Ja, heb 'm na het Buijs gedoe wel afgezet. Dat aankoopgebeuren in Groningen interesseerde mij niet zo. Maar inderdaad, zuigende vragen, fel reageren, echte supportertjes.quote:Op donderdag 23 december 2021 14:51 schreef maxi-mus het volgende:
@:scrummie ik luister de podcast nu ook, die Thijs Faber is wel een ontzettend teringlijertje.
Als het niet Fludderus zou zijn zou ik het zelfs een beetje onfatsoenlijk vinden.quote:Op donderdag 23 december 2021 14:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, heb 'm na het Buijs gedoe wel afgezet. Dat aankoopgebeuren in Groningen interesseerde mij niet zo. Maar inderdaad, zuigende vragen, fel reageren, echte supportertjes.
Hahahaha, wat reageer jij toch altijd ongelooflijk kinderachtig en klein als je eens een tikje te verwerken krijgt op het forum.quote:Op donderdag 23 december 2021 13:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jij zulke capaciteiten hebt dat je bij een serie iedere keer hetzelfde ziet en zodra je het opzet alles weer weet. Naast dat ik dingen die ik leuk vind prima nog een keer kan kijken ja, ook al weet je hoe het verhaal grotendeels loopt.
Dat doe ik persoonlijk liever dan een infantiel spelletje waar ik én niet goed in ben, niet goed in word en waar ik talloze frustraties aan over hou getuige een specifiek topic.
quote:Op donderdag 23 december 2021 15:07 schreef GGMM het volgende:
@:onlogisch het gaat los hier nu hou dit topic in de gaten
Er zouden wat meer Aziaten bij moeten.quote:Op donderdag 23 december 2021 16:11 schreef KingRoland het volgende:
Geen warm bad hier, dat is zeker.
Geen rol voor de Russen zeker.quote:Op donderdag 23 december 2021 15:26 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe WWII in color op netflix. Hoe cool is dat!
quote:Op donderdag 23 december 2021 16:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Er zouden wat meer Aziaten bij moeten.
Lekker. Taco's hier, gevuld met o.a. avocado en zalm.quote:Op donderdag 23 december 2021 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
Lekker. Warps hier, gevuld met o.a. avocado en zalm.quote:Op donderdag 23 december 2021 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
Warps. Altijd lekker!quote:Op donderdag 23 december 2021 17:14 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Lekker. Warps hier, gevuld met o.a. avocado en zalm.
Warp Records is een van mijn favoriete platenlabels.quote:Op donderdag 23 december 2021 17:14 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Is je wrap de grootte van een Vietnamese loempia?quote:Op donderdag 23 december 2021 17:14 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
A la Johannes?quote:Op donderdag 23 december 2021 18:14 schreef KingRoland het volgende:
Wraps is meer iets voor lunch
Afin ik eet later vandaag nasi
Wat gezellig, maak er mooie dagen vanquote:Op donderdag 23 december 2021 20:00 schreef KingRoland het volgende:
Net gearriveerd bij mijn moeder, want ik vier kerst met mijn familie
Mooiquote:Op donderdag 23 december 2021 20:00 schreef KingRoland het volgende:
Dan ben je in ieder geval op tijd. Prettige kerst!quote:Op donderdag 23 december 2021 20:00 schreef KingRoland het volgende:
dankjewel René jij ook een fijne kerst toegewenstquote:Op donderdag 23 december 2021 20:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat gezellig, maak er mooie dagen van
quote:
inderdaad, ik dacht eraan om morgen te komen maar ik neem het zeker voor het onzekere Nielsie.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan ben je in ieder geval op tijd. Prettige kerst!
Verstandig! Je weet maar nooit of Kerst plotseling eerder valtquote:Op donderdag 23 december 2021 20:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
inderdaad, ik dacht eraan om morgen te komen maar ik neem het zeker voor het onzekere Nielsie.
Kan je nou wel zeggen maar ik kwam er vorige week pas achter dat kerst ineens op zaterdag viel met een hoop problemen van dienquote:Op donderdag 23 december 2021 20:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Verstandig! Je weet maar nooit of Kerst plotseling eerder valt
Ik lees net dat Coldplay na 2025 geen nieuwe muziek meer zal uitbrengen, hopelijk neemt dit iets van je stress weg.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan je nou wel zeggen maar ik kwam er vorige week pas achter dat kerst ineens op zaterdag viel met een hoop problemen van dien
leuke toevoeging is dat jaquote:Op donderdag 23 december 2021 21:27 schreef Lange_Lans het volgende:
Uit de serie Random Pics van de Dag #336 presenteer ik jullie vandaag foto #69:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 december 2021 22:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik begroette je gisteravond en je zei niets. Dat kan natuurlijk niet.
https://www.rituals.com/nl-nl/bestsellers/giftsets-lquote:Op donderdag 23 december 2021 22:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wow, sorry maatje.quote:Op donderdag 23 december 2021 22:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je bent een goed mens.quote:Op donderdag 23 december 2021 23:44 schreef KingRoland het volgende:
Dit weekend bidden voor Wereldgozer
Dat zou fijn zijn, Roland.quote:Op vrijdag 24 december 2021 03:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
zal ik ook voor de kleine bidden zondag
@maxi-musquote:Op vrijdag 24 december 2021 09:18 schreef Coco het volgende:
De babyboom is dit jaar nergens zo groot als in Friesland
Moarn
valt ook niet mee zo'n lockdown zonder internetquote:Op vrijdag 24 december 2021 09:18 schreef Coco het volgende:
De babyboom is dit jaar nergens zo groot als in Friesland
Moarn
Ik heb me verdekt opgesteld in de bosjes met een geweer.quote:Op vrijdag 24 december 2021 07:37 schreef de_boswachter het volgende:
Fikse klem gezet in NWS. De dag kan beginnen
[ afbeelding ]
Louis de boomergodquote:Sturen voetballers ook smileys naar hun 70-jarige bondscoach?
,,Jazeker. Maar dat doe ik zelf ook, hoor. Als ik kort wil laten weten dat ik ergens mee akkoord ben, dan gaat die grote duim omhoog.’’ (Van Gaal steekt ter illustratie zijn duim op naar het videoscherm.) ,,En wil ik iemand bedanken, dan doe ik dat zo.’’ (Van Gaal vouwt quasi-dankbaar zijn handen bij elkaar.)
Uitstekende plaat maat.quote:
Aanvalluuuuuuuuuuhquote:Op vrijdag 24 december 2021 09:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik heb me verdekt opgesteld in de bosjes met een geweer.
Brabant meldt zichquote:Op vrijdag 24 december 2021 09:53 schreef RamboDirk het volgende:
Jongens, we gaan kerstmuziek luisteren.
Ik weet niet wat er de laatste weken allemaal aan de hand is? Maar deze gang van zaken heb ik geen zin meer in. Het ontspoort gewoon. De banhamer wordt er maar op losgelaten zelfs op de kleinste dingetjes.quote:
Ik dacht dat dit een meme was maar dit heb je gewoon helemaal zelf geschreven? Wauw.quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er de laatste weken allemaal aan de hand is? Maar deze gang van zaken heb ik geen zin meer in. Het ontspoort gewoon. De banhamer wordt er maar op losgelaten zelfs op de kleinste dingetjes.
Ook op vaste users die veel bijdragen aan dit forum. Als iets je niet zint stuur maar een DM. I.p.v. dat schuilen achter notes met nietszeggende teksten. Misschien als maxi-mus nog mag terugkomen laat ik mijn gezicht in deze SC weer zien. Weg sfeer. Er wordt nu alleen nog maar geloerd om een ban uit te kunnen delen. Vrijuit spreken zit er niet meer in.
@:el-stinho en @:maxi-mus wensen @:3rr0r veel plezier met het maken van de OP's.
Ik zat ook al te mycroftenquote:Op vrijdag 24 december 2021 12:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit een meme was maar dit heb je gewoon helemaal zelf geschreven? Wauw.
Wie schreef deze post?quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er de laatste weken allemaal aan de hand is? Maar deze gang van zaken heb ik geen zin meer in. Het ontspoort gewoon. De banhamer wordt er maar op losgelaten zelfs op de kleinste dingetjes.
Ook op vaste users die veel bijdragen aan dit forum. Als iets je niet zint stuur maar een DM. I.p.v. dat schuilen achter notes met nietszeggende teksten. Misschien als maxi-mus nog mag terugkomen laat ik mijn gezicht in deze SC weer zien. Weg sfeer. Er wordt nu alleen nog maar geloerd om een ban uit te kunnen delen. Vrijuit spreken zit er niet meer in.
@:el-stinho en @:maxi-mus wensen @:3rr0r veel plezier met het maken van de OP's.
End of an era.quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
quote:
Geklikt.quote:
Net terug van buiten de VBL SCquote:Op vrijdag 24 december 2021 12:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Deed het veel pijn ?quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Net terug van buiten de VBL SC
[ afbeelding ]
Is Stijn ook weg?quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wat precies?quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind het altijd weer prettig te constateren dat soort dingen volledig langs me heen gaan
Zen de winter in.quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind het altijd weer prettig te constateren dat soort dingen volledig langs me heen gaan
Ik ook. Vrijwel allemaal. Een enkeling mag de hele boom anaal inbrengen.quote:Op vrijdag 24 december 2021 14:47 schreef KingRoland het volgende:
Ik gun bijna iedereen hier een gezegend kerstfeest
We roddelen hier niet. @onlogischquote:Op vrijdag 24 december 2021 14:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik ook. Vrijwel allemaal. Een enkeling mag de hele boom anaal inbrengen.
@maxi-mus @GGMM @Scrummiequote:Op vrijdag 24 december 2021 14:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
We roddelen hier niet. @:onlogisch
Leuk, zelfde kleuren in de boom als ik.quote:Op vrijdag 24 december 2021 15:01 schreef Gutanoth het volgende:
[ afbeelding ]
Fijne feestdagen iedereen!
Haha ja, de eerste slapeloze nachten vergeten we snelquote:Op vrijdag 24 december 2021 15:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Leuk, zelfde kleuren in de boom als ik.
Prachtig beest trouwens, zou bijna weer een hond willen zo.
godverdomme lieve hondquote:Op vrijdag 24 december 2021 15:01 schreef Gutanoth het volgende:
[ afbeelding ]
Die tekst komt me wel bekend voor.quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit een meme was maar dit heb je gewoon helemaal zelf geschreven? Wauw.
Jij ook Roland!quote:Op vrijdag 24 december 2021 14:47 schreef KingRoland het volgende:
Ik gun bijna iedereen hier een gezegend kerstfeest
Graag ook pics van je kat.quote:Op vrijdag 24 december 2021 15:01 schreef Gutanoth het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk een medestanderquote:
Ik heb je zien posten family Guy leuk te vinden dus ik geef het alsnog geen kans.quote:Op vrijdag 24 december 2021 16:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Eindelijk een medestander
@:ggmm vindt dit dus niet leuk
BoBGODquote:Op vrijdag 24 december 2021 16:21 schreef Caland het volgende:
Ik slinger band of brothers maar weer aan
Kersttraditie. Ter info
Rolf is fantastischquote:Op vrijdag 24 december 2021 16:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Eindelijk een medestander
@:ggmm vindt dit dus niet leuk
Jij vindt dat stukje waarin Eindhoven gebombardeerd wordt zeker erg leuk.quote:Op vrijdag 24 december 2021 16:21 schreef Caland het volgende:
Ik slinger band of brothers maar weer aan
Kersttraditie. Ter info
quote:Op vrijdag 24 december 2021 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Paar uur vakantie en ik verveel mij de tering.
Nee dit gaat goed, wie vermaakt mij?
@GGMMquote:Op vrijdag 24 december 2021 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Zie mijn posts.quote:Op vrijdag 24 december 2021 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Neem nog een hoofdletter.quote:
Daarom is een reden.quote:
Morgen toch de hele avond op SBS6 of zoiets?quote:
Gewoon zuipen tot je er bij neervalt.quote:Op vrijdag 24 december 2021 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit soort dingen weet ik niet, daar hebben we @Littlerabbit voor.quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Morgen toch de hele avond op SBS6 of zoiets?
Ik ben er LRquote:Op vrijdag 24 december 2021 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Maat. Wat vind je van al dat dagjesvolk in kerk met kerstmis?quote:Op zaterdag 25 december 2021 08:22 schreef KingRoland het volgende:
Mensen die 'ik zie je volgend jaar' of iets dergelijks zeggen mogen van mij echt een hele erge virus krijgen.
Spannendste moment van het jaar.quote:Op zaterdag 25 december 2021 09:29 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/wetensc(...)gelanceerd~adf25b58/
@:Scrummie
Eens. Stel je voor dat het mis gaat. 8 miljard en 25 jaar in rook op.quote:Op zaterdag 25 december 2021 09:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Spannendste moment van het jaar.
Ja, en het vervelende is dat het nog wel even gaat duren voor ze zeker weten dat dat geld niet in rook is opgegaanquote:Op zaterdag 25 december 2021 09:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens. Stel je voor dat het mis gaat. 8 miljard en 25 jaar in rook op.
Bij iedere succesvolle lancering komt de eerst volgende crash weer dichterbij hé. Het gaat nu al zo lang goed (en dat zal het vanmiddag ook wel gaan) dat het toch een keer weer mis moet gaanquote:Op zaterdag 25 december 2021 09:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, en het vervelende is dat het nog wel even gaat duren voor ze zeker weten dat dat geld niet in rook is opgegaanMaar vandaag eerst maar eens de lucht in.
Ja, en dan zou uitgerekend vandaag wel het perfecte moment zijnquote:Op zaterdag 25 december 2021 09:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bij iedere succesvolle lancering komt de eerst volgende crash weer dichterbij hé. Het gaat nu al zo lang goed (en dat zal het vanmiddag ook wel gaan) dat het toch een keer weer mis moet gaan
Zijn welkom. Hopelijk komen ze vaker naar de kerk. Dit geldt ook voor iedereen in de scquote:Op zaterdag 25 december 2021 08:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maat. Wat vind je van al dat dagjesvolk in kerk met kerstmis?
ik was een keer in Frans Guyana toen er een lancering was, mooi om te zien van (relatief) dichtbijquote:Op zaterdag 25 december 2021 09:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, en dan zou uitgerekend vandaag wel het perfecte moment zijn
Ik ga wel even live kijken in elk geval.
Haha doei racistje!quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Geniet ervan meneer de heer tong.quote:Op zaterdag 25 december 2021 11:00 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Me voorbereiden op m'n ouwe dag. Kerstmaal bij moeke in de Wielewaal.
Prettige Kerst en eetsmakelijk voor straks.…
Hoe laat wordt de eerste alcoholconsumptie in je strot gegoten? Of heb je toevalligerwijs nat ontbeten?quote:
Ik schat zo rond 15:00 uur. Et tu?quote:Op zaterdag 25 december 2021 13:41 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hoe laat wordt de eerste alcoholconsumptie in je strot gegoten? Of heb je toevalligerwijs nat ontbeten?
Flikker op met maximusquote:Op vrijdag 24 december 2021 12:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Op ondersteuning van de sterkste man van België hoeft hij niet meer te rekenen.quote:
Hoe is het afgelopen?quote:Op zaterdag 25 december 2021 09:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, en dan zou uitgerekend vandaag wel het perfecte moment zijn
Ik ga wel even live kijken in elk geval.
Jij ook Lans!quote:
17.quote:Op zaterdag 25 december 2021 13:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik schat zo rond 15:00 uur. Et tu?
quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hij had errors in zijn hoofd.quote:Op zaterdag 25 december 2021 15:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat is hier gebeurd? De scheids kan toch niet partijdig zijn bij darts?
@:tagliano
Zijn probleem.quote:Op zaterdag 25 december 2021 15:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Graag duiding dan. @:3rr0r
???quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:43 schreef Bolasie het volgende:
Op deze Eerste Kerstdag gaan al mijn gedachten uit naar @:Zipportal die besloten heeft om ons voor goed te verlaten.
Rondneukende top 2000 luisteraar vieswoedend gemaakt. Mijn dag is geslaagd.quote:Op zondag 26 december 2021 08:22 schreef DW457 het volgende:
[..]
Zo! Met zelf invullen bedoelde ik dit niet, mafketel.
Vieswoedend, groot woord. Eerder verbaast hoe zwakzinnig je kan posten in een topic. En hey, ik ben tenminste geen incelquote:Op zondag 26 december 2021 08:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Rondneukende top 2000 luisteraar vieswoedend gemaakt. Mijn dag is geslaagd.
quote:Op zondag 26 december 2021 08:29 schreef DW457 het volgende:
[..]
Vieswoedend, groot woord. Eerder verbaast hoe zwakzinnig je kan posten in een topic. En hey, ik ben tenminste geen incel
Zo, weinig kerstgedachte hier. User DW457 is woest.quote:Op zondag 26 december 2021 08:29 schreef DW457 het volgende:
[..]
Vieswoedend, groot woord. Eerder verbaast hoe zwakzinnig je kan posten in een topic. En hey, ik ben tenminste geen incel
Ik vind het wel treurig om te zien dat je hier je lol uit haalt. Hoe droevig moet de rest van je leven dan wel niet zijn... Ik hoop dat er nog iemand op je wacht deze tweede kerstdag (maar heb daar zo mijn twijfels over). Sterkte man.quote:
quote:Op zondag 26 december 2021 08:33 schreef DW457 het volgende:
[..]
Ik vind het wel treurig om te zien dat je hier je lol uit haalt. Hoe droevig moet de rest van je leven dan wel niet zijn... Ik hoop dat er nog iemand op je wacht deze tweede kerstdag (maar heb daar zo mijn twijfels over). Sterkte man.
Dat zal niet gaan, die is al weggehaald door een prima mod. Maar wat mij betreft is het hier verder klaar en ik heb t losgelaten en ga me weer lekker richten op de Top 2000 (heerlijk), mijn ontbijt en straks mijn familie en vrienden. Fijne Kerst allenquote:Op zondag 26 december 2021 08:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wel een verrassend leuk begin van de dag. Maar waar ben je zo boos over @:dw457 ? Link naar de infantiele post van boswachter?
Veel plezier met de Top 2000 en fijne kerst.quote:Op zondag 26 december 2021 08:39 schreef DW457 het volgende:
[..]
Dat zal niet gaan, die is al weggehaald door een prima mod. Maar wat mij betreft is het hier verder klaar en ik heb t losgelaten en ga me weer lekker richten op de Top 2000 (heerlijk), mijn ontbijt en straks mijn familie en vrienden. Fijne Kerst allen
Ik zal wel even een samenvatting geven:quote:Op zondag 26 december 2021 08:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wel een verrassend leuk begin van de dag. Maar waar ben je zo boos over @:dw457 ? Link naar de infantiele post van boswachter?
We wachten hem op voor de poort!quote:Op zondag 26 december 2021 08:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Oh. Pittig ja.
Nou, dan maar wat goed nieuws.
Vanmiddag komt onze goede vriend @:wereldgozer vrij. Erg mooi.
@:zipportal @:kingroland @:mortaxx @:tagliano @:fetx @:chratnox @:3rr0r @:caland @:oriente
Ik vraag me vooral af of het sex met wederzijdse instemming was. #durftevragenquote:Op zondag 26 december 2021 08:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik zal wel even een samenvatting geven:
@:dw457 liet blijken dat hij een kind had zonder samen te zijn met de moeder. Dat kan. Maar twee posts later gaat hij heel stoer vertellen, voor zijn top 2000 vrinden (), dat zijn zoon/dochter voort is gekomen uit een one night stand. Vervolgens wees ik hem er op dat hij met een rubber had moeten neuken. Nu is user @:dw457 kwaad.
Pittig dit hé.
quote:Op zondag 26 december 2021 09:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af of het sex met wederzijdse instemming was. #durftevragen
@:dw457
Je kunt er gewoon over praten hoor. Haal het taboe er vanaf, je helpt er heel veel lotgenoten mee.quote:Op zondag 26 december 2021 09:47 schreef DW457 het volgende:
[..]Ik ga niet meer in op dit onderwerp. Begint wel erg sneue vormen aan te nemen.
Even opletten, misschien kan ik er wat van leren.quote:Op zondag 26 december 2021 10:38 schreef Scrummie het volgende:
User @:de_boswachter laat zich weer van zijn meest achterlijke kant zien.
Dat lijkt me sterk.quote:Op zondag 26 december 2021 10:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Even opletten, misschien kan ik er wat van leren.
quote:Op zondag 26 december 2021 10:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[modbreak]Boys, mooi geweest met het gekut naar @:dw457 . Hij geeft aan er niet verder op in te willen gaan. Graag het hierbij laten.[/modbreak]
die van die telescoop?quote:Op zondag 26 december 2021 10:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goed om te lezen dat de lancering goed is gegaan makker
Graag duiding.quote:Op zondag 26 december 2021 10:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[modbreak]Boys, mooi geweest met het gekut naar @:dw457 . Hij geeft aan er niet verder op in te willen gaan. Graag het hierbij laten.[/modbreak]
Yes. De vervanger van de Hubble. Genieten.quote:Op zondag 26 december 2021 10:41 schreef aTypisch het volgende:
[..]
die van die telescoop?
ruimtegoden
@:knutdeijsbeer
Zeker zeker. Nu afwachten of de 300 andere dingen goed gaan.quote:Op zondag 26 december 2021 10:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goed om te lezen dat de lancering goed is gegaan makker
moest even terug naar europaquote:Op zondag 26 december 2021 10:45 schreef onlogisch het volgende:
Hoe is de leef eigenlijk @:aTypisch ?
Je zit nu in Spanje of zo? Beviel Zuid Amerika niet?
Wat vind je ervan dat Saylor steeds zo popiejopie verkondigt dat Bitcoin wel 5 miljoen per stuk kan worden!!!!1quote:
dat vind ik wel zo'n beetje het minst interessantst van wat hij roeptquote:Op zondag 26 december 2021 10:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat vind je ervan dat Saylor steeds zo popiejopie verkondigt dat Bitcoin wel 5 miljoen per stuk kan worden!!!!1
Ik bedoel, 1 Bitcoin is toch 1 Bitcoin?
quote:Op zondag 26 december 2021 10:38 schreef Scrummie het volgende:
User @:de_boswachter laat zich weer van zijn meest achterlijke kant zien.
Oneens. Maar omdat het kerst is laat ik het hierbij.quote:Op zondag 26 december 2021 10:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
AJAXJODEN SUPERJODENquote:Op zondag 26 december 2021 11:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fijne kersemus maat!
Klopt, wordt bevestigd in Family Guy.quote:Op zondag 26 december 2021 11:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
daarom, een beetje jood viert geen kerst
Ons jezuskindquote:Op zondag 26 december 2021 08:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Oh. Pittig ja.
Nou, dan maar wat goed nieuws.
Vanmiddag komt onze goede vriend @:wereldgozer vrij. Erg mooi.
@:zipportal @:kingroland @:mortaxx @:tagliano @:fetx @:chratnox @:3rr0r @:caland @:oriente
Ik weet niet wat er de laatste weken allemaal aan de hand is? Maar deze gang van zaken heb ik geen zin meer in. Het ontspoort gewoon. De banhamer wordt er maar op losgelaten zelfs op de kleinste dingetjes.quote:
Graag meer info. @maxi-mus heeft mij GEEN DM gestuurd.quote:Op zondag 26 december 2021 12:43 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Hard gelachen toen ik de omvang van zijn veroordeling las.
DM.quote:Op zondag 26 december 2021 12:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Graag meer info. @:maxi-mus heeft mij GEEN DM gestuurd.![]()
En ik dacht nog wel dat wij vrienden waren.
quote:Op zondag 26 december 2021 12:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ook niet, dit voelt wel als een mes in de rug. @yvonne kun je de ban van @maxi-mus even verdubbelen.quote:Op zondag 26 december 2021 12:49 schreef Caland het volgende:
[..]
En @GGMM doet precies NIETS.quote:Op zondag 26 december 2021 13:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja zeg, wat een flauwekul.
#FreeMaxi-musn
Iets in dartsen?quote:Op zondag 26 december 2021 13:02 schreef Bolasie het volgende:
[..]
En @:GGMM doet precies NIETS.
Wanbeleid.
Reactie gezet. Mention afgehandeld.quote:Op zondag 26 december 2021 13:24 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
@:ggmm @:lenny_leonard zie review
een woord teveel, dus geen likequote:Op zondag 26 december 2021 13:24 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Zie je, je kunt zien dat hij zich verveelt. Wat een lap tekst.quote:Op zondag 26 december 2021 13:24 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
hou toch je kop lul de behangerquote:Op zondag 26 december 2021 13:15 schreef El-Stinho het volgende:
Jammer dat dit forum er voor kiest om de enthousiaste, meest oprechte users weg te jagen. Deze maanden wegens schooldrukte wat minder op het forum, maar dan is @:Maxi-Mus een prima user om zijn posts van te lezen. Podcast/boek/artikelentips, relativerende dan wel humoristische noot. Dat soort users heb ik dan nodig. Niet de hersenspinsels van geestelijk gehandicapten zoals @:KingRoland en @:Klaasweetalles . Of een moderator als @:onlogisch die niets anders doet dan debiel doen en debiel doen.
#bringback@maxi-mus
Lekker maat. Laat je de les niet lezen. Ik denk niet dat user @El-Stinho is afgestudeerd aan Harvard. Een nobody dus.quote:Op zondag 26 december 2021 13:43 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hou toch je kop lul de behanger
overal waar ik post zijn er meer 200 procent meer views dan bij wie dan ook
dat zijn keiharde statistieken
waarom denk je dat dit komt
iedereen weet dat ik keiharde kwaliteit aflever in mijn post waartegen meestal geen speld tussen is te krijgen
Een half jaar? De tering zeg.quote:Op zondag 26 december 2021 13:22 schreef Caland het volgende:
Ik zou nu een video kunnen posten waarin een kritische noot jegens het bestuur ter gehore wordt gebracht maar ik kijk wel uit nu kwaliteitsusers een ban van een half jaar krijgen voor onschuldige grapjes.
vind je dat veelquote:
Gaven ze jou maar een ban voor het leven.quote:Op zondag 26 december 2021 15:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
vind je dat veel
ik had een ban van meer dan 2 jaar
en dan gaan ze huilen om een ban een half jaar hahahahaha
maar inderdaad
het staat in geen verhouding met elkaar dat er zulke bans uitgedeeld worden
in nederland krijg je niet eens 2 jaar gevangnisstraf als je iemand vermoord heb
Klasse review.quote:Op zondag 26 december 2021 16:28 schreef GGMM het volgende:
Dexter: New Blood
S01E08
8/10
@:maxi-mus @:caland @:scrummie @:de_boswachter @:lenny_leonard @:coco
Ik haat Dexterquote:Op zondag 26 december 2021 16:28 schreef GGMM het volgende:
Dexter: New Blood
S01E08
8/10
@:maxi-mus @:caland @:scrummie @:de_boswachter @:lenny_leonard @:coco
hoe lang duurt zoiets preciesquote:Op zondag 26 december 2021 16:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gaven ze jou maar een ban voor het leven.
En @maxi-mus danquote:Op zondag 26 december 2021 17:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:wereldgozer is vrij. Erg mooi.
[ afbeelding ]
Tong.quote:Op zondag 26 december 2021 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe bruine bonensoep.
Ik ben in hongerstaking totdat mijn makker @maxi-mus terug is.quote:Op zondag 26 december 2021 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zenden ze tegenwoordig ook films uit op Twitter?quote:Op zondag 26 december 2021 17:09 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga ter ere van @:maxi-mus die film kijken waar hij een review van plaatste (op twitter, niet hier!).
quote:Op zondag 26 december 2021 17:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zenden ze tegenwoordig ook films uit op Twitter?
Een gerecht met zalm en doperwten waar ik niet zo direct een naam voor heb.quote:Op zondag 26 december 2021 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
hou je bekquote:Op zondag 26 december 2021 17:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zenden ze tegenwoordig ook films uit op Twitter?
Smakelijk maat. Zalm is heerlijk.quote:Op zondag 26 december 2021 17:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een gerecht met zalm en doperwten waar ik niet zo direct een naam voor heb.
Het is erg lekker
Eet smakelijk ouwe reus.quote:Op zondag 26 december 2021 17:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een gerecht met zalm en doperwten waar ik niet zo direct een naam voor heb.
Het is erg lekker
Franse kaas.quote:Op zondag 26 december 2021 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hopelijk was het gezelligquote:Op zondag 26 december 2021 17:12 schreef Scrummie het volgende:
Ik kom net thuis van gourmetten. Ik heb dus al gegeten en het was erg lekker.
Dat was het ook nog. Nouja, tot het laatst, toen werden er wat kinderen vervelend dus ben ik snel weggegaan!quote:
Gelijk je kleren in de was genotquote:Op zondag 26 december 2021 17:12 schreef Scrummie het volgende:
Ik kom net thuis van gourmetten. Ik heb dus al gegeten en het was erg lekker.
Sushiquote:Op zondag 26 december 2021 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kom eindje dan, krijg je klappen.quote:Op zondag 26 december 2021 13:13 schreef Oriente het volgende:
Ik ga vanmiddag tot tweemaal toe een klap in het gezicht van Lenny geven. Sorry vriend
Ik heb zo nu en dan wel gelachen, maar vond het ook zeker geen 8 waard inderdaad!quote:Op zondag 26 december 2021 18:14 schreef Scrummie het volgende:
Oke, die film van @:maxi-mus vind ik maar kut.
Niet zo kut als de tip van @:GGMM een tijdje terug, maar het komt in de buurt.
Je snapte hem waarschijnlijk niet.quote:Op zondag 26 december 2021 18:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb zo nu en dan wel gelachen, maar vond het ook zeker geen 8 waard inderdaad!
Ik wens je gigantisch veel slapeloze nachten toe.quote:Op zondag 26 december 2021 18:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je snapte hem waarschijnlijk niet.
doe jij is even normaal tegen onze forum adminquote:
jouw bijdragen waren ook beter toen je er niet wasquote:Op zondag 26 december 2021 18:25 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
doe jij is even normaal tegen onze forum admin
toen ik er niet was had ik inderdaad nog een grote bijdragen aan dit forum....mensen bleven mijn naam maar tikken...ik was blijkbaar onmisbaar. ZO zie je maar zelfs als ik er niet ben dan ben ik er nog steedsquote:Op zondag 26 december 2021 18:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
jouw bijdragen waren ook beter toen je er niet was
dat is het vreemde van afwezigheid, of je krijgt de schuld of je krijgt een bepaalde status, meestal is beiden niet terecht.quote:Op zondag 26 december 2021 18:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
toen ik er niet was had ik inderdaad nog een grote bijdragen aan dit forum....mensen bleven mijn naam maar tikken...ik was blijkbaar onmisbaar. ZO zie je maar zelfs als ik er niet ben dan ben ik er nog steeds
status krijg je alleen al je een bepaalde prestatie neerzet. en prestaties kan je alleen neerzetten als je ergens goed in bent. Ik leverde prestaties die blijkbaar heel goed waren. En zo kreeg ik een status.quote:Op zondag 26 december 2021 18:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is het vreemde van afwezigheid, of je krijgt de schuld of je krijgt een bepaalde status, meestal is beiden niet terecht.
nog een beetje verder studeren klaas, je bent er bijnaquote:Op zondag 26 december 2021 18:33 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
status krijg je alleen al je een bepaalde prestatie neerzet. en prestaties kan je alleen neerzetten als je ergens goed in bent. Ik leverdebprestaties die blijkbaar heel goed waren. En zo kreeg ik een status.
niemand is ooit uitgestudeerd...als jij denkt dat je uit gestudeerd bent dan stagneer je...want de ontwikkelingen gaan altijd door....en jij moet doorgaan met de ontwikkelingen te volgen....want als je dat niet doet dan raak je achter op de rest die wel doorgaat met studeren...dat geldt op elk vakgebiedquote:Op zondag 26 december 2021 18:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
nog een beetje verder studeren klaas, je bent er bijna
Ok Braddie.quote:Op zondag 26 december 2021 18:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
niemand is ooit uitgestudeerd...als jij denkt dat je uit gestudeerd bent dan stagneer je...want de ontwikkelingen gaan altijd door....en jij moet doorgaan met de ontwikkelingen te volgen....want als je dat niet doet dan raak je achter op de rest die wel doorgaat met studeren...dat geldt op elk vakgebied
no problemquote:
Hogeschool Leidenquote:Op zondag 26 december 2021 13:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker maat. Laat je de les niet lezen. Ik denk niet dat user @:El-Stinho is afgestudeerd aan Harvard. Een nobody dus.
Wat is dat?quote:Op zondag 26 december 2021 20:45 schreef Caland het volgende:
Ik heb een pittige mening over mensen die the streamers kijken
Een soort vrienden van amstel live geloof ik, maar dan online.quote:
Als je een beetje soosjal media gebruikt kan je daar niet echt onderuit ouwe reusquote:Op zondag 26 december 2021 20:48 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb een pittige mening over mensen die weten wat 'the streamers' is.
Ik weet het nu ook (dankzij Caland)quote:Op zondag 26 december 2021 20:48 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb een pittige mening over mensen die weten wat 'the streamers' is.
Like gezetquote:Op zondag 26 december 2021 20:42 schreef fetX het volgende:
ONZ / Ik heb 20 likes nodig om in aankondigingen geplaats te worden
Bedankt maat.quote:Op zondag 26 december 2021 20:52 schreef GGMM het volgende:
Als je me direct correct bedankt had had ik dat gedaan
Waarom zou je Social media actief moeten gebruiken?quote:Op zondag 26 december 2021 20:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je een beetje soosjal media gebruikt kan je daar niet echt onderuit ouwe reus
Maar doe maar net alsof natuurlijk
Beetje twitteren om de kerstdagen door te komen bracht me toch op deze fantastische collectiequote:Op zondag 26 december 2021 20:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom zou je Social media actief moeten gebruiken?
Ik moet nu denken aan Don't look up.quote:Op zondag 26 december 2021 20:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje twitteren om de kerstdagen door te komen bracht me toch op deze fantastische collectie
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |