dat is het vreemde van afwezigheid, of je krijgt de schuld of je krijgt een bepaalde status, meestal is beiden niet terecht.quote:Op zondag 26 december 2021 18:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
toen ik er niet was had ik inderdaad nog een grote bijdragen aan dit forum....mensen bleven mijn naam maar tikken...ik was blijkbaar onmisbaar. ZO zie je maar zelfs als ik er niet ben dan ben ik er nog steeds
status krijg je alleen al je een bepaalde prestatie neerzet. en prestaties kan je alleen neerzetten als je ergens goed in bent. Ik leverde prestaties die blijkbaar heel goed waren. En zo kreeg ik een status.quote:Op zondag 26 december 2021 18:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is het vreemde van afwezigheid, of je krijgt de schuld of je krijgt een bepaalde status, meestal is beiden niet terecht.
nog een beetje verder studeren klaas, je bent er bijnaquote:Op zondag 26 december 2021 18:33 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
status krijg je alleen al je een bepaalde prestatie neerzet. en prestaties kan je alleen neerzetten als je ergens goed in bent. Ik leverdebprestaties die blijkbaar heel goed waren. En zo kreeg ik een status.
niemand is ooit uitgestudeerd...als jij denkt dat je uit gestudeerd bent dan stagneer je...want de ontwikkelingen gaan altijd door....en jij moet doorgaan met de ontwikkelingen te volgen....want als je dat niet doet dan raak je achter op de rest die wel doorgaat met studeren...dat geldt op elk vakgebiedquote:Op zondag 26 december 2021 18:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
nog een beetje verder studeren klaas, je bent er bijna
Ok Braddie.quote:Op zondag 26 december 2021 18:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
niemand is ooit uitgestudeerd...als jij denkt dat je uit gestudeerd bent dan stagneer je...want de ontwikkelingen gaan altijd door....en jij moet doorgaan met de ontwikkelingen te volgen....want als je dat niet doet dan raak je achter op de rest die wel doorgaat met studeren...dat geldt op elk vakgebied
no problemquote:
Hogeschool Leidenquote:Op zondag 26 december 2021 13:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker maat. Laat je de les niet lezen. Ik denk niet dat user @:El-Stinho is afgestudeerd aan Harvard. Een nobody dus.
Wat is dat?quote:Op zondag 26 december 2021 20:45 schreef Caland het volgende:
Ik heb een pittige mening over mensen die the streamers kijken
Een soort vrienden van amstel live geloof ik, maar dan online.quote:
Als je een beetje soosjal media gebruikt kan je daar niet echt onderuit ouwe reusquote:Op zondag 26 december 2021 20:48 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb een pittige mening over mensen die weten wat 'the streamers' is.
Ik weet het nu ook (dankzij Caland)quote:Op zondag 26 december 2021 20:48 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb een pittige mening over mensen die weten wat 'the streamers' is.
Like gezetquote:Op zondag 26 december 2021 20:42 schreef fetX het volgende:
ONZ / Ik heb 20 likes nodig om in aankondigingen geplaats te worden
Bedankt maat.quote:Op zondag 26 december 2021 20:52 schreef GGMM het volgende:
Als je me direct correct bedankt had had ik dat gedaan
Waarom zou je Social media actief moeten gebruiken?quote:Op zondag 26 december 2021 20:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je een beetje soosjal media gebruikt kan je daar niet echt onderuit ouwe reus
Maar doe maar net alsof natuurlijk
Beetje twitteren om de kerstdagen door te komen bracht me toch op deze fantastische collectiequote:Op zondag 26 december 2021 20:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom zou je Social media actief moeten gebruiken?
Ik moet nu denken aan Don't look up.quote:Op zondag 26 december 2021 20:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje twitteren om de kerstdagen door te komen bracht me toch op deze fantastische collectie
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |