): 'We zouden deze immuunerosie breder moeten zien'", zegt de kop van een artikel van 5 december 2021 dat is gepubliceerd op de website van America's Frontline Doctors, een groep die andere onnauwkeurige beweringen heeft gedaan. die door AFP op feiten zijn gecontroleerd.
De bewering – onderdeel van een stortvloed aan valse of misleidende informatie over vaccins en Covid-19 – verscheen ook in andere artikelen, evenals in berichten op Twitter en Facebook.
Het artikel op de America's Frontline Doctors-website citeert een onderzoek in medisch tijdschrift The Lancet waaruit bleek dat de bescherming tegen Covid-19-vaccins in de loop van de tijd afneemt. Het onderzoek is nog niet formeel beoordeeld door andere wetenschappers.
De eerste resultaten van het RIVM met die omicron variant gaf aan dat er meer besmettingen gevonden werden bij geprikten dan niet geprikten.quote:Op zondag 26 december 2021 12:25 schreef devlinmr het volgende:
[..]
En bij welke vaccinaties is dit al opgetreden?
Hier gaat het al fout trouwens
[..]
Er is niks untested aan
Ik wacht nog steeds op je bronnen...quote:Op zondag 26 december 2021 12:31 schreef ludovico het volgende:
[..]
De eerste resultaten van het RIVM met die omicron variant gaf aan dat er meer besmettingen gevonden werden bij geprikten dan niet geprikten.
Wat?quote:Op zondag 26 december 2021 12:27 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Ik wil bronnen zien dat vaccins, immuniteit en virussen daar op reageren. Daar is 0 bewijs van
Wat verergerd de booster? Dat de selectiedruk op het virus toeneemt om het vaccin te ontwijken? Dat is een gegeven.quote:Op zondag 26 december 2021 12:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
[..]
[..]
AchJa in COR / Boosters verergeren de zaak - Viroloog & Vaccinoloog Dr. G. vd Bossche
gezien dat die mutaties hebben plaatsgevonden in gebieden waar vrijwel niemand us gevaccineerd zie ik niet hoe dat bewijs is dat vaccinatie mutaties bevordertquote:Op zondag 26 december 2021 12:37 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wat?
Dat voornamelijk het spike eiwit is waar de mutaties het grootste zijn geweest zou al moeten gelden als bewijs, hoe sterk je dat bewijs an sich vindt is dan allicht nog het 2e, maar okay.
Nogmaals wat is de link met vaccinatie en hoe bevordert vaccinatie de mutatiesquote:Dat Omicron nu boven komt drijven is OMDAT het een comparative advantage heeft boven Delta qua verspreiding, het virus reageert niet op, het virus is niet bewust, het virus gedijt alleen beter dan zijn Peer (delta) in het milieu (waarin mensen met Alpha vaccins gevaccineerd zijn + wat natuurlijke immuniteit tegen alpha/delta).
Het is zo goed als feitelijk dat Omicron succesvoller is in het gegeven milieu anders zou het niet dominant zijn/worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |