We wachten hem op voor de poort!quote:Op zondag 26 december 2021 08:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Oh. Pittig ja.
Nou, dan maar wat goed nieuws.
Vanmiddag komt onze goede vriend @:wereldgozer vrij. Erg mooi.
@:zipportal @:kingroland @:mortaxx @:tagliano @:fetx @:chratnox @:3rr0r @:caland @:oriente
Ik vraag me vooral af of het sex met wederzijdse instemming was. #durftevragenquote:Op zondag 26 december 2021 08:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik zal wel even een samenvatting geven:
@:dw457 liet blijken dat hij een kind had zonder samen te zijn met de moeder. Dat kan. Maar twee posts later gaat hij heel stoer vertellen, voor zijn top 2000 vrinden (), dat zijn zoon/dochter voort is gekomen uit een one night stand. Vervolgens wees ik hem er op dat hij met een rubber had moeten neuken. Nu is user @:dw457 kwaad.
Pittig dit hé.
quote:Op zondag 26 december 2021 09:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af of het sex met wederzijdse instemming was. #durftevragen
@:dw457
Je kunt er gewoon over praten hoor. Haal het taboe er vanaf, je helpt er heel veel lotgenoten mee.quote:Op zondag 26 december 2021 09:47 schreef DW457 het volgende:
[..]Ik ga niet meer in op dit onderwerp. Begint wel erg sneue vormen aan te nemen.
Even opletten, misschien kan ik er wat van leren.quote:Op zondag 26 december 2021 10:38 schreef Scrummie het volgende:
User @:de_boswachter laat zich weer van zijn meest achterlijke kant zien.
Dat lijkt me sterk.quote:Op zondag 26 december 2021 10:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Even opletten, misschien kan ik er wat van leren.
quote:Op zondag 26 december 2021 10:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[modbreak]Boys, mooi geweest met het gekut naar @:dw457 . Hij geeft aan er niet verder op in te willen gaan. Graag het hierbij laten.[/modbreak]
die van die telescoop?quote:Op zondag 26 december 2021 10:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goed om te lezen dat de lancering goed is gegaan makker
Graag duiding.quote:Op zondag 26 december 2021 10:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[modbreak]Boys, mooi geweest met het gekut naar @:dw457 . Hij geeft aan er niet verder op in te willen gaan. Graag het hierbij laten.[/modbreak]
Yes. De vervanger van de Hubble. Genieten.quote:Op zondag 26 december 2021 10:41 schreef aTypisch het volgende:
[..]
die van die telescoop?
ruimtegoden
@:knutdeijsbeer
Zeker zeker. Nu afwachten of de 300 andere dingen goed gaan.quote:Op zondag 26 december 2021 10:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goed om te lezen dat de lancering goed is gegaan makker
moest even terug naar europaquote:Op zondag 26 december 2021 10:45 schreef onlogisch het volgende:
Hoe is de leef eigenlijk @:aTypisch ?
Je zit nu in Spanje of zo? Beviel Zuid Amerika niet?
Wat vind je ervan dat Saylor steeds zo popiejopie verkondigt dat Bitcoin wel 5 miljoen per stuk kan worden!!!!1quote:
dat vind ik wel zo'n beetje het minst interessantst van wat hij roeptquote:Op zondag 26 december 2021 10:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat vind je ervan dat Saylor steeds zo popiejopie verkondigt dat Bitcoin wel 5 miljoen per stuk kan worden!!!!1
Ik bedoel, 1 Bitcoin is toch 1 Bitcoin?
quote:Op zondag 26 december 2021 10:38 schreef Scrummie het volgende:
User @:de_boswachter laat zich weer van zijn meest achterlijke kant zien.
Oneens. Maar omdat het kerst is laat ik het hierbij.quote:Op zondag 26 december 2021 10:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
AJAXJODEN SUPERJODENquote:Op zondag 26 december 2021 11:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fijne kersemus maat!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |